Triumph Street Triple '08 zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P
full
 
damn, zo'n vermoeden had ik ook! Ik ben telepatisch volgens mij. Helaas kan ik op z'n vroegst weer in maart een motor kopen. 'n Triumph is zeker een kanshebber
 
damn ik wou dat ik al de trouwerij achter de rug had, want ik zou best je street willen :)
 
Hey had jij laatst niet ook al een blauwe z750 te koop? Waar komen al die motoren toch vandaan? :?
 
Meestal uit een fabriek *O* :+

nee, ben ook nieuwsgierig, maar zolang er niks mankeert aan de motoren en papieren, maakt het dan veel uit? Ik ga er niet van uit dat je gestolen motoren hier te koop ziet, een oude eigenaar zou hem zo spotten
 
Meestal uit een fabriek *O* :+

nee, ben ook nieuwsgierig, maar zolang er niks mankeert aan de motoren en papieren, maakt het dan veel uit? Ik ga er niet van uit dat je gestolen motoren hier te koop ziet, een oude eigenaar zou hem zo spotten


Nee jongens, er is niets mis mee en het is allemaal eerlijk spul.
Ik durf ook zo te zeggen dat beide motoren echt als nieuw zijn. (En dan bedoel ik niet alleen goed gewassen en gepoetst).
-Triumph heb ik nieuw gekocht.
-Kawa komt uit belgie (betaald) en moet dus nog ingevoerd worden. (ik was eigenlijk van plan een hobbyproject te kopen in Belgie, maar zag deze motor en die kon ik echt niet laten staan, is dus ook niet echt een hobbyproject want er is niks mee en het ding is echt als nieuw).
1 van beide motoren moet toch echt weg, degene die overblijft ga ik zelf mee rijden.

Gr.
 
Hoi!

Waar is deze fiets te bezichtigen? Ik heb er één op het oog maar twijfel over de aanbieder. Mochten wij eruit komen met de prijs dan ben je de fiets kwijt!

Ik hoor graag van je!

Maurice
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan