Triumph Street Triple 11: Gewoon een heftige fiets!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste ******,

Leukopdefoto is deze maand 3 jaar de vaste fotograaf voor Motorsportlifestyle.
Dit willen wij niet geheel ongemerkt voorbij laten gaan.
Daarom hebben wij in samenwerking met Motorsportlifestyle een schitterende aanbieding gemaakt voor de komende circuitdag op donderdag 2 september 2010.

Indien jij je voor 2 september bij ons aanmeld om aan deze circuitdag (circuit zandvoort) deel te nemen betaal je voor de circuitdag + foto's (die er van jouw gemaakt worden) slechts 99 euro !

Wacht niet en schrijf je in via een email aan peter@leukopdefoto.nl
Geef in de email volledige adresgegevens en telefoonnummer en in welke groep je wenst te worden ingedeeld.

Let op vol = vol

Met vriendelijke groet,

Leukopdefoto
www.leukopdefoto.nl

Peter van der Panne
 
Beste ******,

Leukopdefoto is deze maand 3 jaar de vaste fotograaf voor Motorsportlifestyle.
Dit willen wij niet geheel ongemerkt voorbij laten gaan.
Daarom hebben wij in samenwerking met Motorsportlifestyle een schitterende aanbieding gemaakt voor de komende circuitdag op donderdag 2 september 2010.

Indien jij je voor 2 september bij ons aanmeld om aan deze circuitdag (circuit zandvoort) deel te nemen betaal je voor de circuitdag + foto's (die er van jouw gemaakt worden) slechts 99 euro !

Wacht niet en schrijf je in via een email aan peter@leukopdefoto.nl
Geef in de email volledige adresgegevens en telefoonnummer en in welke groep je wenst te worden ingedeeld.

Let op vol = vol

Met vriendelijke groet,

Leukopdefoto
www.leukopdefoto.nl

Peter van der Panne


ja kreeg ik ook....wel leuk alleen iets te vroeg...morgen naar Goedhardt voor de 1000km beurt...
 
Wat houdt die circuitdag in?
Moet je een circuitcertificaat (of hoe dat ook heet) hebben?
 
Die heb ik ook gehad :)

Alleen dan ga ik ri. de Eifel voor een aantal dagen, is net ff wat leuker :)


Dat heb ik vorig weekend al gedaan, beetje afwisseling is best leuk. O-)

Nes en mijzelf zullen er iig te spotten zijn, eens even met de fotograaf overleggen of hij ons samen op 1 plaat vast kan leggen. *D

ja kreeg ik ook....wel leuk alleen iets te vroeg...morgen naar Goedhardt voor de 1000km beurt...

mwoah, dan heb je de boel wel ingelopen hoor, je zuigerveren zullen niet verder inslijten, niet zo angstvallig op die sticker op de tank meer letten zou ik zeggen. :P

nope, je rijdt onder begeleiding een paar rondjes op het circuit.
sessies van 20 mins. Erg leuk om te doen.


Sterker nog, je hebt niet eens een rijbewijs nodig :o

alle info kan je hier terugvinden Homepage - Motorsportlifestyle | Circuit rijden voor iedereen
 
Laatst bewerkt:
Yessss vanochtend de Street opgehaald *D
Nog niet echt veel gereden ivm het slechte weer B| , maargoed de eerste 60 km staan drop :+

Echt een superfiets! Ben uiteraard nog bezig met inrijden, dus mag nog niet boven de 5000 touren komen maarja tis ff niet anders ;)

Zodra het beter weer is zal ik wat foto's maken en hier plaatsen! 8-)
 
Yessss vanochtend de Street opgehaald *D
Nog niet echt veel gereden ivm het slechte weer B| , maargoed de eerste 60 km staan drop :+

Echt een superfiets! Ben uiteraard nog bezig met inrijden, dus mag nog niet boven de 5000 touren komen maarja tis ff niet anders ;)

Zodra het beter weer is zal ik wat foto's maken en hier plaatsen! 8-)

Gefeliciteerd *O* Altijd een leuke ervaring, een nieuwe motor onder je kont. *D
 
Binnenkort nog mooiere foto's van m'n Street :P

sony_a390.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,
Effe voorstellen, heet Andy en ben sinds 3 maanden in het bezit van een witte Speed. Sinds 5 maanden heeft mijn vrouw een oranje Street en omdat deze afzonderlijk van ons de terugreis uit Italië maakt was ik eens aan het snuffen of er meer mensen last hebben van een defecte spanningsregelaar.... Wat blijkt, het komt nogal eens voor... Opvallend veel eigenlijk... Nu ben ik benieuwd wat als oorzaak wordt opgegeven door dealers en importeur. Even voor alle duidelijkheid, onze defecte regelaar is van het nieuwe type!
Daarom de volgende vraag: wie heeft de regelaar defect gehad, wat was de kilometerstand en welk bouwjaar betrof het...
Onze Street is van 2010 en had op moment van opgeven 8500 km gereden....
Nu niet gelijk denken dat hiermee de Street gedegradeerd wordt tot slechte fiets want het is en blijft een superding!
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,
Effe voorstellen, heet Andy en ben sinds 3 maanden in het bezit van een witte Speed. Sinds 5 maanden heeft mijn vrouw een oranje Street en omdat deze afzonderlijk van ons de terugreis uit Italië maakt was ik eens aan het snuffen of er meer mensen last hebben van een defecte spanningsregelaar.... Wat blijkt, het komt nogal eens voor... Opvallend veel eigenlijk... Nu ben ik benieuwd wat als oorzaak wordt opgegeven door dealers en importeur. Even voor alle duidelijkheid, onze defecte regelaar is van het nieuwe type!
Daarom de volgende vraag: wie heeft de regelaar defect gehad, wat was de kilometerstand en welk bouwjaar betrof het...
Onze Street is van 2010 en had op moment van opgeven 8500 km gereden....
Nu niet gelijk denken dat hiermee de Street gedegradeerd wordt tot slechte fiets want het is en blijft een superding!

Mijn street is uit 2009. En bij ongeveer 9000 km is mijn spanningsregelaar kapot gegaan. Hier zat nog het oude type in. Hoop er eigenlijk met het nieuwe type vanaf te zijn.
 
Hallo allen,
Effe voorstellen, heet Andy en ben sinds 3 maanden in het bezit van een witte Speed. Sinds 5 maanden heeft mijn vrouw een oranje Street en omdat deze afzonderlijk van ons de terugreis uit Italië maakt was ik eens aan het snuffen of er meer mensen last hebben van een defecte spanningsregelaar.... Wat blijkt, het komt nogal eens voor... Opvallend veel eigenlijk... Nu ben ik benieuwd wat als oorzaak wordt opgegeven door dealers en importeur. Even voor alle duidelijkheid, onze defecte regelaar is van het nieuwe type!
Daarom de volgende vraag: wie heeft de regelaar defect gehad, wat was de kilometerstand en welk bouwjaar betrof het...
Onze Street is van 2010 en had op moment van opgeven 8500 km gereden....
Nu niet gelijk denken dat hiermee de Street gedegradeerd wordt tot slechte fiets want het is en blijft een superding!

op 15000 bij mijn street uit 2007 een spanningsregelaar van het oude model vervangen door een nieuwe (vertikale ribben).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan