Triumph Street triple 9: circuits, straten en vakanties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn nieuwe helm van het postkantoor gehaald. *O*

Man wat een mooi ding zeg, je ziet aan alles dat dit het beste is wat Arai te bieden heeft . Pasvorm is perfect. Ik heb geen Europese Corsair geprobeerd, en kan niet zeggen of er verschil in pasvorm zit tussen de Ami's en ons. Dit wil ik voor de gein nog uitvinden op de motorbeurs. Dan weet ik of het een fabeltje is of niet.
Moest nog wel inklaringskosten betalen over de nieuwprijs+verz. kosten, ondanks dat er Gift op de pakbon staat.....ja, ja, zullen ze bij de douane gedacht hebben.
De helm kost volgens de verkoper incl verzendkosten 93,99 dollar _O-
Dus heb ik gretig 30,74 Euro betaald bij het postkantoor ;)
Ik heb hem 30 december gekocht, en is 11 januari voor het eerst thuis aangeboden (maar ik moet werken om zulke dure spulletjes te kunnen kopen, dus was niet thuis ;) )
Het heeft dus al met al maar anderhalve week geduurd en daar zat oud en nieuw ook nog tussen. Niet gek dus.
Hier een foto, maar in het echt is hij veeeeel mooier.




[afbeelding]

die 31e is ja ook peanuts ;) Houden we de douane beambten ook nog een beetje aan het werk :+
 
Totaal 95.28 euro lijkt mij toch niet duur voor een helm van Arai.
Sterker nog, het bedrag wat op de invoice stond was 58,83 dollar (40,55 Euro) voor een nieuwe Arai _O- De rest was verzendkosten waar ook BTW over betaald moet worden.
De doos was wel open gemaakt door de Douane. Zal er toch wel erg cheap uitgezien hebben in de ogen van de ambtenaar :P
 
Totaal 95.28 euro lijkt mij toch niet duur voor een helm van Arai.


eerder goedkoop lijkt me.... :)

Op de arai site staat deze hopkins replika ook voor €899,- , dus ca 10 x duurder.
Wil dan geen spelbreker zijn, maar bij zo'n verschil gaat het bij mij dan vaak jeuken..... of is het verschil tussen amerika en europa echt zo groot ???
 
Laatst bewerkt:
eerder goedkoop lijkt me.... :)

Op de arai site staat deze hopkins replika ook voor €899,- , dus ca 10 x duurder.
Wil dan geen spelbreker zijn, maar bij zo'n verschil gaat het bij mij dan vaak jeuken..... of is het verschil tussen amerika en europa echt zo groot ???

_O- Hij heeft niet 95.88 betaald voor die helm..... dat is het bedrag wat die op de invoice heeft laten zetten ;) Hoe hoger het bedrag namelijk hoe hoger de inklaringskosten + BTW

Denk dat de helm in werkelijkheid iets van 450e heeft gekost
 
Laatst bewerkt:
_O- Hij heeft niet 95.88 betaald voor die helm..... dat is het bedrag wat die op de invoice heeft laten zetten ;) Hoe hoger het bedrag namelijk hoe hoger de inklaringskosten + BTW

Denk dat de helm in werkelijkheid iets van 450e heeft gekost


Ik wist wel dat er iets niet klopte :+,......

Toch nog altijd een behoorlijk verschil met hier dan,... en tevens een meer te begrijpen verschil :)

.....ik kruip weer terug onder mijn steen....
 
Vandaag m'n nieuwe pimp spulletjes ontvangen voor de Street *O* .
full

Heb het uit Engeland vandaan(met dank aan Bardie :W )Scheelt een kleine 200 Euro *O* .

Van de week maar ff monteren,al weet ik niet of ik zelf de remvloeistofpotjes ga moteren ivm de remvloeistof.Is volgens mij een vrij aggresief spulletje.
 
Vind zo een seatcowl ook geweldig maar 100 e is toch ook niet niks voor een stukske plastiek
 
Sorry maar dan mag je zelf gaan vouwen. Heb je al 5 euro mf korting gegeven. ;)

Waarom doe je hem weg? Wat ga je er dan opzetten?

Heb al wel een carbon hugger via Marktplaats laten komen voor 50euri, dan kan een kortere ktph tenminste een blik gunnen op een iets schonere wielophanging :)
 
Waarom doe je hem weg? Wat ga je er dan opzetten?

Heb al wel een carbon hugger via Marktplaats laten komen voor 50euri, dan kan een kortere ktph tenminste een blik gunnen op een iets schonere wielophanging :)
Heb vandaag nog eens gekeken. Ik doe hem niet weg. Denk dat het er anders niet veel mooier op wordt.
 
Laatst bewerkt:
:^ alles beter dan de standaar ktph

heb je d'r eigenlijk een hugger op?
Ja een zwarte.
Foto-JZDZA4TO.jpg



Heb vandaag nog eens gekeken. Ik doe hem niet weg. Denk dat het er anders niet veel mooier op wordt.

Gaat je altijd weer wat euro's kosten B| Deze kan je toch wel wat verbuigen zodat die niet zo schuin staat :)
Ja het gene wat me stoort is dat er tussen de kentekenplaathouder en de houder van mij lamp zeg maar een ruimte zit. En daar zie je nu de kabels e.d. lopen van mij achterlicht. Maar ik ga de kabels zo plaatsen dat ze niet zichbaar zijn. Komt ook omdat ik de kentekenplaathouder verder naar achter heb geplaatst. Eerder zag je dit niet omdat de uitlaten ervoor zaten.
 
Laatst bewerkt:
Ja een zwarte.
[afbeelding]Ja het gene wat me stoort is dat er tussen de kentekenplaathouder en de houder van mij lamp zeg maar een ruimte zit. En daar zie je nu de kabels e.d. lopen van mij achterlicht. Maar ik ga de kabels zo plaatsen dat ze niet zichbaar zijn. Komt ook omdat ik de kentekenplaathouder verder naar achter heb geplaatst. Eerder zag je dit niet omdat de uitlaten ervoor zaten.

Ik snap wat je bedoelt ;) Heb tussen het plastic en de kentekenplaat ook een loze ruimte, waar eig. kentekenplaatverlichting hoort te zitten, stoort mij ook een beetje.... mischien dat ik zelf nog wel ff wat in elkaar fabriceer... probleem is dat ik de kentekenplaat niet tussen de dempers krijg zonder een afstandsbusje tussen de ophangbeugel van de dempers te plaatsen. Nadeel is dan weer dat die dempers lelijk ver naar buiten komen te staan dus laat het maar zo voorlopig :+
 
Vind zo een seatcowl ook geweldig maar 100 e is toch ook niet niks voor een stukske plastiek

Iets minder dan 100 Euro wanneer je het in Engeland haalt.Hier in NL gewoon 180 Euro.Dat vind ik ook te veel.
Spiegeltjes ook.Voor de NL prijs(100 Euro)had ik ze nooit gekocht.Heb ze nu voor iets van 55 Euro.Dat vind ik schappelijk.
 
Iets minder dan 100 Euro wanneer je het in Engeland haalt.Hier in NL gewoon 180 Euro.Dat vind ik ook te veel.
Spiegeltjes ook.Voor de NL prijs(100 Euro)had ik ze nooit gekocht.Heb ze nu voor iets van 55 Euro.Dat vind ik schappelijk.

Scheelt dat over de hele lijn zoveel? Is dat alleen bij die jacklillies?

vragen blijft toch sneller dan zelf op onderzoek uitgaan... :Z ik ben niet lui, ik ben efficient!!!
 
Scheelt dat over de hele lijn zoveel? Is dat alleen bij die jacklillies?

vragen blijft toch sneller dan zelf op onderzoek uitgaan... :Z ik ben niet lui, ik ben efficient!!!

Scheelt al veel wanneer je het uit deUK haalt.En bij Jack Lilly krijg je nog eens 10% korting als je lid bent van triumph675.net.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan