Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
zon grote penis aan de zijkant van je motor als val bescherming is ook geen porrum trouwens, het zal ook niet goed voor je frame zijn als dat ergens achter blijft hangen.

Plus je zit lekker met je poten en je schenen er tegen aan, als je stil staat.
 
ik zie net dat de stof van me zadel kapot is, de punten/flap die bij de tank zitten.

Ga ik eventjes over klagen tijdens de grote beurt,
 
Laatst bewerkt:
ik zie net dat de stof van me zadel kapot is, de punten/flap die bij de tank zitten.

Ga ik eventjes over klagen tijdens de grote beurt,
Kinderen die vragen of klagen worden overgeslagen. :Y

Gewoon met een gigantisch vette bek binnenkomen, de hele zaak bij elkaar schreeuwen dat 't apparaat kapot is en dat je een rechtzaak aanspant als ze je niet helpen. :(

Één kant van mijn familie doet dat ook echt, direct een vette bek opzetten. _O- Je kunt wel nagaan wat daarna gebeurt. Mevrouw, ik had u best willen helpen maar niet als u zo'n grote mond heeft. _O- |(
 
Laatst bewerkt:
gisteren voor de laatste keer in het jaar gereden... want nu zal ik me thuis moeten isoleren voor de examens!
Geen nattigheid op de weg, eyes on the road. Voor de laatste keer dit jaar is centrum brussel mijn speelplaats. Ik ga het toch missen...

Kan al niet wachten tot de temperaturen richting 15°C gaan. Als ik wat tijd heb, de street eens een grondige poetsbeurt geven en nabehandelen...

Prettige feestdagen!! en tot in februari ergens
 
Gisteren dus binnengeweest voor het 1e onderhoud, donderdagavond (toen ik vertrok naar het werk) stond de teller nog op een kleine 400km. Vrijdagmiddag om 14u waren dat er 800 :P
Bij het onderhoud heb ik meteen dat carterdeksel laten vervangen. Nu enkel nog het schakelpookje, dat zou op 72EUR komen. Dan zijn de gevolgen van de domme schuiver van vorige week volledig verteerd...

Maar...... daarnet bij het kuisen gezien dat er een nageltje in mijn achterband zit... voorlopig lost hij geen lucht, maar ik wil het er niet uithalen. Vorig jaar ook gehad en toen begon ie pas te lossen nadat de nagel eruit was. Daarmee... maandag eens langs de bandencentrale, daar verwijderen en eventueel laten repareren.
 
Komt de geloofwaardigheid niet ten goede als je het mij vraagt...........maar goed, jouw fiets, jouw besluit.

Groeten aan Anton (aus Tirol) hè :W

mjah

misschien ga ik van de week nog wel even met de koekblik richting motoport om te kijken wat zij ervan kunnen maken.
 
Gisteren dus binnengeweest voor het 1e onderhoud, donderdagavond (toen ik vertrok naar het werk) stond de teller nog op een kleine 400km. Vrijdagmiddag om 14u waren dat er 800 :P
Bij het onderhoud heb ik meteen dat carterdeksel laten vervangen. Nu enkel nog het schakelpookje, dat zou op 72EUR komen. Dan zijn de gevolgen van de domme schuiver van vorige week volledig verteerd...

Maar...... daarnet bij het kuisen gezien dat er een nageltje in mijn achterband zit... voorlopig lost hij geen lucht, maar ik wil het er niet uithalen. Vorig jaar ook gehad en toen begon ie pas te lossen nadat de nagel eruit was. Daarmee... maandag eens langs de bandencentrale, daar verwijderen en eventueel laten repareren.

Ik heb afgelopen zaterdag ook een spijker eruit laten halen, met de bedoeling de band te laten repareren. De spijker was echter met de kop als eerste door de band heen gegaan dus wilde de bandenboer het risico niet nemen.

Nu dus weer vers rubber eronder, das toch altijd wel lekker :]

Op de kosten na dan :X
 
Laatst bewerkt:
zon grote penis aan de zijkant van je motor als val bescherming is ook geen porrum trouwens, het zal ook niet goed voor je frame zijn als dat ergens achter blijft hangen.

Plus je zit lekker met je poten en je schenen er tegen aan, als je stil staat.

ach beter een grote penis aan de zijkant van je motor dan er boven op zoals hier O-)

49be524f8736c527a993c27493cdfc8e
 
Ik heb afgelopen zaterdag ook een spijker eruit laten halen, met de bedoeling de band te laten repareren. De spijker was echter met de kop als eerste door de band heen gegaan dus wilde de bandenboer het risico niet nemen.

Nu dus weer vers rubber eronder, das toch altijd wel lekker :]

Op de kosten na dan :X


Wel ff slikken dan, maar qua idee wel zo prettig nu toch ?
 
Ben vanmiddag langs de bandenboer gegaan, het nageltje is verwijderd, het zat ongeveer 4mm diep, gelukkig was het een heel fijn nageltje. De band lost geen lucht en de bandenboer zei dat het zeker geen kwaad kon.

Ik hoop dat morgen mijn spiegels en carbon cover binnenkomen, heb ik weer wat te doen :P
 
Deze is ook wel leuk gepimpd!! :9~ Staat bij Blom motoren. Brembo remklauwen, andere velgen, ander uitlaatsysteem etc etc.

ST.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan