Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gopro Hero 5 wide motorsports kit (mooi scrable woord :+ )
Maar zo noemt het dus :)
Goed dingetje alleen weinig geheugen/hoog batterij verbruik

Dat ga ik dus even Googlen :P

Is het niet mogelijk om het aan te sluiten op de accu van de Street? (Dani heeft totaal geen verstand van elektrotechniek)
 
veel stuurwegen zijn er niet, maar zo nu en dan zitten er wel leuke stukjes tussen. Vooral als het de eerste keer is in zeeland met de motor dan kun je een rondje doen om het ene laatste eiland, domburg, vlissingen, borsele etc :Y

ik vind het prima, noem maar een dag en tijd

:Y

Hij heeft tijd zat in zijn agenda nu :X :X

Ik hoor het tegen die tijd wel........ en zeeland moet je ook eens geprobeerd hebben, toch ??
 
iedereen die het vroeg heeft mail gehad van mij.

Hou mij ook op de hoogte via de mail hoe het vlot. tnx
 
:Y

Hij heeft tijd zat in zijn agenda nu :X :X

Ik hoor het tegen die tijd wel........ en zeeland moet je ook eens geprobeerd hebben, toch ??

Ha valt wel mee hoor marco :o

in juli ben ik weer terug uit Wenen, dan kan ik je zeeland wel laten zien.

Rondje walcheren met wat variatie in wegen is wel leuk :Y plus nog wat leuke bochten hier en daar. komt goed.
 
Laatst bewerkt:
Wat is ze toch mooi :9~

90422_street1.jpg

90422_street2.jpg
 
Laatst bewerkt:
iedereen die het vroeg heeft mail gehad van mij.

Hou mij ook op de hoogte via de mail hoe het vlot. tnx

binnengekregen,

thanks,

Ik zal er van de zomer mij eens mee bezig houden, ik heb nog een mooi stuk zwart alu liggen hiervoor !
 
Bij wie kan ik dat laten doen en wat zullen de kosten zijn?
Is dus eigelijk fijn tuning

Bedankt voor de reaktie

de betere triumph dealer kan dit wel regelen denk ik, ritje brabant motoren anders, maar dat is een beetje ver weg denk ik.

Lijkt mij dat de fiets standaard mappings pakt, tenzij je een power commander o.i.d eraan heb hangen.
 
Ha valt wel mee hoor marco :o

in juli ben ik weer terug uit Wenen, dan kan ik je zeeland wel laten zien.

Rondje walcheren met wat variatie in wegen is wel leuk :Y plus nog wat leuke bochten hier en daar. komt goed.


:) Ik doelde eigenlijk op flaterik met zijn pootje :)
 
Flitz thanks :} :}

Nu nog kijken of ik Finster zo gek krijg om hem snel voor mij te maken, zodat de achterband net zo mooi uitkomt als op zijn Speed Triple. :+ :+
 
Laatst bewerkt:
moeheid :?. Voor de rest spreken is wel gemakkelijk. Ik hoor alleen jij continu zuchten en steunen :X

dan heb je toch wel lichtelijk een bord voor je kop gehad :+


Je weet heus wel waarom ik niet aanwezig ben de 9e, anders had ik gewoon aanwezig geweest en zag je dat ik een gewoon een vriendelijke gozer ben en waarschijnlijk ben jij ook een vriendelijke gozer.


Volgende meet ben ik gewoon aanwezig :Y


Dat heb ik dan helemaal gemist, ik wist wel dat je naar het buitenland ging, maar dacht dat je allang weer terug was.


Maar goed, ik zal er geen woorden meer aan vuil maken.
 
nieuwste filmpje....
Binnen 2 weken op circuit *O* :] dan neem ik men camera ook mee :Y

Shots van voren zijn ook wel tof *D Mijn excuus om de RR te verruilen voor een ST gaat ook al niet meer op zie ik... doordat je minder windbescherming hebt gedacht dat je er wel wat rustiger door ging rijden maar na het zien van dit filmpje is die droom ook om zeep geholpen :+ :X :z

De houding en alles bij de RR lokt gewoon heel erg uit tot en mede dat die gewoon ook top rijdt als je hard een bocht e.d. in knalt zit je continu tegen of ver boven de invorderingsgrens te knallen |(
 
nog 1 jaartje bart, dan die honda weg doen :Y

Wie weet ;) De combinatie Triumph Street triple spookt wel steeds meer door mijn hoofd :+ :9 Maarre denk dat ik dan gewoon een 2dehands koop waar net de kop vanaf is. Vering aanpassen en dan heb ik een prima fiets... vind de kleuren van de "R" wat minder. Heb het liefst een witte of een zwarte namelijk :)
 
dan heb je toch wel lichtelijk een bord voor je kop gehad :+Dat heb ik dan helemaal gemist, ik wist wel dat je naar het buitenland ging, maar dacht dat je allang weer terug was.


Maar goed, ik zal er geen woorden meer aan vuil maken.


misschien, maar met een zuchie tegenwind al gelijk huiswaards keren zo ben ik niet.

Zoals je al zei, je kunt niet met iedereen vriendjes zijn.

ik zit nog steeds in het buitenland, daarom zat marco altijd }) opmerkingen te maken over 9 mei :j.

Ik zie je met flaterik wel in zeeland van de zomer :)
 
Als je barend mirrors zet op een street ? Welke schroefdraad is dat ? Gewone metrische ?
 
Wie weet ;) De combinatie Triumph Street triple spookt wel steeds meer door mijn hoofd :+ :9 Maarre denk dat ik dan gewoon een 2dehands koop waar net de kop vanaf is. Vering aanpassen en dan heb ik een prima fiets... vind de kleuren van de "R" wat minder. Heb het liefst een witte of een zwarte namelijk :)

Helemaal mee eens.

*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan