Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
https://www.youtube.com/watch?v=vYODzf-3nB4

Quickshifter fly by en Knee downs met een maat van mij :]
Klinkt goed! 8-)
Maandagavond was een goed moment voor een ritje. Bijna niemand tegengekomen :)

[afbeelding]
Leuke foto! BTW jij vroeg laatst of de Blaze Panniers passen icm R&G kentekenhouder + knippers. Ik vond wat foto's op een Triumph forum:
11836751335_5f31e60c10_c.jpg

11837065464_7a77022feb_c.jpg


Linkje naar het betreffende forum waar nog meer details worden besproken klik

Ik denk dat ik ze vandaag ga bestellen. Toch wel makkelijk voor de Eifel / Dolomieten dit jaar en toekomstige ritten. O-)


Wordt hoog tijd voor Street Meet......
Vorig jaar heb ik met een andere MFér een meet georganiseerd in Noord-Holland dus misschien is het leuk om dit jaar een meet+route in een andere regio van het land te houden :) ...
14221003664_a62b0d2e29_z.jpg
 
Laatst bewerkt:
zou er iemand met een pre 2013 model even volgende zaken willen opmeten:
voorwiel: afstand tussen de schijven, steek van de remschijfbouten, inbouwbreedte inclusief bussen
achterwiel: afstand tussen schijf en tandwiel, steek remschijbouten, inbouwbreedte inclusief afstandsbussen
alvast bedankt ;)
 
zou er iemand met een pre 2013 model even volgende zaken willen opmeten:
voorwiel: afstand tussen de schijven, steek van de remschijfbouten, inbouwbreedte inclusief bussen
achterwiel: afstand tussen schijf en tandwiel, steek remschijbouten, inbouwbreedte inclusief afstandsbussen
alvast bedankt ;)
2012 R versie:
Voor:
Afstand tussen remschijven : 125 *
Afstand tussen voorpoten: 160
STC schijfrem : 95

Achter:
Afstand tussen remschijf - tandwiel : 189
Afstand tussen achterbrug : 240
STC tandwiel : 127
STC remschijf : 125 *

* zijn aardig goed te meten, rest is zonder demontage vrij lastig en kan er 1-2 mm naast zitten.
Maten in millimeters.
 
vriendelijk bedankt, ik vrees enkel dat er een centimeter verschil zit op de afstand tss schijf en tandwiel achteraan....
 
Klinkt goed! 8-)Leuke foto! BTW jij vroeg laatst of de Blaze Panniers passen icm R&G kentekenhouder + knippers. Ik vond wat foto's op een Triumph forum:
[afbeelding]
[afbeelding]

Linkje naar het betreffende forum waar nog meer details worden besproken klik

Ik denk dat ik ze vandaag ga bestellen. Toch wel makkelijk voor de Eifel / Dolomieten dit jaar en toekomstige ritten. O-)Vorig jaar heb ik met een andere MFér een meet georganiseerd in Noord-Holland dus misschien is het leuk om dit jaar een meet+route in een andere regio van het land te houden :) ...[afbeelding]

Top! Ziet er goed uit! Denk dat ik m'n spaarvarken ook maar even aan ga spreken O-)
 
Ik woon bij Eindhoven en volgens mij komt Aryen ook uit Brabant, of hij moest er al een flinke rit op hebben zitten toen ik hem zag. :]
 
Als mensen nog hulp nodig hebben of een mooie route, dan laat het maar weten,
organiseerde al eens een triplemeet

echter mijn agenda zit zo vol, dat ik geen datum durf voor te stellen, en dan kan ik beter deze keer niet het voortouw nemen.
 
Weet er iemand hoe je die kleine plastic zwarte kapjes vlak bij je balhoofd los krijgt zonder ze kapot te trekken? Waar de elektra kabels doorheen komen.
Ik ben bang als ik door trek dat ze kapot gaan ...
 
Voor degene die nieuwe banden nodig heeft die én lekker sturen én lang meegaan: net terug van 2 dgn bergischer land (omgeving Drolshagen, hotel dumicketal. Erg goed!) en op een paar km na 17K met een set pirelli angel GT gedaan! En nog steeds niet op...! Set corsa rosso's gingen 6,5K mee! Dit weekend overigens 880 km gereden... ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die nieuwe banden nodig heeft die én lekker sturen én lang meegaan: net terug van 2 dgn bergischer land (omgeving Drolshagen, hotel dumicketal. Erg goed!) en op een paar km na 17K met een set pirelli angel GT gedaan! En nog steeds niet op...! Set corsa rosso's gingen 6,5K mee! Dit weekend overigens 880 km gereden... ;)

Bevalt inderdaad hartstikke goed. Stuurt scherp in bochten en blijft ook stabiel. Warmt ook sneller op als de std diablo rosso II. Voor op straat echt meer dan prima!
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand hoe je die kleine plastic zwarte kapjes vlak bij je balhoofd los krijgt zonder ze kapot te trekken? Waar de elektra kabels doorheen komen.
Ik ben bang als ik door trek dat ze kapot gaan ...


Die kapjes zitten aan de achterkant aan het frame vast met boutjes. Om die los te kunnen halen moet je tank en luchtfilterhuis verwijderd worden. Niet aan gaan trekken dus :)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat de Street een mooie motor is, maar mensen die ongevraagd op je motor gaan zitten en foto's nemen ben ik niet zo van gecharmeerd B|
Een collega attendeerde mij erop, maar tegen de tijd dat ik buiten kwam waren ze al pleiten natuurlijk...
 
Snap ook niet dat je zoiets zou doen, zelfde als bij iemand in zijn cabrio stappen. Als iemand het vraagt mag hij/zij gerust op mijn motor zitten om een foto te maken, alleen maar leuk. Maar zonder te vragen vind ik het echt respectloos tegenover andermans spullen.
 
Heb het idee dat mijn Street zwaarder is gaan sturen dan normaal, een beetje het gevoel dat mijn bandenspanning te laag is maar hier ligt het probleem niet. Iemand die misschien een idee heeft wat dit kan zijn?
 
Heb het idee dat mijn Street zwaarder is gaan sturen dan normaal, een beetje het gevoel dat mijn bandenspanning te laag is maar hier ligt het probleem niet. Iemand die misschien een idee heeft wat dit kan zijn?

Recent wijzigingen doorgevoerd? (Nieuwe banden, vering anders ingesteld etc.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan