Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt voor jullie reacties over de keerringen.. denk dat ik toch maar op safe ga spelen en ze laat vervangen.. aangezien de vork dan toch los gaat, zat ik eraan te denken om nieuwe binnenvering te laten plaatsen maar nu is mijn vraag : wie heeft er ervaring met Ohlins en wie met Hyperpro?

Ik heb al een prijsopgaaf gekregen van HK Suspension voor revisie voorvork met Ohlins setje voor 189 euro, vuilschrapersetje kan erbij voor 25 euro, geleiderbussen vernieuwen wanneer nodig ( maximaal 4 en 15 euro per stuk )
Dit is de prijs als ik de vork los lever, als ik met de motor kom, komt er ongeveer 65 euro bij.


Motoport in Goes werkt niet met ohlins maar met Hyperpro, kosten zijn 151,30 euro
Keerringen kosten 35 voor een setje, de olie + - 26 euro
Alles in totaal rond de 225 euro, als ik de vork los zou leveren, zou ik uitkomen op ongeveer
150.


net bericht gekregen van Hyperpro:

nieuwe veren komt op 252 euro incl. montage en afstellen. keerringen komen daar nog wel bij ( setje is 22,50 euro )
 
net bericht gekregen van Hyperpro:

nieuwe veren komt op 252 euro incl. montage en afstellen. keerringen komen daar nog wel bij ( setje is 22,50 euro )
Dat is een prima prijs.
Eigenlijk betaal je alleen de veren extra.
Arbeidsloon en nieuwe olie was je sowieso al kwijt voor de keerringen.
 
Dat is een prima prijs.
Eigenlijk betaal je alleen de veren extra.
Arbeidsloon en nieuwe olie was je sowieso al kwijt voor de keerringen.

Oke, denk dat ik het dan bij Hyperpro laat doen, is ook dichterbij voor mij, Motoport doet namelijk niet aan afstellen B|
 
Want Zeeland is geen uithoek? :P

haha, ja de meeste leden hier wonen geloof ik ook in de randstad, maar ik denk als er een dealer hier in zeeland zou beginnen hij wel aardig wat kan verdienen! je heb niet zo veel dealers zover ik weet, motoport in Goes, motortotaal in Terneuzen en wat kleinere zaken maar daar zou ik niet mijn beurten willen laten doen.
 
Heb mijn open dempers nog steeds liggen van de street triple.

inclusief verwijderbare db killers. Voor model 2007-2012. Dempers zijn in nieuwstaat. Gaan weg wegens verkoop motor.

Woon in Hasselt op 30 km van Maastricht.

220€

Ideaal voor kerst of sinterklaas _O-

full
 
Kosten voor het laten doen weet ik niet maar flesje olie + keerring zit je ongeveer op 30 Euro, dan nog een uurtje werk dan zal het ongeveer 100 Euro kosten (per poot).
Beide poten zal dan 75 Euro extra kosten schat ik zo. Maar dat is niet nodig.
Meestal is het een zandkorreltje die de ellende veroorzaakt, steken met een voelermaat :? Volgens mij zorgt dat juist voor nog meer lekkage.

Hallo Jeroen, ik denk dat je gelijk heb gehad dat een zandkorreltje de oorzaak was, hij lekt nu namelijk niet meer!
 
mijn vaste stek voor mijn Street Triple R is BMC in Assenede.
Daar heb ik hem ook gekocht scheelde me -10% met motoport Goes.
En het is natuurlijkvlak in de buurt als je in Zeeuws Vlaanderen woont.





haha, ja de meeste leden hier wonen geloof ik ook in de randstad, maar ik denk als er een dealer hier in zeeland zou beginnen hij wel aardig wat kan verdienen! je heb niet zo veel dealers zover ik weet, motoport in Goes, motortotaal in Terneuzen en wat kleinere zaken maar daar zou ik niet mijn beurten willen laten doen.~[/quote]
 
mijn vaste stek voor mijn Street Triple R is BMC in Assenede.
Daar heb ik hem ook gekocht scheelde me -10% met motoport Goes.
En het is natuurlijkvlak in de buurt als je in Zeeuws Vlaanderen woont.





haha, ja de meeste leden hier wonen geloof ik ook in de randstad, maar ik denk als er een dealer hier in zeeland zou beginnen hij wel aardig wat kan verdienen! je heb niet zo veel dealers zover ik weet, motoport in Goes, motortotaal in Terneuzen en wat kleinere zaken maar daar zou ik niet mijn beurten willen laten doen.\
[/quote]

Bedankt voor de tip!! Ik kom uit middelburg, zou ik door de westerschelde tunnel moeten, ongeveer 3 kwartier rijden :Y
 
Het grote voordeel van BMC uit Assenede is dat ze alleen maar dealer van Triumph zijn en de laatste jaren in België uitgeroepen zijn tot beste Triumph dealer!
Je kan er voor alles terecht wat betreft Triumph, zoals kleding accesoires enz
Ze hebben zelfs een eigen race team.
Check het maar eens uit op bmc-assenede.be.
Of abonneer je op hun nieuws brief.
Doe Daniël en Suzan maar de groeten van me.

Gr, René.

Bedankt voor de tip!! Ik kom uit middelburg, zou ik door de westerschelde tunnel moeten, ongeveer 3 kwartier rijden :Y
 
Van het weekend weer eens met duo gereden. Daar is die Street niet echt voor gemaakt... Gelukkig toch een leuk ritje gehad.

Wie weet welke haaksleutel goed past om de veervoorspanning van de achtershock in te stellen? Wellicht dat het de volgende keer dan beter gaat :+
 
je moet haaksleutel 68/75 hebben.
Die getallen slaan op de maat (wartel) van de moer die je moet verdraaien.
Ik heb zelf sleutels van Gedore namelijk sleutel nr:40.

Van het weekend weer eens met duo gereden. Daar is die Street niet echt voor gemaakt... Gelukkig toch een leuk ritje gehad.

Wie weet welke haaksleutel goed past om de veervoorspanning van de achtershock in te stellen? Wellicht dat het de volgende keer dan beter gaat :+
 
Hey iedereen. Ik ben ook al een tijdje aan het kijken om een street triple 675 te kopen.

Nu donderdag ga ik er 1 bekijken. Normaal gezien is hij van 01-2009 en heeft hij een kleine 19K km.
Zijn er enkele vaste punten waar ik zeker op moet letten bij een Triumph.

Hopelijk komt mijn foto er ook tussen binnenkort ;).
 
Hey iedereen. Ik ben ook al een tijdje aan het kijken om een street triple 675 te kopen.

Nu donderdag ga ik er 1 bekijken. Normaal gezien is hij van 01-2009 en heeft hij een kleine 19K km.
Zijn er enkele vaste punten waar ik zeker op moet letten bij een Triumph.

Hopelijk komt mijn foto er ook tussen binnenkort ;).
In ieder geval of de motor zijn 20000 km beurt al heeft gehad.
Anders mag je over 1000 km zo'n 700 Euro aftikken, en daar zou ik wel rekening mee houden tijdens de onderhandelingen.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk die beurt (20.000km) , maar vraag ook naar de recal van de spannings regelaar(de verbeterde versie moet dus al gemonteerd zijn) en kijk ook even naar de ook de kettingset.
En natuurlijk ook even de bandjes bekijken(profiel diepte en schaam randjes) dan weet je gelijk hoe goed hij gebruikt is.

Hey iedereen. Ik ben ook al een tijdje aan het kijken om een street triple 675 te kopen.

Nu donderdag ga ik er 1 bekijken. Normaal gezien is hij van 01-2009 en heeft hij een kleine 19K km.
Zijn er enkele vaste punten waar ik zeker op moet letten bij een Triumph.

Hopelijk komt mijn foto er ook tussen binnenkort ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan