Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de 800 Street. Ik hoop dat deze wat agressiever oppakt dan de grote Speed want dat vind ik helaas een hele saaie motor. Pk'tje of 125 vind ik prima en drive by wire zodat er ook een hooligan stand op zit en het kan wat worden.
Vind de hedendaagse motorfietsen over het algemeen een beetje te goed getuned. Een beetje rauwigheid en een schop onder de kont geeft net wat meer karakter aan een motor.
 
Lacsap, dan zou ik gaan voor het oudere model Street. Daar zit dat rauwe en agressieve nog wel lekker in!
 
Lacsap, dan zou ik gaan voor het oudere model Street. Daar zit dat rauwe en agressieve nog wel lekker in!

Denk niet dat ie nou nog op zo'n "oude" motor zal stappen maar je hebt wel gelijk. Op die oude had ik gewoon dikke powerwheelies, dat lukt op deze nieuwe echt niet.

Het enige jammere van de nieuwe....
 
Denk niet dat ie nou nog op zo'n "oude" motor zal stappen maar je hebt wel gelijk. Op die oude had ik gewoon dikke powerwheelies, dat lukt op deze nieuwe echt niet.

Het enige jammere van de nieuwe....
Nou, ik zit al een tijd te wikken en wegen. Ik wil wel graag een 2e motor in de vorm van bijvoorbeeld de 09 Tracer. Ik wil er dan een naked naast houden maar dat moet dan wel weer een MV zijn. Veel leuker met zo'n merkenclub en vooral de MV club.

De financiën maken het echter lastig. Dus ik zal nooit zeggen dat ik niet op zo'n oude motor zal rijden. Heb vorig jaar zelfs nog naar een motor uit 65 gekeken. ;)
 
Triumph kennende zal de 800 na de zomer komen.
Ik zou ook wel een iets sterker blok willen, maar om pakweg 5000 Euro bij te leggen ga ik echt niet doen.
Dan wacht ik wel tot de eerste 2e handsjes op de markt komen.

:^

Nieuws van het najaar was natuurlijk de nieuwe Twin familie en vernieuwde Speed. Die eerst uitleveren komend voorjaar en na de zomer wellicht de nieuwe Street :Y
 
Gisteren de Street in winterslaap gezet -O-. Ondanks dat ik niet zo veel gereden heb afgelopen maanden wegens gezinsuitbreiding, toch wel jammer om de schuurdeur voor drie maanden dicht te trekken.

Wel weer een prima seizoen gehad, Duitsland, Ardennen, eigen land. toch weer een bescheiden 7.500 fun kilometers erbij gezet :)
 
Sc project heeft een nieuwe uitlaat lijn, voor Street Triple 2013+

Beschikbaar vanaf december.. Prijs/foto's volgen
full
 
zo ben ik weer na een periode offshore.. mooie machine de Agusta, maar voorlopig blijf ik mijn Triple trouw :)
 
Hey allemaal, ben nu halverwege deel 22...Het is ff lezen, maar wel leuk! :} En een vraagje: Ik heb een street triple R (2015) met arrow en quickshifter....Helemaal blij, maar ik vind het wel leuk als het af en toe een beetje "ploft"... :+
En dat doet hij niet...Hoe krijg ik dat voor elkaar?
 
Hey allemaal, ben nu halverwege deel 22...Het is ff lezen, maar wel leuk! :} En een vraagje: Ik heb een street triple R (2015) met arrow en quickshifter....Helemaal blij, maar ik vind het wel leuk als het af en toe een beetje "ploft"... :+
En dat doet hij niet...Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Een andere uitaat kopen ;)
 
Heeft iemand hier toevallig een comfort zadel op zijn Street? Ervaringen t.o.v standaard? Wil er eentje bestellen (de hoge uitvoering, +20 mm)
 
Hey allemaal, ben nu halverwege deel 22...Het is ff lezen, maar wel leuk! :} En een vraagje: Ik heb een street triple R (2015) met arrow en quickshifter....Helemaal blij, maar ik vind het wel leuk als het af en toe een beetje "ploft"... :+
En dat doet hij niet...Hoe krijg ik dat voor elkaar?


Heb je wel de juiste tune er in? (neem aan van wel).

Scorpion met arrowtune (en zonder db-killer)... plofte goed! *O*

En Arrow zonder killer wil ook wel ploffen, maar minder dan de Scorpion.
 
Uiteraard ben ik heel braaf, en houd me altijd netjes aan de wetgeving. O-) En natuurlijk heb ik dat wettelijk verplichtte stukje metaal nog netjes in mijn brommer zitten....Hij zit alleen op een alternatief plekje... :+ Onder de buddy...Just in case en zo...

Anyway, ik vind de Arrow wel erg goed passen en schijnt ook best een kwaliteitsdemper te zijn. Ron van Bruurs heeft er een andere mapping in geladen....
Maar ploffen; hó maar... :N Maar goed, misschien komt het nog als de demper "iets meer kilometers" heeft...
En anders kan ik altijd nog even vragen of mijn grote vriend Mark van MAD-Racing nog ingevingen heeft.
 
zijn er nog mensen geïnteresseerd in een set paddock-stands voor een street?

ik moet ze kwijt omdat ik na verhuizing te weinig ruimte in de kelderbox heb.....

...€ 120,- voor allebei...

full

full
 
Oe, tempting, want je hebt wel hele mooie :Y
Maar ik kan ze nu ook niet echt kwijt helaas.



Vandaag een dagje gesleuteld aan mn andere motor, blijft leuk om alles uit elkaar te trekken en dan te zien dat het weer goed in elkaar komt (had gelukkig hulp). Ander stuur zit er nu ook op.
Volgend project is ketting en tandwielen, gelijk de verhoudingen maar aanpassen.
 
Oe, tempting, want je hebt wel hele mooie :Y
Maar ik kan ze nu ook niet echt kwijt helaas.



Vandaag een dagje gesleuteld aan mn andere motor, blijft leuk om alles uit elkaar te trekken en dan te zien dat het weer goed in elkaar komt (had gelukkig hulp). Ander stuur zit er nu ook op.
Volgend project is ketting en tandwielen, gelijk de verhoudingen maar aanpassen.

....lekker bezig .....
 
Triumph kennende zal de 800 na de zomer komen.
Ik zou ook wel een iets sterker blok willen, maar om pakweg 5000 Euro bij te leggen ga ik echt niet doen.
Dan wacht ik wel tot de eerste 2e handsjes op de markt komen.

als je een sterker blok wilt gooi je er toch gewoon een setje daytona nokkenassen in en een kleiner voortandwiel. Kost in verhouding geen drol en dikke pret (115 tot >120pk aw)
 
als je een sterker blok wilt gooi je er toch gewoon een setje daytona nokkenassen in en een kleiner voortandwiel. Kost in verhouding geen drol en dikke pret (115 tot >120pk aw)

Gaat dat ook ten koste van het koppel van de Street? Wat kost zo'n modificatie dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan