Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik nog een Street had heb ik er ook een Daytona schokbreker op gezet, deze is nog stugger als die van een Street R. Gelijk merkbaar, wereld van verschil.

Samen met de Arrow 3-1 de beste upgrades die je kunt doen aan je Street imho!

Ik twijfel nog over de uitlaat. Nu zit er nog origineel op. Ik vind persoonlijk twee dempers onder de kont wel mooi eigenlijk.

Iemand ervaring met de SC project GP tech dempers?
 
Oke onwijs bedankt. Aansluiten en in de buddy leggen is ook een oplossing las ik. Hier ervaring mee toevallig. Na het losmaken en weer vast zetten van de stekker, blijft het motor management systeem lampje branden. Gaat die weg na even gereden te hebben? Of
Moet de dealer hem uitlezen?

Mvg.

is de lucht temperatuursensor, en ja die heb je nodig of je motor gaat in veilige modus
je zal hem toch ergens moeten monteren door 2 gaatjes te boren . 1 voor het boutje en 1 voor het voelerstiftje. ergens in de eerste street topics is dit aan bod gekomen
 
Goedemiddag :W

In deze topicreeks heb ik nog niet eerder gepost maar ik lees af en toe wel mee. Rij namelijk ook op een street triple (2008).
Nu heeft deze sinds kort een probleem(pje) waar jullie mij misschien mee kunnen helpen? Voor ik direct bij de dealer langs ga.

Stationair tot ca. 3000 toeren loopt hij nogal onregelmatig / laag in toeren. Ook met gas geven pakt hij, ineens en met hoge toeren op.

Ik heb de zogenaamde "12 minute tune" al geprobeerd om een en ander de resetten. Dit had geen resultaat.

Luister maar op onderstaande video.

Iemand ideeën? :)
 
Hoi allen,

ik wilde ook de duosteun vervangers bestellen bij G&G maar ze geven specifiek aan dat deze voor de RX vanaf2015 is. Maar deze kan toch ook op de Street Triple R van 2013? Vraag het toch ff.
Bedankt!
check de site van evotech.ik durf niet te zeggen of ze het exact hetzelfde subframe hebben.
 
Goedemiddag :W

In deze topicreeks heb ik nog niet eerder gepost maar ik lees af en toe wel mee. Rij namelijk ook op een street triple (2008).
Nu heeft deze sinds kort een probleem(pje) waar jullie mij misschien mee kunnen helpen? Voor ik direct bij de dealer langs ga.

Stationair tot ca. 3000 toeren loopt hij nogal onregelmatig / laag in toeren. Ook met gas geven pakt hij, ineens en met hoge toeren op.

Ik heb de zogenaamde "12 minute tune" al geprobeerd om een en ander de resetten. Dit had geen resultaat.

Luister maar op onderstaande video.

Iemand ideeën? :)
Lijkt een vervuilde injector naar mijn idee, injectiecleaner al geprobeerd?
 
Oke onwijs bedankt. Aansluiten en in de buddy leggen is ook een oplossing las ik. Hier ervaring mee toevallig. Na het losmaken en weer vast zetten van de stekker, blijft het motor management systeem lampje branden. Gaat die weg na even gereden te hebben? Of
Moet de dealer hem uitlezen?

Mvg.
ik heb hem terug vast gezet, is idd een bepaalde resetmogelijkheid van het lampje
dmv starten laten draaien terug stil leggen enz... kzal eens kijken als ik de juiste prosedure terug vind
 
Ik lees hier al een tijdje mee en ben me aan het orienteren op de aanschaf van een speed triple of street triple, na beide eens gereden te hebben en hier de berichten gelezen te hebben begin ik steeds meer naar de street te gaan voor de wendbaarheid.

Nu ben ik wat bij dealers aan het rondkijken naar een leuke aanbieding, mochten jullie ergens een goede weten hoor ik het ook graag;
- Bouwjaar 09 - 11 (oude model met de ronde lampen),
- Met flyscreen
- Met bellypan
- Voorkeur voor kleur is zwart of wit.
 
Ik lees hier al een tijdje mee en ben me aan het orienteren op de aanschaf van een speed triple of street triple, na beide eens gereden te hebben en hier de berichten gelezen te hebben begin ik steeds meer naar de street te gaan voor de wendbaarheid.

Nu ben ik wat bij dealers aan het rondkijken naar een leuke aanbieding, mochten jullie ergens een goede weten hoor ik het ook graag;
- Bouwjaar 09 - 11 (oude model met de ronde lampen),
- Met flyscreen
- Met bellypan
- Voorkeur voor kleur is zwart of wit.

check Alle motoren

triumph-street-triple-675-1200482.jpg
 
Laatst bewerkt:
ze zijn weer binnen bij evotech. *O* *O* *O* de passagiers voetsteun afdekplaten :P

[afbeelding]

dus gelijk besteld , samen met de short brake en clutch levers *O* :P
[afbeelding]

Zijn deze ook in nederland te bestellen voor de Street '13- ?(niet zijnde een RX) Ik zie ze in de engelse shop Evotech Performance - Motorcycle Parts wel, maar niet op gegshop.nl. Zit er uberhaupt verschil tussen de plaatjes voor de daytona/Rx en de street?
 
Laatst bewerkt:
Zijn deze ook in nederland te bestellen voor de Street '13- ?(niet zijnde een RX) Ik zie ze in de engelse shop Evotech Performance - Motorcycle Parts wel, maar niet op gegshop.nl. Zit er uberhaupt verschil tussen de plaatjes voor de daytona/Rx en de street?
Kan ik je helaas niet mee helpen ben sinds november street rijder.



Bij de weg, spullen vanmiddag binnen gekregen , vrijdag besteld in de UK .
 
Laatst bewerkt:
Zijn deze ook in nederland te bestellen voor de Street '13- ?(niet zijnde een RX) Ik zie ze in de engelse shop Evotech Performance - Motorcycle Parts wel, maar niet op gegshop.nl. Zit er uberhaupt verschil tussen de plaatjes voor de daytona/Rx en de street?

Ik heb m hier besteld; https://gegshop.nl/nl/evotech-perfo...ervangers-triumph-street-triple-rx-2015-.html

Durf alleen niet te zeggen of er verschil is tussen de rx en de street...

Helaas hier nog niet binnen...

Wel 500km erop staan nu :9
Kan niet wachten om m boven in toeren te rijden :]
 
Er zit in ieder geval wel verschil in de montage van de voetsteunen. Ik bestel ze wel in de UK als ik niet meer twijfel :+

Tja, het inrijden volgens het boekje vergt meer discipline dan stoppen met roken ;)
 
Ik twijfel nog over de uitlaat. Nu zit er nog origineel op. Ik vind persoonlijk twee dempers onder de kont wel mooi eigenlijk.

Iemand ervaring met de SC project GP tech dempers?

ik heb duo SC project! ben er erg blij mee, heerlijk geluid ( vooral zonder db Killers 😋 )
 
Eindelijk....[afbeelding]
& STREET TRIPLE *MEET


*andere type en merken ook welkom *O* *O* *O*


ZONDAG 17 APRIL 2016


verzamelen tussen 10:00 uur en 11:00 uur bij
BLOM MOTOREN LEUSDEN!!!
Officiele Triumph dealer
Je wordt hartelijk ontvangen met koffie [afbeelding]en thee .....
De aansluitende :] rit vertrekt om 11:15 uur,
de route (=/- 150 km) wordt dan bekend gemaakt,
Gaarne met volle tank vertrekken !!
(onderweg evt ook nog mogelijk,voor de :] zuipers onderons).
Onderweg ook lunch (eigen kosten!)

HOUDT JE AAN DE VERKEERSREGELS,
HET :] RIJDEN IS OP EIGEN RISICO!!!
DENK AAN ELKAARS VEILIGHEID,
DE VOORRIJDER WORDT NIET INGEHAALD,
WACHT DE :] RIJDER ACHTER JE OP!!





[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

MELD JE AAN:

1---DarkGiMO (voorrijder)
2---Daytona Woutje
3---ezvictory
4---emilettele
5---pjotr 1050
6---tripleklus
7---Coenster
8---mudBAsTeRd
9---polski
10--muyahenk
11--MuiZ
etc...

*O* *O* *O* :W

Mooi weer de 17e...
 
super de street triple r maar 1 probleem
de uitlaten...ze zitten zo dicht onder het zadel en worden gloeiend heet
wat lastig is als je op vakantie gaat met bagage
iemand een oplossing voor bagage op de street of de warmte?
zodra ik het bij elkaar gespaard heb komt er een full system 3-1 GP-EVO onder maar die kost 800,-...
 
super de street triple r maar 1 probleem
de uitlaten...ze zitten zo dicht onder het zadel en worden gloeiend heet
wat lastig is als je op vakantie gaat met bagage
iemand een oplossing voor bagage op de street of de warmte?
zodra ik het bij elkaar gespaard heb komt er een full system 3-1 GP-EVO onder maar die kost 800,-...

Tsja, das wel een dingetje op die kleine fiets. Tanktas + tailpack een optie? Of die panniers van SW-Motech, de Blaze.
 
super de street triple r maar 1 probleem
de uitlaten...ze zitten zo dicht onder het zadel en worden gloeiend heet
wat lastig is als je op vakantie gaat met bagage
iemand een oplossing voor bagage op de street of de warmte?
Heb geen r, maar wel de seatpipes.
Geen probleem gehad met mn bagage, ik had een roltas van Ortlieb overdwars achterop. Deze raakt de dempers niet aan dus kan prima.
 
Laatst bewerkt:
doosje binnen
360.jpg

netjes verpakt
360.jpg

remhandel
360.jpg

koppelingshandel
360.jpg

afdek dekseltjes
360.jpg

netjes afgewerkt zo!
360.jpg

360.jpg

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan