Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb er vandaag op gelet; iets beter de voet onder het pookje, stevige tik, gas erop en de quickshifter doet het perfect :]

Iemand ervaring met de scorpion serket uitlaat? Qua looks (zwart rood) vind ik het de mooiste, maar het geluid?

Ik vond het zonder killer op de lange duur too much. wel een gaaf geluid. Zonder killer geen ervaring, maar dat kunnen anderen je prima vertellen :Y
 
Heb er vandaag op gelet; iets beter de voet onder het pookje, stevige tik, gas erop en de quickshifter doet het perfect :]

Iemand ervaring met de scorpion serket uitlaat? Qua looks (zwart rood) vind ik het de mooiste, maar het geluid?

Ik heb de titanium versie. Het geluid is prima, ook met db killer meer dan hard genoeg.
 
Ik reed vorig jaar door Valkenburg met het schaamrood op mijn kaken. Zo'n takke herrie dat iedereen me minachtend aankeek. Met ritjes zien ze graag dat ik achteraan rijdt en dan nog krijg ik vaak opmerkingen. In een groepje van 5 kon de voorrijder nog genieten van mijn muziek.

Ik ben ook wel een beetje uitgekeken op mijn herrie pijp. Maar met een belachelijk niveau van 108db bij 6k rpm ook niet verwonderlijk. Ik zat te denken om een keer bij een uitlaat boer op visite te gaan om een db killer te produceren of alles vol te proppen met wol.
 
Goedemiddag allen,

Ik heb sinds kort mijn XT verkocht en mijn oog is gevallen op een street triple. Hij staat bij een welbekende zaak in bodegraven maar ik kan er niet echt achter komen wat het is. Ik denk dat er een sticker set op zit met engelse tinten want ik kan nergens vinden of het origineel is? En er staat dat het een R is maar geen radiale klauwen? Mis ik iets of is dit nog een andere uitvoering uit 2013?
 
10384456_206857316340704_3859404858636223167_n.jpg


Bedoel je deze?

Zijn inderdaad gewoon stickersets die je kan kopen. Het is waarschijnlijk niet de R versie aan de standaard vering en remmen te zien. Alleen het subframe is van de R, verder wel hele gave motor :9~
 
Goedemiddag allen,

Ik heb sinds kort mijn XT verkocht en mijn oog is gevallen op een street triple. Hij staat bij een welbekende zaak in bodegraven maar ik kan er niet echt achter komen wat het is. Ik denk dat er een sticker set op zit met engelse tinten want ik kan nergens vinden of het origineel is? En er staat dat het een R is maar geen radiale klauwen? Mis ik iets of is dit nog een andere uitvoering uit 2013?
Als het een echte R is moet hij radiale remklauwen en o.a. een instelbare voorvork hebben.

http://www.bikez.com/motorcycles/triumph_street_triple_r_2013.php

Wordt deze motor bij een dealer of een particulier aangeboden?
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk....[afbeelding]
& STREET TRIPLE *MEET


*andere type en merken ook welkom *O* *O* *O*


ZONDAG 17 APRIL 2016


verzamelen tussen 10:00 uur en 11:00 uur bij
BLOM MOTOREN LEUSDEN!!!
Officiele Triumph dealer
Je wordt hartelijk ontvangen met koffie [afbeelding]en thee .....
De aansluitende :] rit vertrekt om 11:15 uur,
de route (=/- 150 km) wordt dan bekend gemaakt,
Gaarne met volle tank vertrekken !!
(onderweg evt ook nog mogelijk,voor de :] zuipers onderons).
Onderweg ook lunch (eigen kosten!)

HOUDT JE AAN DE VERKEERSREGELS,
HET :] RIJDEN IS OP EIGEN RISICO!!!
DENK AAN ELKAARS VEILIGHEID,
DE VOORRIJDER WORDT NIET INGEHAALD,
WACHT DE :] RIJDER ACHTER JE OP!!





[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

MELD JE AAN:

1---DarkGiMO (voorrijder)
2---Daytona Woutje
3---ezvictory
4---emilettele
5---pjotr 1050
6---tripleklus
7---Coenster
8---mudBAsTeRd
9---polski
10--muyahenk
11--MuiZ
12--Triple-S
13--W.O.
14--
15--

etc...

*O* *O* *O* :W
:] :] :]
8-)
 
Vraagje, zitten hier ook lange mensen (+- 2m) die op een street rijden? Kom zelf van een racer en laatst proef gereden op een street uit 2009. Zit wat te twijfelen hoe het comfort op lange ritten is? En of bv stuurverhogers dit oplossen?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me niet, rijwielgedeelte is niet aangepast :N

2012 model - 2013 model zal ik wel verschil verwachten, aangezien die modellen verschillende swingarms hebben.

Dat dacht ik ook. Dus ik had vrijdag een kettingset voor een 2013 besteld want de 2014 stond er niet bij. Zaterdag lekker sleutelen en toen de tandwielen erop zaten en het moment daar was, paste de ketting niet.
1 schakel te kort incl sluitschakel :(
Dus toen heb ik de ketting die eraf kwam naast de nieuwe gelegd en het scheelde 1 inderdaad 1 schakel.
Voor de 2014 kan ik in ieder geval met zekerheid zeggen dat je 118 schakels nodig hebt plus je sluitschakel natuurlijk. Niet kunnen rijden dus ;(
 
Vroeger? ben ik nu al afgeschreven dan? :(
Met 1m93 is de 2013+ versie comfortabeler maar het is geen tourmotor.

Dank. Misschien toch ook maar eens de FZ8 dan proef rijden.

Vind de street de mooiste naked maar bewust van een racer afgestapt voor iets meer comfort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan