Mijn punt is dat je, als het goed is, geen goedgekeurde demper gaat vinden voor de 765 die fabrieksaf een uitneembare killer heeft. dat zul je achteraf zelf moeten regelen waarmee in principe ook de typegoedkeuring vervalt. dan kun je met papiertjes zwaaien wat je wilt maar als je de verkeerde treft heb je alsnog pechKlopt, doen ze met zo'n puntlas. Maar als er een E keur op de uitlaat gelaserd staat, de DB killer zit erin en je hebt evt nog zo'n formulier of kaartje dan doen die moffen niet zo moeilijk.
Mijn punt is dat je, als het goed is, geen goedgekeurde demper gaat vinden voor de 765 die fabrieksaf een uitneembare killer heeft. dat zul je achteraf zelf moeten regelen waarmee in principe ook de typegoedkeuring vervalt. dan kun je met papiertjes zwaaien wat je wilt maar als je de verkeerde treft heb je alsnog pech
2 maal een motor in duitsland gekocht bij een particulier, goede ervaring mee. beide keren ver moeten rijden (resp. leipzig en berlijn, vanuit groningen) dus vraag van te voren veel foto's en informatie, om teleurstellingen te voorkomen.
Ik heb je zien rijden over de ovonde in Kl'veen.
Was het niet koud in je leren pak?
Vanmiddag de bandje opgepompt en de motoren even nagekeken.
Ga het morgen en waarschijnlijk zondag ook even proberen.
Hé Jimmy, kom je nu in de verleiding om weer terug te gaan naar Triumph?
Ik heb vandaag bij de Triumph dealer voor het eerst de nieuwe RS in mat zwart en in het wit gezien. De witte ziet er weer erg goed uit hoor.
Ik kan natuurlijk elk moment wisselen tussen de Rx van mijn vrouw en mijn eigen Rs.
Verschil 675R(x) - 765RS is simpel : Alles is beter!
Grootste verschil is het vermogen en hoe soepel het motorblok geworden is. Je moet hem gewoon eens proberen.
Hé Jimmy, kom je nu in de verleiding om weer terug te gaan naar Triumph?
Ik heb vandaag bij de Triumph dealer voor het eerst de nieuwe RS in mat zwart en in het wit gezien. De witte ziet er weer erg goed uit hoor.
Ik kan natuurlijk elk moment wisselen tussen de Rx van mijn vrouw en mijn eigen Rs.
Verschil 675R(x) - 765RS is simpel : Alles is beter!
Grootste verschil is het vermogen en hoe soepel het motorblok geworden is. Je moet hem gewoon eens proberen.
Voor kou zijn lithium ion accus juist gevoelig.meer mensen die een triple hebben met een lithium accu? ik heb het probleem dat de triple niet wil starten als deze in de schuur gestaan heeft (niet geïsoleerd). ik zet de motor op contact om de accu even "wakker" te maken, na een half minuutje een start poging, maar dan gaat hij een tel rond en stopt hij ermee, slimme motor die denkt dat de spanning laag is vermoedt ik? naar mijn weten moet een lithium accu verder toch geen problemen moeten hebben met kou?
Goedemorgen, ik wil binnenkort eens gaan kijken voor een street triple 675 van de eerste Gen, zijn er nog specifieke dingen waar ik op kan letten buiten om de normale zaken? Ik weet dat de spannings regelaar een zwak punt is.
Voor kou zijn lithium ion accus juist gevoelig.
Wat is de accu spanning in rust (contact uit), met contact aan, en tijdens het starten?