Triumph Street Triple topic deel 24

Zoals eerder vernoemd ben ik in bezit van een street triple rs uit 2017. Nu wordt de katalysator binnenkort verwijderd. En andere eind demper geplaatst. Ook is er een ander filter onderweg. Nu was mijn vraag hebben jullie daar bij ook een power commander geïnstalleerd of is de ecu vrij tunebaar? Hoor het graag
De meeste kunnen tegenwoordig wel in de ECU flashen. Is bij mijn ‘18 ook gedaan.
 
Daar is hij dan: de nieuwe Street Triple 765. Geen S meer, wel een moto2 limited edition met Öhlins en clip-ons.

Haha, @Bamidrone was me net voor

Voordeel van geabonneerd zijn op 44teeth :9. Mooi spul dit en eindelijk wat gewaagde kleuren! Zo maak je een unieke motorfiets nog een stukje unieker wat mij betreft. Ben benieuwd naar de reviews.
 
Hij wordt iedere keer weer een beetje beter. En er sijpelt nu ook technologie en feedback vanuit de racerij door in het ontwerp. Die van mij is straks al zes jaar oud, maar volledig circuitfiets en nog steeds razendsnel.
 

Bijlagen

  • 96704DC1-A97D-4E88-BC5C-A9D1ABB7E1DD.png
    96704DC1-A97D-4E88-BC5C-A9D1ABB7E1DD.png
    42,7 KB · Weergaven: 58
Oei wel hele lekkere specs voor de RS, 130pk en 188kilo met vloeistoffen en volle tank. In het geel (dus de RS) ook wel heel dik!

street-triple-765-rs-step-carousel-2-1410x793.jpg


street-triple-765-rs-step-carousel-9-1410x793.jpg


street-triple-my23-family-gear-changes-promo-955x537.jpg
 
De basis versie lijkt me mooi geprijsd!
Natuurlijk is de rs een stuk mooier nog maar 3k extra voor een beetje bling bling en 10pk vind ik redelijk pittig voor een middenklasse naked.

Die beperkte oplage van 2x 765 stuks ook slim bedacht van triumph heel veel extra zal die niet kosten tegenover de rs voor hen maar de mensen zullen er met plezier nog eens 2000 e extra voor geven voor dat moto 2 logo en plaatje nummer zoveel van de zoveel😂
 
Mwa 2000,- voor een dikke ohlins voorvork, clipons met mooie kroonplaat, veel carbon. Als er geen clipons op zaten was het een no brainer voor mij geweest.

Ik zag dat cruise control 340,- kost op de triumph configurator
 
Gaaf hoor..

Tankinhoud is teruggebracht naar 15L.. dat is wellicht wat minder.
Hij is ook niet lichter geworden dan z'n voorganger volgens mij, maar hij ziet er wel weer gelikt uit.

Die Moto2 met die clip-ons en ohlins vork is wel heeeeel nice!

De RS in het rood vind ik ook erg chique!

Tegenwoordig moet je dus 15k neertellen voor de RS, ik heb het idee dat ze elk modeljaar 500,- op de prijs gooien.
 
Ja Carbon is idd zeer duur over ohlins spul wat OEM gemonteerd word heb ik altijd wat twijfels.
Optisch gezien is het zeker dik maar kwa materialen en inwendig meestal wat Low budget uitgevoerd tegenover het ohlins wat je zelf aftermarket zou kopen en monteren.
Is op dure ducatis ook zo de dure mooie coating op ohlins poten zit alleen op het zichtbare gedeelte en niet over de hele vorkbuis zoals het hoort enz van die dingen vooral marketing/show.
Rommel zal het zeker niet zijn maar dan heb ik liever een " simpele" voorvork en hoop geld bespaart om die dan zelf eventueel te upgraden met cartridges ofzo.
Maar misschien ben ik veel te kritisch 😅
Showa is ook gewoon top!
 
Oh zag in het 44teeth filmpje dat in sommige rij modi de achterrem gekoppeld is aan de voorrem, zelf vind ik dit wel een mooie ontwikkeling.
 
Ik had me vorig jaar voorgenomen om een nieuwe motor te kopen als er o.a. cruisecontrol op zou zitten.
Nu de nieuwe Street een jaar later uit is gekomen denk ik er toch anders over.
Ik zou een Rx 2015 of een 2020 RS in kunnen ruilen, maar hoe dan ook zal er best veel geld bij moeten, en dat is het me niet waard.
Nu gewoon, net als anders, 2 jaar wachten op een mooie 2e hands.
Trouwens is het dashboard een echte tegenvaller. Hoe is het toch mogelijk dat ze niets aan dat waardeloze design van 2020-> hebben gedaan? Ik kan hier echt niet bij |(
 
Hier in de VS $ 15395. Weet je wat we doen: ik rijd hem voor je in en over een jaar of drie komt hij zonder extra kosten mee met onze huisraad. De korting is helemaal voor jou 8-):t

Bedankt voor het aanbod, wordt gewaardeerd! Maar zit nog wat dichter bij het vuur voor korting 😉😊
 
Iemand toevallig nog een tankcover liggen voor eerste generatie street triple 🙂
Ondertussen is dat het enige onderdeel wat nog de originele lakkleur heeft op mijn circuit street en zou het zonde vinden om de tank zelf te spuiten.
Voorspatbord wil ik vervangen door Carbon en dan heb ik nog alle originele gelakte delen liggen op zolder moest die ooit terug gezet worden.

Ben er alleen nog niet uit welk kleur te kiezen 🤔
 
Van de week een compliment gehad over het feit dat er geen olie onder de Street hing, vol trots verteld dat ie al 51.000km geen druppel lekt of verbruikt. 's Avonds het slot door de remschijf heen, ruik wat vreemds, toch even kijken waar dat vandaan komt...

Ja hoor, hele carterpan nat van de olie, bellypan vol. Afgelopen weekend tijd gehad om eens verder te kijken, vermoedde dat de aftapplug of het filter de boosdoener was maar het is deze plug direct naast het oliefilter. Is dit een veel voorkomend probleem, wat doet het ding daar en is dit op te lossen zonder een beurt uit te voeren?
20221114_105155.jpg
 
Poaaaaah die nieuwe RS.. ga de loterij maar even mailen dat ik nu wel echt een keertje wil winnen :)

@wachtbalkje haha lekkere timing, zal je altijd zien dat net dan je ineens met een lekkage zit. Gelukkig heb je het wel snel thuis kunnen brengen naar waar het vandaan komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan