Triumph Street Triple topic deel 24

Net voor het eerst een langer stuk gereden met de traction control volledig uitgeschakeld. In de 1 komt hij dan heeeeel rap omhoog en vol gas in de 2 wordt hij ook leuk licht aan de voorkant.. 🤙🏼
 
Net voor het eerst een langer stuk gereden met de traction control volledig uitgeschakeld. In de 1 komt hij dan heeeeel rap omhoog en vol gas in de 2 wordt hij ook leuk licht aan de voorkant.. 🤙🏼

merk je met de TC ook heel erg dat deze ingrijpt dan bij accelereren? of houdt hij het wieletje gewoon netjes net in contact met het wegdek?
 
merk je met de TC ook heel erg dat deze ingrijpt dan bij accelereren? of houdt hij het wieletje gewoon netjes net in contact met het wegdek?

Ligt er aan in welke stand. In de rain, road en sport stand grijpt hij redelijk bruut in en valt je voorwiel gelijk weer op de grond. In track mode staat hij iets meer toe.
 
Iemand een idee waar je "goedkoop" een rempedaal kan bekomen? er zitten barstjes is en ik vertrouw het niet zo.

slopers in de gaten houden. ik had dat met m;n schakelpedaal, af en toe eens op de website gekeken en toen bij Boonstra eentje gekocht. wel met complete schetsplaat erbij wat ik niet nodig heb maarja
 
Overigens gisteravond nog even een kort ritje gemaakt en even weer een plaatje geschoten!
1403454
 
Heeft iemand in de omgeving van Haarlem/Amsterdam nog een zijstandaard liggen voor Street Triple van 2009? De mijne is afgebroken vannacht :(
Trof mijn motor vanochtend diagonaal aan in de berging, helaas ook een minuscuul deukje en lak beschadiging in de tank hierdoor. Even zien of ik dit kan bij stippen, anders op termijn de tank maar vervangen.


kwam net dit tegen : Triumph Street Triple 675 2007-2012 Zijstandaard - Boonstra Parts

Iets voor jouw?
 


zijn er ongetwijfeld nog meer!

een nieuwe kost rond de 80 euro, van weet ik weet komen de prijzen van deze site redelijk overeen met dealerprijzen: Triumph Motorcycles | Parts Catalog | Triumph Parts | Triumph Clothing | Triumph Accessories

en nog een standaard: Standaard Triumph 675 Street Triple R 2009-2012.
 


zijn er ongetwijfeld nog meer!

een nieuwe kost rond de 80 euro, van weet ik weet komen de prijzen van deze site redelijk overeen met dealerprijzen: Triumph Motorcycles | Parts Catalog | Triumph Parts | Triumph Clothing | Triumph Accessories

en nog een standaard: Standaard Triumph 675 Street Triple R 2009-2012.
Zijn allemaal standaard prijzen...O-)
 
Beste Street Triple rijders... Sinds 3 weken heb ik ook een Street Triple in de tuin staan. Waanzinnig lekkere fiets! Hij is op 1 punt na helemaal maar mijn zin. Ik wil er bar end mirrors op plaatsen. Gisteren een setje bar end mirrors ontvangen van CNC. Echter deze kan ik niet monteren op mijn stuur. Er zit schroefdraad (M5 volgens mij) standaard in de handvaten en de bijgeleverde bouten zijn te groot. De originele bouten werken niet op deze set omdat het gat in de spiegels te groot is waardoor de bout geen hou vast heeft en door het gat van de spiegel getrokken wordt. RVS ringetje werkt niet omdat de bout dan niet lang genoeg meer is en ook is dit niet echt een mooi gezicht. Ongetwijfeld heeft één van jullie vast een idee of ervaring om dit toch te fixen, dan wel een link naar een set bar end mirrors welke wel fatsoenlijk te bevestigen zijn op het stuur van de Street Triple. Ik hoop dat iemand mij van een tip of link kan voorzien. Thanks al vast!
 
geen idee van de prijzen en/of tweedehands beschikbaarheid, maar triumph heeft originele bar end mirrors
 
Wat is daar anders aan ?
Harder / voller / zachter ?
Heb de originele er weer even opgezet om het verschil te ervaren. Dit merk ik tov mijn zadel erg goed. Het originele zadel voelt dun aan qua bekleding en daar voel ik de kunststof randen doorheen. En je schuift iets meer naar voren. Het gelzadel is veel dikker en daar zit je echt ‘in’. Niet te zacht en je blijft goed op de plaats zitten.
 
Beste Street Triple rijders... Sinds 3 weken heb ik ook een Street Triple in de tuin staan. Waanzinnig lekkere fiets! Hij is op 1 punt na helemaal maar mijn zin. Ik wil er bar end mirrors op plaatsen. Gisteren een setje bar end mirrors ontvangen van CNC. Echter deze kan ik niet monteren op mijn stuur. Er zit schroefdraad (M5 volgens mij) standaard in de handvaten en de bijgeleverde bouten zijn te groot. De originele bouten werken niet op deze set omdat het gat in de spiegels te groot is waardoor de bout geen hou vast heeft en door het gat van de spiegel getrokken wordt. RVS ringetje werkt niet omdat de bout dan niet lang genoeg meer is en ook is dit niet echt een mooi gezicht. Ongetwijfeld heeft één van jullie vast een idee of ervaring om dit toch te fixen, dan wel een link naar een set bar end mirrors welke wel fatsoenlijk te bevestigen zijn op het stuur van de Street Triple. Ik hoop dat iemand mij van een tip of link kan voorzien. Thanks al vast!
Als er standaard M5 in zit, zou je deze op kunnen boren en tappen naar M6?
 
Ai, dat is niet best:N ik zal m er ook maar is afhalen, mijn motor staat ook vrij schuin op z’n standaard een 2008 model.


zijn er ongetwijfeld nog meer!

een nieuwe kost rond de 80 euro, van weet ik weet komen de prijzen van deze site redelijk overeen met dealerprijzen: Triumph Motorcycles | Parts Catalog | Triumph Parts | Triumph Clothing | Triumph Accessories

en nog een standaard: Standaard Triumph 675 Street Triple R 2009-2012.
Bedankt allemaal! Heb er vandaag het beste van gemaakt en heb een ritje naar Boonstra gemaakt. Snelweg heen, binnendoor terug, met kosten die minder zijn dan een nieuwe standaard van de dealer.
 
Iemand ervaring met stompgrips op de Street? Tank is erg glad en ik denk dat het wel prettig is bij een circuitdag.
 
Ik heb ze gemonteerd om dezelfde reden, wanneer ik met leer rijdt is het een hele verbetering bij textiel wat minder. Ervaring tot nu toe wel alleen op de openbare weg, heb ze erop geplakt na m’n laatste keer Lelystad.
 
Ik heb ze gemonteerd om dezelfde reden, wanneer ik met leer rijdt is het een hele verbetering bij textiel wat minder. Ervaring tot nu toe wel alleen op de openbare weg, heb ze erop geplakt na m’n laatste keer Lelystad.
Dank voor je reactie en van welk merk heb je ze? Ik kom ze tegen van Techspec, Easygrip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan