Triumph Street Triple topic deel 24

Oei, 500 nieuw is wel heel erg duur vind ik, ik gok erop dat het een groot verschil zal maken, maar 500 euro gaat mij net iets te ver. Dan maar een mod doen met een CBR 600 rr of daytona schokbreker vrees ik ;(
 
Heb je voor nog wel de standaard veren? Ik heb achter een ohlins pomp (zat er gelukkig al op bij aanschaf), maar ik vind hem voor al veel te snel duiken. Altijd al gevonden op de 2008 trouwens.... Iemand ervaring met een goede opknapbeurt van de vork?
 
Heb je voor nog wel de standaard veren? Ik heb achter een ohlins pomp (zat er gelukkig al op bij aanschaf), maar ik vind hem voor al veel te snel duiken. Altijd al gevonden op de 2008 trouwens.... Iemand ervaring met een goede opknapbeurt van de vork?
Voor nog standaard, ik heb hem pas 2x kunnen rijden, vond het nog wel mee vallen....
 
Wat zijn de ervaringen met bar-end spiegels? Want ik vind de standaard spiegels spuuglelijk en zie meer arm dan wat anders8)7
 
Ik vraag me af of iemand weet of en waar de nieuwe 2020 bar end mirrors te verkrijgen zijn en of deze op een 675 passen. Vindt de 2020 bar end mirrors echt gaaf.
 
Heb je voor nog wel de standaard veren? Ik heb achter een ohlins pomp (zat er gelukkig al op bij aanschaf), maar ik vind hem voor al veel te snel duiken. Altijd al gevonden op de 2008 trouwens.... Iemand ervaring met een goede opknapbeurt van de vork?

(Nog) geen ervaring met de Triple, wel bij 2 eerdere motoren met servicen + vervangen veren + opnieuw afstellen, zowel voor als achter.

Imo een van de beste investeringen die je kan doe qua rijgedrag (naast banden). Zowel de CBR die te slap stond met beperkte instel mogelijkheden als de SP2 die ondanks dat hij meer op z'n neus werd gezet en dikkere olie in de poten in een keer veel comfortabeler te rijden was, doordat na andere vering en afstelling de motor opeens veerde ipv stuiterde. Maar het belangrijkste was dat ze veel beter en strakker gingen sturen.

Overigens de ene bij Hyperpro en de andere bij HK Suspensions, allebei goede ervaringen mee.
 
Natuurlijk zijn er altijd voorstanders van bar end en voorstanders van de standaard spiegels.
Ik heb heb nu standaard "vliegenmeppers" uit 2019. Maar ik zie nu het 2020 S-model.....
Deze lijken me toch een stuk makkelijk in te stellen dan die van mij.

Schermafbeelding 2020-02-03 om 13.39.40.png
 
Oei, 500 nieuw is wel heel erg duur vind ik, ik gok erop dat het een groot verschil zal maken, maar 500 euro gaat mij net iets te ver. Dan maar een mod doen met een CBR 600 rr of daytona schokbreker vrees ik ;(

ik had mijn standaard street triple R demper laten servicen en upgraden bij HK suspension, was ook een hele fijne 'goedkope' mod.
2e hands shock van een andere motor is leuk, maar hoe hoeveel heeft dat ding al achter de kiezen?
 
ik had mijn standaard street triple R demper laten servicen en upgraden bij HK suspension, was ook een hele fijne 'goedkope' mod.
2e hands shock van een andere motor is leuk, maar hoe hoeveel heeft dat ding al achter de kiezen?

Ik heb helaas een standaard schokbreker (2007 model), misschien is die goedkoop te upgraden, wie weet.
 
Prachtig maar hoe komt die wit? (Ik had gehoopt op wit maar bij gebrek daaraan voor zwart gekozen)

De foto is van de site.
De nieuwe 2020 Street Triple S, komt in Crystal White.

De nieuwe 2020 Street Triple RS, komt in Matt Jet Black en Silver Ice.
 
Besteld er weleens iemand bij worldoftriumph?

Ze hebben daar nog een bepaald onderdeel. Ik heb het gevraagd bij Roke en Bruurs maar die kunnen het niet bestellen bij Triumph. Maar ik kan ze blijkbaar wel bestellen bij Worldoftriumph. :?

Alleen jammer van de hoge shipping costs.
 
Laatst bewerkt:
Besteld er weleens iemand bij worldoftriumph?

Ze hebben daar nog een bepaald onderdeel. Ik heb het gevraagd bij Roke en Bruurs maar die kunnen het niet bestellen bij Triumph. Maar ik kan ze blijkbaar wel bestellen bij Worldoftriumph. :?

Alleen jammer van de hoge shipping costs.
Ja, werkt goed hoor.
 
Besteld er weleens iemand bij worldoftriumph?

Ze hebben daar nog een bepaald onderdeel. Ik heb het gevraagd bij Roke en Bruurs maar die kunnen het niet bestellen bij Triumph. Maar ik kan ze blijkbaar wel bestellen bij Worldoftriumph. :?

Alleen jammer van de hoge shipping costs.
Daar is ook een Duitse versie van met misschien iets lagere verzendkosten.
 
Vraagje,

Vrijdag wil ik de voorvorkpoten van mijn street triple wegbrengen voor een service beurtje + lowfriction keringen bij HK suspention.

Moet ik als ik de voorvorkpoten wil demonteren ook de moer van de kroon plaat losdraaien? Of schuiven de poten er vrij eenvoudig uit als je de onderste en bovenste klembouten hebt losgedraaid?
 
Besteld er weleens iemand bij worldoftriumph?

Ze hebben daar nog een bepaald onderdeel. Ik heb het gevraagd bij Roke en Bruurs maar die kunnen het niet bestellen bij Triumph. Maar ik kan ze blijkbaar wel bestellen bij Worldoftriumph. :?

Alleen jammer van de hoge shipping costs.
ja, ging prima

en 10euro verzenden is toch niet heel gek.

Vraagje,

Vrijdag wil ik de voorvorkpoten van mijn street triple wegbrengen voor een service beurtje + lowfriction keringen bij HK suspention.

Moet ik als ik de voorvorkpoten wil demonteren ook de moer van de kroon plaat losdraaien? Of schuiven de poten er vrij eenvoudig uit als je de onderste en bovenste klembouten hebt losgedraaid?
die bovenste moer heeft niks te maken met de opspanning van de vorkpoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan