Triumph Street Triple topic deel 24

Sinds 14 maart hoor ik ook tot de Street Triple rijders, en wel met een 675 uit 2008. Een pareltje, was als nieuw met slechts 18k op de teller.

Al een flink aantal ritjes gemaakt met het mooie weer de afgelopen weken. En ondanks dat het nog fris is heb ik echt onwijs genoten van deze fantastische motor!

Bekijk bijlage 1479290Bekijk bijlage 1479291
Ziet er strak / nieuw uit! Fabrieksgarantie nog? :-)
Enjoy!
 
Laatst bewerkt:
20200208_124757.jpg
Ik bedenk me dat ik mijzelf ook nog niet had 'aangemeld' bij het forum. Dus bij deze..
Sinds half feb een street uit 2015 bemachtigd. Vaak naar gekeken en op het forum meegelezen maar was nog blij met de sv650. Wilde wel graag met een andere motorfiets naar de Eifel dit jaar. Ik liep eigenlijk tegen deze aan toen ik op zoek ging naar nieuwe motorschoenen 😁. Wat mij betreft is de motor bijna af. Ik wil alleen nog bar end mirrors.
 
Bekijk bijlage 1479366Ik bedenk me dat ik mijzelf ook nog niet had 'aangemeld' bij het forum. Dus bij deze..
Sinds half feb een street uit 2015 bemachtigd. Vaak naar gekeken en op het forum meegelezen maar was nog blij met de sv650. Wilde wel graag met een andere motorfiets naar de Eifel dit jaar. Ik liep eigenlijk tegen deze aan toen ik op zoek ging naar nieuwe motorschoenen 😁. Wat mij betreft is de motor bijna af. Ik wil alleen nog bar end mirrors.
Gefeliciteerd , mooi apparaat 🏍👍🏻
tip...als je naar de Eifel gaat, geef wat extra aandacht aan je einddemper..
Niet te veel herrie?
 
Gefeliciteerd , mooi apparaat 🏍👍🏻
tip...als je naar de Eifel gaat, geef wat extra aandacht aan je einddemper..
Niet te veel herrie?
Bedankt! Het is een demper met E-keur en DB killer. De killer zit er nu niet in maar naar de Eifel gaat die er zeker in. Overigens zat ik er van de week aan te denken om de killer er nu al weer in te doen want hij is wat mij betreft erg luid en klinkt met killer ook al goed.
 
Speling op schakelpedaal en koppelingshendel te verhelpen. Gecheckt op mijn motor en is voor een luttel bedrag op te lossen.

Van mijn bestelling nog 5 stuks over. Voor een luttel bedrag over te nemen
 
De kogel is door de kerk de Street Triple mag naar een ander baasje, mijn vrouw heeft de afgelopen drie jaar niet meer gereden.
Wellicht dat hier iemand geintreseerd is of iemand weet


photo_2020-03-16_18-11-49-4-jpg.1480708
 
De kogel is door de kerk de Street Triple mag naar een ander baasje, mijn vrouw heeft de afgelopen drie jaar niet meer gereden.
Wellicht dat hier iemand geintreseerd is of iemand weet


photo_2020-03-16_18-11-49-4-jpg.1480708

Linksvoor zit er een klein scheurtje in een kap. -> Rechtsvoor :?
 
De kogel is door de kerk de Street Triple mag naar een ander baasje, mijn vrouw heeft de afgelopen drie jaar niet meer gereden.
Wellicht dat hier iemand geintreseerd is of iemand weet


photo_2020-03-16_18-11-49-4-jpg.1480708

Doorgestuurd naar een vriend. Echt een mooie fiets!
 
Linksvoor zit er een klein scheurtje in een kap. -> Rechtsvoor :?

Kak, je hebt gelijk. Bij deze aangepast.

Doorgestuurd naar een vriend. Echt een mooie fiets!

Thanks, optisch en motorisch is het ook gewoon een fris ding. Als je niet bang bent voor een wat hogere kmstand heb je voor een leuk bedrag een nog leukere fiets!

Ik ga de triple stiekem nog wel missen.
 
Bekijk bijlage 1479366Ik bedenk me dat ik mijzelf ook nog niet had 'aangemeld' bij het forum. Dus bij deze..
Sinds half feb een street uit 2015 bemachtigd. Vaak naar gekeken en op het forum meegelezen maar was nog blij met de sv650. Wilde wel graag met een andere motorfiets naar de Eifel dit jaar. Ik liep eigenlijk tegen deze aan toen ik op zoek ging naar nieuwe motorschoenen 😁. Wat mij betreft is de motor bijna af. Ik wil alleen nog bar end mirrors.
Ziet er goed uit.
 
Vind het zicht naar achteren met de OEM spiegels niet echt denderend, zit er daarom aan te denken om bar-end mirrors op m'n 675 (bj 2017) te plaatsen.
Weet alleen niet of dit een verbetering gaat zijn aangezien deze toch een stuk lager geplaatst zijn en in formaat een stuk kleiner.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Had overigens deze van Highsider gezien (vind dat hoogglans van Triumph niet echt staan bij het matgrijs van de fiets): Highsider Spiegel Stuureind "Ferrara 2"
 
Goedemiddag,

Na wat onderzoek gedaan te hebben en verschillende motoren heb gehad, is mijn oog nu gevallen op het model Street Triple 675 2007-2011 (R).



Wat vinden jullie van deze advertenties en zien jullie nog bepaalde dingen die opvallen?
Mij als leek lijken het goed onderhouden motoren.

Weten jullie eventueel alternatieve Street Triples die te koop staan, budget is 4/5k.

Gr.
 
Die 6 post boven je ?

Marktplaats stan er ook genoeg. je moet bedenken of je particulier wil aanschaffen of bij een dealer met garantie ?

Ik heb een grijze Matt ,09 R met 24k (op 19k de 20k beurt gehad met kleppecontrole) origineel met rizoma Barends.
Mag wel weg maar alleen voor 6000 euro..
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Na wat onderzoek gedaan te hebben en verschillende motoren heb gehad, is mijn oog nu gevallen op het model Street Triple 675 2007-2011 (R).



Wat vinden jullie van deze advertenties en zien jullie nog bepaalde dingen die opvallen?
Mij als leek lijken het goed onderhouden motoren.

Weten jullie eventueel alternatieve Street Triples die te koop staan, budget is 4/5k.

Gr.


Hier staan er nog wat te koop:


Komt de mijne ook vandaan en ben prima geholpen door ze.
 
Vind het zicht naar achteren met de OEM spiegels niet echt denderend, zit er daarom aan te denken om bar-end mirrors op m'n 675 (bj 2017) te plaatsen.
Weet alleen niet of dit een verbetering gaat zijn aangezien deze toch een stuk lager geplaatst zijn en in formaat een stuk kleiner.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Had overigens deze van Highsider gezien (vind dat hoogglans van Triumph niet echt staan bij het matgrijs van de fiets): Highsider Spiegel Stuureind "Ferrara 2"
Ik heb ze op mijn 765, maar voor het zicht naar achteren zou ik het niet doen, relatief veel vibraties en doordat ze wat lager zitten zit ik er meestal met mijn onderarmen voor. Ze zien er wel mooier uit als je je motor van de voorkant bekijkt.
 
Vind het zicht naar achteren met de OEM spiegels niet echt denderend, zit er daarom aan te denken om bar-end mirrors op m'n 675 (bj 2017) te plaatsen.
Weet alleen niet of dit een verbetering gaat zijn aangezien deze toch een stuk lager geplaatst zijn en in formaat een stuk kleiner.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Had overigens deze van Highsider gezien (vind dat hoogglans van Triumph niet echt staan bij het matgrijs van de fiets): Highsider Spiegel Stuureind "Ferrara 2"
Ik heb sinds afgelopen weekend de originele bar end van Triumph erop zitten, en ik vind ze geweldig. Even wennen, maar ondanks dat ze lager zitten meer zicht. Zie veel minder mijn eigen ellebogen in beeld. Zoek even in het topic, hebben meer mensen hun ervaringen gedeeld.
 
Ik heb sinds afgelopen weekend de originele bar end van Triumph erop zitten, en ik vind ze geweldig. Even wennen, maar ondanks dat ze lager zitten meer zicht. Zie veel minder mijn eigen ellebogen in beeld. Zoek even in het topic, hebben meer mensen hun ervaringen gedeeld.
Welke zijn dat precies? Heb je een toevallig een linkje?
 
Ik heb ook de originele op mijn 2014 STR. Bevalt echt goed, in het begin wat wennen , omdat ze inderdaad klein zijn. Ze zijn echt goed verstelbaar, mede doordat je ze kunt roteren, hierdoor kun je het zicht goed instellen. Trillen ook amper trouwens.
C5A2B1E1-909A-4816-B3F6-AF212B8E71CB.jpeg
 
Partnummer a9638117, zijn wel prijzig

Top bedankt. Zijn inderdaad aan de prijs. Goed zicht, kwaliteit en goede looks... 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan