Triumph Street Triple topic deel 24

Ik heb de tandwielverhouding terug naar origineel gebracht bij mijn street triple (achter was 2 tandjes groter). Had niet verwacht dat het verschil zo groot was, maar nu is het veel beter te beheersen als voorheen. De km-teller klopte al niet helemaal, maar nu wijkt hij nog verder af.
Heeft iemand ervaring om de km teller weer goed te laten lopen met tuneecu bijv? Hij is al een keer aangepast op de ecu door de vorige eigenaar als het goed is.
Wil het zelf wel doen, maar wil geen fouten maken zodat ik in 1x me huidige mapping kwijt ben.
 
Zo, als iedereen plaatjes gaat delen kan ik natuurlijk niet achterblijven. Dus de fiets ook maar eens gewassen en de spiegels omgedraaid zodat ik minder arm en meer achter me zie😋. Werkt al wat beter zo.
EBE04A3C-BAA3-4B8E-A1A8-7075E57B3DF1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zo, als iedereen plaatjes gaat delen kan ik natuurlijk niet achterblijven. Dus de fiets ook maar eens gewassen en de spiegels omgedraaid zodat ik minder arm en meer achter me zie😋. Werkt al wat beter zo.

Haha hij ziet er nog steeds schitterend uit! Hoop dat je er veel plezier van hebt!

Dit is mijn nieuwe, hoop dat ik hem deze week kan ophalen:

$_27.jpeg
 
Haha hij ziet er nog steeds schitterend uit! Hoop dat je er veel plezier van hebt!

Dit is mijn nieuwe, hoop dat ik hem deze week kan ophalen:

Bekijk bijlage 1483165
Mooie fiets ook, al vind ik de klassiekere looks van de street mooier, die crossplane crank zorgt er wel voor dat je haren overeind gaan staan. Alvast veel sterkte met je een beetje inhouden tijdens het inrijden ;).

De street bevalt tot nu toe echt goed, meestal rijd ik toch als een bejaarde en daar leent hij zich subliem voor, veel comfortabeler dan mijn zx10r. En met de RS kun je tussen het toeren door wel gewoon lekker een bochtje pakken en er even voor gaan zitten.
 
Ik heb een street triple 675 van 2009. Ik heb dus de dubbele pijp vanachter. Nu ben ik het geluid van de originele pijpen wel een beetje beu. Ze zijn wat zacht. Wie heeft hier andere pijpen opsteken ( en welke zijn die? ) die een veel mooier geluid maken. :) Of kan je makkelijk de demper eruit halen en klinken ze zo dan al beter?

Ik zat misschien te denken aan deze Uitlaat Delkevic set van 2 dempers Carbon 200 mm Rond - Triumph Street Triple (2007-2012) of Uitlaat Delkevic set van 2 dempers Carbon 225 mm Ovaal - Triumph Street Triple (2007-2012)


 
Laatst bewerkt:
arrows zijn verdomd lastig aan te komen kan ik je vertellen :P
ik vind wel dat de pijpjes onder het zadel vandaan moeten komen maar dat vind ik persoonlijk mooier.
 
Goh ja, arrows mogen uiteraard ook. Maar die zijn een pak duurder veronderstel ik?

Ik was ook eens 2de hands aan het kijken, maar vind niet direct iets. Hier toevallig mensen? :9
 
Arrows kon je tot 6 maanden terug nog voor rond de 300 eurie op marktplaats vinden. Klinken zoals eerder gezegd niet te luid, maar hebben wel een mooie donkere toon. Ik heb er Maxtreme dempers onder hangen en die maken wel een bak herrie :$. Leuk voor korte ritjes, maar het geluid begint na een tijdje toch wel een beetje irritant te worden
 
Goh ja, arrows mogen uiteraard ook. Maar die zijn een pak duurder veronderstel ik?

Ik was ook eens 2de hands aan het kijken, maar vind niet direct iets. Hier toevallig mensen? :9

Kijk eens bij Bolski: Triumph Street Triple 2007-2012
Uitlaatstore.nl

Die Delkevic op het filmpje, zonder dB-killer lijkt me echt flink overdreven en denk dat je daar zelf ook gek van wordt. Leovince heeft nog wel mooie alternatieven voor de Arrows. Voor Arrows MF of marktplaats in de gaten houden.
 
ik heb er zelf SC project onder. Wel tevreden over, alleen nooit de originele eronder gehad, dus weet niet hoe die zich in het echt verhouden.
Onderstaand filmpje geeft wel een indruk
 
ik ben ff benieuwd, zijn er anderen die de 2017 rs hebben gehad en nu een 2020 rs hebben? Zo ja, hoe bevalt de nieuwe rs?
ik ben zelf erg onder de indruk van de stuureigenschappen van de nieuwe rs. ik had niks te klagen over de “oude” rs maar ben verbaasd over hoe fijn de nieuwe stuurt
 
Wat ik op specs/van buiten kan zien is er qua sturen niet veel gedaan en de achterschok veer is nog steeds wat slap (op persfoto tenminste). Volgens mij vooral motorisch en zitten er wat meer toeters en bellen op vergeleken met de 2017, maar misschien dat de vork/shock anders geshim'd is of standaard anders ingesteld is en volgens mij staan ze op een nieuwere SP bandenset.
 
Na even rond te kijken lijken die SC project mij wel de lekkerste.

Heeft iemand hier toevallig een setje van? Of weet er iemand een goede site hiervoor?
Momenteel heb ik al wat zitten rondkijken maar echt veel verkoop punten vind ik niet. De originele site ja, maar misschien vind ik het ergens nog goedkoper O-):W
 
Iemand ervaring met dit soort lampen? Weet iemand waar ik deze kan kopen en of ze gemakkelijk in te bouwen zijn?
Zijn het compleet nieuwe koplampen of is dit alleen een 'binnenwerk' en kan ik deze in de huidige Chrome kappen zetten? En qua bekabeling, is dit allemaal op het huidige aan te sluiten?


e1097308-b009-451a-aa76-b477595519bf.jpg
 
Na even rond te kijken lijken die SC project mij wel de lekkerste.

Heeft iemand hier toevallig een setje van? Of weet er iemand een goede site hiervoor?
Momenteel heb ik al wat zitten rondkijken maar echt veel verkoop punten vind ik niet. De originele site ja, maar misschien vind ik het ergens nog goedkoper O-):W

Bolski verkoopt deze inderdaad ook. Vaak voor dezelfde prijs overigens als rechtstreeks bij SC vandaan volgens mij. Goedkoper ga je ze (nieuw) niet vinden, omdat SC daarover duidelijke afspraken maakt met de dealers als ik het goed heb.
 
Bolski verkoopt deze inderdaad ook. Vaak voor dezelfde prijs overigens als rechtstreeks bij SC vandaan volgens mij. Goedkoper ga je ze (nieuw) niet vinden, omdat SC daarover duidelijke afspraken maakt met de dealers als ik het goed heb.


Ja klopt ik heb op de site van SC gezien, en daar is het dezelfde prijs zoals ik bij Bolski krijg.

Smeerlappen 8)7
 
Ik heb een street triple 675 van 2009. Ik heb dus de dubbele pijp vanachter. Nu ben ik het geluid van de originele pijpen wel een beetje beu. Ze zijn wat zacht. Wie heeft hier andere pijpen opsteken ( en welke zijn die? ) die een veel mooier geluid maken. :) Of kan je makkelijk de demper eruit halen en klinken ze zo dan al beter?

Ik zat misschien te denken aan deze Uitlaat Delkevic set van 2 dempers Carbon 200 mm Rond - Triumph Street Triple (2007-2012) of Uitlaat Delkevic set van 2 dempers Carbon 225 mm Ovaal - Triumph Street Triple (2007-2012)


Ik heb een setje originele R dempers open geboord, was ik voor 50€ klaar.5C659D24-717F-4EFE-8474-40C6FE98CA91.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan