Triumph Street Triple topic deel 24

Welke olie gooien jullie allen in de Street Triple 675R? 10W40 volsynthetisch?

Ik probeerde zojuist mijn olie te peilen, maar dat valt nog niet mee met de rode peilstok die de vorige eigenaar erop heeft gezet en redelijk verse olie van de vorige beurt :')
 
Welke olie gooien jullie allen in de Street Triple 675R? 10W40 volsynthetisch?

Ik probeerde zojuist mijn olie te peilen, maar dat valt nog niet mee met de rode peilstok die de vorige eigenaar erop heeft gezet en redelijk verse olie van de vorige beurt :')

Ik doe er zelf Castrol Power RS 4T 10W40 in. Voordelig in prijs, halfsynthetisch. Voorheen dit ook in mijn zx6r uit 2003 gedaan die wel een slokkie verbruikte.
 
He , daar heb ik op gereden.....😜. Precies die kleur ook...
Monsterlijk ding. Wel even wat anders dan de street, zowel positief als negatief...😉 Maar sowieso gaaf ding..

Klopt, hij stuurt niet zo licht als een RS, remt lang niet zo goed en is een stuk zwaarder. Daartegenover is het blok een nucleaire kerncentrale waar een motor omheen gebouwd is, wat een juweel.. Ook het geluid gaan je haren recht van overeind staan. En die looks, vind hem bloedmooi!
 
20200405_144032.jpg


Weet iemand welke kleur dit is?
Is dit de Phantom Black?
Streettriple is uit 2007
 
Jet Black, heb deze zelf ook gehad. Phantom black was de Street Triple R met gouden wielen.
De kleur van je voorbochten is poepie bruin trouwens ;) Middagje poetsen met Peek en Yoshimura stain magic! ;)

Ahh Jet black!
Dankje.

Ja klopt:o
Moet er even mee aan de gang inderdaad!
Dat spul ken ik niet. Zal het eens opzoeken

Vandaar ook mijn vraag voor de kleur.
Wil er namelijk een belly pan op hebben.

Heeft iemand die ook nog toevallig in die kleur?:+
 
Ahh Jet black!
Dankje.

Ja klopt:o
Moet er even mee aan de gang inderdaad!
Dat spul ken ik niet. Zal het eens opzoeken

Vandaar ook mijn vraag voor de kleur.
Wil er namelijk een belly pan op hebben.

Heeft iemand die ook nog toevallig in die kleur?:+

Peek is prima spul, je hebt zat simpele middelen om je uitlaat mooi schoon mee te krijgen. Dat Yoshimura stain magic werkt super mooi maar kost 25 euro per tube en moet uit Japan komen. Heb het ooit gehad en werkt goed maar dezelfde resultaten kun je ook met goedkoper spul halen.
 
Ahh Jet black!
Dankje.

Ja klopt:o
Moet er even mee aan de gang inderdaad!
Dat spul ken ik niet. Zal het eens opzoeken

Vandaar ook mijn vraag voor de kleur.
Wil er namelijk een belly pan op hebben.

Heeft iemand die ook nog toevallig in die kleur?:+

Ik heb toevallig vorige week mijn bochten met Belgom Alu gepoetst. Ging prima, echter was het bij mijn 2014 STR wel iets minder bruin moet ik toegeven, proberen waard.
 
voor de street vanaf 2013 heb ik nog wat liggen,
een zo goed als nieuw stuur
een versnellingspook met lichte krasjes, zie foto
motor beschermers ook met lichte putjes
veroorzaakt door omvallen, stilstaand, en door de verzekering vergoed maar niet krom.
prijs komen we wel uit.
 

Bijlagen

  • DSC_0621.JPG
    DSC_0621.JPG
    3 MB · Weergaven: 8
  • DSC_0622.JPG
    DSC_0622.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 7
  • DSC_0623.JPG
    DSC_0623.JPG
    2 MB · Weergaven: 7
Hoe ziet het onderdeel van het bijgeleverde gereedschap van de R uit 2015 eruit waarmee de vering onder het stuur op de veerpoten gesteld kan worden. Ik wil checken of deze in de standaard setting staat. Onder de zadel vind ik 2 sleutels en verder niks. Alvast dank.
 
voor de street vanaf 2013 heb ik nog wat liggen,
een zo goed als nieuw stuur
een versnellingspook met lichte krasjes, zie foto
motor beschermers ook met lichte putjes
veroorzaakt door omvallen, stilstaand, en door de verzekering vergoed maar niet krom.
prijs komen we wel uit.

Ik heb mogelijk interesse! Ben pas onderuit gegaan over een teer streep waar ook nog olie overheen lag en mijn schakelpook is krom en barend spiegel is afgebroken. Ik ga proberen de pook terug te buigen en hoop dat als ik de afgebroken bout uit mijn stuur heb weten te halen dat de barend spiegel nog past. Nogmaals, mocht dit niet lukken heb ik zeker interesse.
 
Ik heb mogelijk interesse! Ben pas onderuit gegaan over een teer streep waar ook nog olie overheen lag en mijn schakelpook is krom en barend spiegel is afgebroken. Ik ga proberen de pook terug te buigen en hoop dat als ik de afgebroken bout uit mijn stuur heb weten te halen dat de barend spiegel nog past. Nogmaals, mocht dit niet lukken heb ik zeker interesse.

pookje terugbuigen zal misschien lukken, maar de volgende impact breekt ie zeker, houd daar rekening mee.
 
Hoe ziet het onderdeel van het bijgeleverde gereedschap van de R uit 2015 eruit waarmee de vering onder het stuur op de veerpoten gesteld kan worden. Ik wil checken of deze in de standaard setting staat. Onder de zadel vind ik 2 sleutels en verder niks. Alvast dank.
Of heeft hier iemand al eens de voorveering van de R gemeten / veranderd en waarmee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan