Triumph Street Triple topic deel 24

Geen gereedschap voor je vering bijgeleverd. Ik heb er Hyperpro veren in, nieuwe olie, nieuwe stofkappen en af laten stellen.
 
Aha, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de vering van de R dermate beter is dat aftermarket niet veel zou toevoegen.

R vering is beter dan de standaard Street Triple vering. Maar aftermarket is echt nog een stuk beter. Ligt natuurlijk wel aan hoe je het gebruikt. Voor een beetje toeren en af en toe sportief rijden is de R vering genoeg. Maar als je een zeer sportieve rijder bent en je gaat af en toe het circuit op, dan merk je gauw dat de R shock al gauw te kort schiet. Zou dan zeker overstappen naar een aftermarket.
 
Ik heb een street triple 675 van 2009. Ik heb dus de dubbele pijp vanachter. Nu ben ik het geluid van de originele pijpen wel een beetje beu. Ze zijn wat zacht. Wie heeft hier andere pijpen opsteken ( en welke zijn die? ) die een veel mooier geluid maken. :) Of kan je makkelijk de demper eruit halen en klinken ze zo dan al beter?

Ik zat misschien te denken aan deze Uitlaat Delkevic set van 2 dempers Carbon 200 mm Rond - Triumph Street Triple (2007-2012) of Uitlaat Delkevic set van 2 dempers Carbon 225 mm Ovaal - Triumph Street Triple (2007-2012)



Hi, Ik heb die vraag onlangs hier ook gesteld, en idd, Arrows zijn níet te vinden. Ik heb onlangs bij Bolski een setje Leo Vince LV-One Evo einddemper 8567E gekocht, deze zijn mét CE keur ( die Delkevic niet in Europa!!)
Ze werden snel geleverd, en het monteren was echt een eitje, zeer mooie pasvorm en de kwaliteit is top. Ik ben eerst maar eens gaan rijden met de db-killers erin en hij klinkt een stuk ehhh volwassener zeg maar. Diepe brom bij stationair en goed hard als je 'm doortrekt. En dan bij terugschakelen en tussengas begint ie heerlijk te rochelen en roffelen, fantastisch! De db-killers zijn lastig te verwijderen, het borgschroefje kan zomaar in de buienmantel rollen en daarnaast zitten ze muurvast geklemd. Dit doet de producent in Italie bewust omdat de wetten daar anders omgaan met aansprakelijkheid dan hier. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ie zonder db-killers écht veel te lomp hard klinkt! Ze zijn in de aanbieding bij Bolski/Motoruitlaatstore, ik betaalde € 535,- voor de complete set.
Succes!
 
Goh ja, arrows mogen uiteraard ook. Maar die zijn een pak duurder veronderstel ik?

Ik was ook eens 2de hands aan het kijken, maar vind niet direct iets. Hier toevallig mensen? :9
Set Fresco Vale Carbon 3-2 2e hands voor €210 + verzendkosten?
Zien er wel bruut uit.
f26t23117p337582n2_PNiDeVKL.jpg
 
Vraagje voor de mensen met een 2020 RS. Hebben jullie in het menu onder "Motor instellingen" een optie staan voor het in en uitschakelen van de quickshifter (TSA)? Volgens de gebruikershandleiding (pagina 55 & 56) zou die er moeten zijn, maar bij mijn motor heb ik die optie niet.

Het zou kunnen zijn dat voor het 2020 model dit standaard aan staat of iets dergelijks en dat hetgeen dat in de gebruikershandleiding staat voor een ouder model is.

Bedankt alvast! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan