Gezocht maar niet gevonden, ik denk dat ie helaas niet bestaat.SW Motech heeft het 'seat rack', kost ongeveer 100 Eur en is oerdegelijk. Ik kan hem zo snel niet vinden voor de Street Triple, maar die is er volgens mij wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gezocht maar niet gevonden, ik denk dat ie helaas niet bestaat.SW Motech heeft het 'seat rack', kost ongeveer 100 Eur en is oerdegelijk. Ik kan hem zo snel niet vinden voor de Street Triple, maar die is er volgens mij wel.
Ja de suzuki gsx-r1000 van 2005 is is op dat gebied bullet proof hoor je zelden iemand met een kapotte versnellingsbak maar ik heb tot nu toe al meer dagen gehad op circuit dat er iets niet helemaal 100 procent werkt remmen/versnellingsbak eerst problemen met benzinepomp dat ik ondertussen het circuitrijden ook niet echt meer als ontspannend ervaar en een andere 1000 spreekt me niet meer zo aan.Da’s niet best, maar als ik eerlijk ben heb ik nog geen circuitmotor meegemaakt waarvan de bak wel langdurig heel bleef. Van de gasten met wie ik vaker circuit heb gereden heeft iedereen wel een keer een kapotte bak gehad, terwijl we zo'n beetje elke superbike gehad hebben samen (sc59 , r1 '09, s1000rr '12, zx10r '08). Sommigen houden het langer vol dan anderen, maar ze gaan er uiteindelijk allemaal aan .
Mijn ali-express bestelling is ook binnen van de tasjes, ik wilde ze op een sportrack gaan knopen maar die jongens vragen 200 euro voor een stukje alu, m.i. een beetje pittig. Zijn er nog concurrenten die het voor minder doen?
Op zich is zo'n street triple super leuk/makkelijk om op te rijden en hij geeft mij in ieder geval veel meer lol op straat dan een supersport. Maar ik ben benieuwd wat je lijstje gaat zijn van delen die je wil aanpassen na je eerste circuitdag . Ik had zelf in ieder geval het idee dat alles wat ik wil aanpassen hem juist minder geschikt maakt voor op straat (hardere vering, agressievere remmen, gearing, banden etc), ik heb ook even gespeeld met het idee om 1 motor voor alles te hebben, maar heb dat na 1 dag losgelaten.Ik heb toevallig al een rs 250 gehad lang geleden rijd erg leuk ja maar kon meer sleutelen dan rijden ermee dus heb die niet lang gehouden.
Achteraf gezien dom want nu zijn die dingen enorm veel geld waard.
Vandaag al wat onderdelen van de zx10r verkocht twv +- 1800€ als de motor verkocht is heb ik wss budget voor een 765rs maar hou het liever simpel en goedkoop in vervolg.
Is ook zonde op circuit zo een dure nieuwe motor dan rijd ik liever wat meer dagen of op mooiere circuits ipv met een nieuwe motor te rijden en op men geld te moeten zitten haha.
Ben wel al wat aan rondsnuffelen naar info/onderdelen wat er allemaal te koop staat.
passen rearsets van een 2012+ ook op de eerste wat is het verschil dat die zoiezo hoger staan waarschijnlijk ivm hogere zithoogte/subframe of ook ander schakel mechanisme/positie van schakelstang?
Ga de standaart rearsets zoiezo vervangen ofwel door daytona oem rearsets of andere aftermarkets voor meer grondspeling + feit dat ik de rearsets spuuglelijk vind met al dat dat chroom.
Velgen van een recenter model passen die ook zijn ook een stuk mooier en lichter waarschijnlijk?
staan 2 streets online waar ik in geinteresseerd ben maar heb nog geen contact opgenomen wacht nog een beetje af hoe het uitdraait met mijn motor staat nog altijd niet te koop al vermoed ik dat er zeker genoeg interesse zal zijn.
deze misschien? https://jasonlopes.com/index2.htmlIk ben op zoek naar een werkplaatshandboek of in ieder geval een elektrisch schema van de Street Triple 765 (RS) (2020)->
Wij kan me helpen?
Dat is hem inderdaad. Had even moeten melden dat steveman me al aan een wph geholpen heeft.deze misschien? https://jasonlopes.com/index2.html
Allereerst het zijn Arrow pijpen (zonder s) zo staat het er ook op.Goedendag,
Ik heb enkele weken geleden een street triple r gekocht van 2012.
Super motor , heb in de laatste weken al meer gereden als in 2020 met mn fireblade.
Echter zit er best een vervelende hik tussen 4500-5500 rpm bij rustig of op een vaste snelheid rijden.
Net of het gas een heel abrupt een klein beetje dicht/open gaat.
Ketting staat strak kan verder mechanisch niets zien.
Mensen hier ervaring mee?
Had wel een paar ideen
-Er zitten arrows pijpen op, mogelijk niet juiste tune?
-Die klep in de uitlaat? kan vast gaan zitten?
-Lees op google iets met tps sensor?
Je moet de Windows versie met OBD2 kabel voor jouw ST hebben. Bluetooth is voor 2013->ORRY arrow pijpen zonder S
Maar wel antwoorden waar ik wat mee kan.
Tune ecu had ik naar gekeken, tegenwoordig app op telefoon?, enkel is lees ik in de Android app store veel negatieve ervaringen laatste tijd over chrashes etc.
Zal eens in de kast kijken of nog een triumph compatible eobd stekker heb.
tps inleren kan ook zonder kabel ?
Mijn Street is ook bij Bas geweest, echt een betere motor mee terug gekregenVandaag even langs hyperpro geweest om te kijken of het aan mij ligt of dat mijn street triple wel super zacht geveerd is. Ik heb een tijdje niet veel gereden, dus ik wist het niet meer zeker. Ik wist wel dat de balhoofdlagers al een beetje op waren.
Lang verhaal kort. De motor is vermoedelijk een beetje verlaagd en afgesteld op een persoon van een kilo of 50 oid. Dus het feit dat ik hem niet toppie vind veren klopte idd gezien ik toch echt bijna 100 weeg met bepakking. Gelijk een paar oplossingen besproken waarbij ik toch weer voor een streetbox heb gekozen. Nu helaas alleen wachten tot 10 augustus wanneer hij tijd heeft
Eerlijk is eerlijk, de vorige 2 motoren kwamen ook zoveel beter weg bij Bas vandaan dat het elke euro waard was.