Triumph Street Triple topic deel 24

Ik heb op de mijne (675rx) bij Pajic een Akrapovic er op laten zetten. Echt een vakman, raad die sowieso aan!! Vermogenswinst onbekend, qua geluid zit ie precies op de legale grens.
 
Het enige mankement dat ik weet dat bij de eerste modellen vaker voor is gekomen is dat het TFT scherm random kapot gaat, bij af- en aankoppelen van de accu. Dus even vragen of die vervangen is. Als hij vervangen is, zit je goed, anders geen reden om van de koop af te zien, want dan de kans is klein dat er een maandagochtend dashboard in zit.

Bij mij gebeurde het bij de beurt na een jaar toen hij bij de dealer stond.
 
Vraag: ik ben op zoek naar een achterkant voor de teller behuizing. Ik zit er namelijk over te denken om het scherm boven de koplampen er af te halen voor de volledige naked look. Ik kan op internet alleen die voor de jaargangen tot 2013 vinden, die van mij is echter van 2016. Is dat echt een compleet ander formaat? En wie weet anders waar ik zoiets kan vinden voor een 675rx?

Gaat om zo iets:
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220803-222424_Chrome.jpg
    Screenshot_20220803-222424_Chrome.jpg
    26,3 KB · Weergaven: 12
Mijn motor is er klaar voor! Elektronica zelf gedaan, voetsteun en schakel mechanisme laten doen. Van het winter alles nog wat netter maken misschien. Nu zelf nog mijn rijbewijs terug halen. Hopelijk lukt dat deze maand nog!

Bekijk bijlage 1789682

Bekijk bijlage 1789683

Bekijk bijlage 1789684
Netjes hoor. Ik zag een tijdje geleden een 675Rx op Ebay-Kleinanzeigen en op Markplaats staat ook een 675Rx met een soortgelijke ombouw.
Ik neem aan dat je door een ongeluk je linker knie niet meer kunt knikken?
 
Ja die op marktplaats had ik ook gezien. Heel even over getwijfeld maar vond hem zeker 1500 euro te duur. Klopt, motorongeluk gehad. Door de knie heen geamputeerd dus geen knie functie meer. Heb wel een prothese maar het is een eis van het cbr dat je voet op het stepje valt. Dus meer dan 90 graden tov je bovenbeen kan nooit.
 
Ik ben er zelf ook blij mee. Alleen de voetsteun had ik graag wat meer naar achteren gehad. Maar als het de keus is tussen zo of niet rijden dan is het makkelijk! Zou ook graag mijn knee sliders nog eens gebruiken maar eerst maar weer eens wennen zo 😅
 
Ja die op marktplaats had ik ook gezien. Heel even over getwijfeld maar vond hem zeker 1500 euro te duur. Klopt, motorongeluk gehad. Door de knie heen geamputeerd dus geen knie functie meer. Heb wel een prothese maar het is een eis van het cbr dat je voet op het stepje valt. Dus meer dan 90 graden tov je bovenbeen kan nooit.
Zo, ik kan me voorstellen dat zo'n ongeluk met deze serieuze gevolgen een flinke impact op je heeft. Niet alleen lichamelijk, maar ook zeker geestelijk. Knap van je om weer op de motor te stappen, maar ook weer begrijpelijk. Bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Ik heb vorig jaar mijn heup gebroken, dat is lang niet zo erg, maar loop er nog steeds mee te sukkelen. Eind juni voor het eerst een circuitrijvaardigheidsmiddag gereden. Ik had geen idee of ik mentaal nog in staat was om "risico's" te nemen. Het ging fantastisch, amper 500 km gereden in bijna 1,5 jaar en de snelheid van de snelste groep. :)
 
Geestelijk heb ik gelukkig niet zo’n last van. Motorrijden was/is mijn hobby dus weer mogen rijden heb ik de afgelopen drie jaar naar toe gewerkt 👊 Alleen nu het zo dichtbij komt merk ik dat het wachten lang duurt 😜 De laatste loodjes enzo
 
Supergaaf dat je weer kan gaan rijden Frank-m! En respect👊 menigeen zou zijn helm aan de wilgen hangen na zo'n ongeval. Ik wens je heel veel fantastische en veilige kilometers toe!!
 
Mooie oplossing @Frank-m ! Heel tof dat je het gewoon weer oppakt en weer gaat rijden.
Begrijp ik goed dat je weer opnieuw rij-examen moet doen nu? Zo ja, succes!
 
Hallo dames en heren,

Ik ben op zoek naar een 675R vanaf 2013, km stand bij voorkeur lager dan 20.000km, sportuitlaat en mono seat, flyscreen en bug spoiler staan ook op de wensenlijst.

Mocht je er eentje weten dan hoor ik het graag.

Thanks en veel rij plezier!
 
Iemand interesse hier in circuit kontje voor 2007-2012 model?

Heb er net een gekocht maar na wat zitten passen en meten begin ik er liever toch niet aan.

Zit is ongeveer 25 mm hoger als origineel en in goede staat kan enkel nieuw laagje verf gebruiken maar geen valschade.

Op standaard Dempers en low mount past het zonder problemen maar heb geen zin om er veel in te zagen zou dan liever men origineel zadel wat hoger laten maken.

Zijn erg moeilijk te vinden! heb er 165 voor betaald en zou er graag ongeveer zelfde voor terug krijgen.
 

Bijlagen

  • received_391831166415275.jpeg
    received_391831166415275.jpeg
    31,3 KB · Weergaven: 32
  • received_752586342661569.jpeg
    received_752586342661569.jpeg
    74,9 KB · Weergaven: 31
  • received_591466596095491.jpeg
    received_591466596095491.jpeg
    124,7 KB · Weergaven: 32
Afgelopen week met street geruild met bekende. Damm wat rijd zo'n Tiger 900 relax zeg. Denk dat dat me volgende motor wordt. Voelde helemaal niet groot en lomp alleen het omgooien van de motor is anders.

Maar wat een leuke bike. Jammer dat ze nog zo duur zijn
 

Bijlagen

  • received_565989658650721.jpeg
    received_565989658650721.jpeg
    354,2 KB · Weergaven: 45
Afgelopen week met street geruild met bekende. Damm wat rijd zo'n Tiger 900 relax zeg. Denk dat dat me volgende motor wordt. Voelde helemaal niet groot en lomp alleen het omgooien van de motor is anders.

Maar wat een leuke bike. Jammer dat ze nog zo duur zijn
Ik vond van de vorige generatie Tiger het blok tam en voor mij te saai, is dat nu met de andere ontstekingsvolgorde beter?
 
Iemand interesse hier in circuit kontje voor 2007-2012 model?

Heb er net een gekocht maar na wat zitten passen en meten begin ik er liever toch niet aan.

Zit is ongeveer 25 mm hoger als origineel en in goede staat kan enkel nieuw laagje verf gebruiken maar geen valschade.

Op standaard Dempers en low mount past het zonder problemen maar heb geen zin om er veel in te zagen zou dan liever men origineel zadel wat hoger laten maken.

Zijn erg moeilijk te vinden! heb er 165 voor betaald en zou er graag ongeveer zelfde voor terug krijgen.
Racezitje is een absolute aanrader voor op het circuit, behalve misschien als je klein van stuk bent. Hoe wordt ie bij jou ondersteund aan de kant van de tank?
 
En ja zal zeker beter zitten maar denk volgend jaar misschien eens een jaartje over te slaan en heb geen zin in aanpaswerk en spuiten enz.
Heb er 2 tegelijk kunnen kopen maar ben zo dom geweest om maat te laten kiezen welke hij wou voor ze arriveerden.
En hij wil de andere die in mijn geval beter past met mijn irritant zittende demper.
(Deze is ruimer uitgesneden en zou ik zo goed als niets moeten op aanpassen)
 

Bijlagen

  • received_567098448299491.jpeg
    received_567098448299491.jpeg
    97,3 KB · Weergaven: 18
Afgelopen week met street geruild met bekende. Damm wat rijd zo'n Tiger 900 relax zeg. Denk dat dat me volgende motor wordt. Voelde helemaal niet groot en lomp alleen het omgooien van de motor is anders.

Maar wat een leuke bike. Jammer dat ze nog zo duur zijn
Hee dat is bij de pannenkoekenbakker in Appeltern of niet? Toffe wegen daar! Leuk even zo'n motor wissel.

Ik heb vandaag de USB lader er op kunnen zetten, die tank omhoog blijkt een klusje van niks te zijn. Klinkt spannender dan het was.

Helaas op de terugweg in een bocht onderuit gegaan, vermoedelijk wat diesel op het wegdek :N

De schade lijkt mee te vallen, optisch beperkt zich dat tot de bobbin en het stuureind, maar doorrijden was geen optie meer omdat er vermoedelijk koelvloeistof uit was gekomen. Op de nog draaiende achterband en die heeft er een grote ondergesproeide vette bende van gemaakt. Heb hem ook niet meer gestart, wil eerst kijken of er niet meer kapot is voordat ik per ongeluk meer ellende veroorzaakt. Hopelijk kan ie morgen vanuit de berger naar m'n schoonvader en dan gaan we hem maar eens helemaal nalopen. Nu vooral een deuk in m'n ego en een gat in m'n broek. Blijkt maar weer dat beschermende kleding zo belangrijk is, anders zat ik er na zo'n schuiver wel wat minder florissant bij. Ik snap die gasten in hun korte broeken echt niet.
 
Hee dat is bij de pannenkoekenbakker in Appeltern of niet? Toffe wegen daar! Leuk even zo'n motor wissel.

Ik heb vandaag de USB lader er op kunnen zetten, die tank omhoog blijkt een klusje van niks te zijn. Klinkt spannender dan het was.

Helaas op de terugweg in een bocht onderuit gegaan, vermoedelijk wat diesel op het wegdek :N

De schade lijkt mee te vallen, optisch beperkt zich dat tot de bobbin en het stuureind, maar doorrijden was geen optie meer omdat er vermoedelijk koelvloeistof uit was gekomen. Op de nog draaiende achterband en die heeft er een grote ondergesproeide vette bende van gemaakt. Heb hem ook niet meer gestart, wil eerst kijken of er niet meer kapot is voordat ik per ongeluk meer ellende veroorzaakt. Hopelijk kan ie morgen vanuit de berger naar m'n schoonvader en dan gaan we hem maar eens helemaal nalopen. Nu vooral een deuk in m'n ego en een gat in m'n broek. Blijkt maar weer dat beschermende kleding zo belangrijk is, anders zat ik er na zo'n schuiver wel wat minder florissant bij. Ik snap die gasten in hun korte broeken echt niet.
Balen joh, hopelijk valt het mee met de schade. Ben je verzekerd hiervoor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan