Triumph Street Triple topic deel 24

Wel gek dat ie die headset dan weer niet pakt. Bluetooth lijkt af en toe ook maar afhankelijk van de windrichting keuzes te maken over wat wel en niet verbonden kan worden. Heb je hem nu uiteindelijk wel over je headset?

Vandaag m'n nieuwe rem- en koppelingshendel er op gezet. Koppelingshendel had toch een beetje een tik gekregen bij de val en dit stond toch nog op de wensenlijst. Goed excuus om even naar voren te halen in de planning vond ik zelf :)
 

Bijlagen

  • 20220820_155253.jpg
    20220820_155253.jpg
    251,3 KB · Weergaven: 26
  • 20220820_155256.jpg
    20220820_155256.jpg
    197,5 KB · Weergaven: 27
  • IMG-20220820-WA0009.jpeg
    IMG-20220820-WA0009.jpeg
    125,1 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Wel gek dat ie die headset dan weer niet pakt. Bluetooth lijkt af en toe ook maar afhankelijk van de windrichting keuzes te maken over wat wel en niet verbonden kan worden. Heb je hem nu uiteindelijk wel over je headset?

Vandaag m'n nieuwe rem- en koppelingshendel er op gezet. Koppelingshendel had toch een beetje een tik gekregen bij de val en dit stond toch nog op de wensenlijst. Goed excuus om even naar voren te halen in de planning vond ik zelf :)
Headset via de telefoon werkt het evengoed wel ik heb nog niet alles getest.


Ziet er goed uit de hendels!
 
Zou het kunnen dat ie maar met 1 tegelijk kan verbinden? Dus motor met de telefoon, telefoon met de headset? Het schort bij mij verder helaas een beetje aan Bluetooth verstand, zit ook altijd onwijs te k*tten om de Cardo te verbinden met een andere rijder dan mijn vaste rijmaatje. Op de een of andere manier werkt gewoon netjes de handleiding volgen niet :')
 
Wat zou een street triple 2010 opleveren?
52000+ km loopt nog op komende maand.
nieuwe kettingset banden zijn 80%
Voor en achter hyperpro
handvatverwarming
Beurtjes bij de dealer gehad en zelf olie wissel gedaan laatste 3000km
Bagage rekje
cruise control
Usb lader
Zit er erg aan te twijfelen eind september hem te verkopen!
 

Bijlagen

  • 2022-08-03 21.41.15.jpg
    2022-08-03 21.41.15.jpg
    159,9 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Supergave fotos Scarrrr!! Die locatie staat hem goed 8-)

@dopey85 misschien via MP eens kijken wat ze voor vergelijkbare motoren vragen. Heb je al zicht op iets anders voor jezelf of nog aan het twijfelen?
 
Wat zou een street triple 2010 opleveren?
52000+ km loopt nog op komende maand.
nieuwe kettingset banden zijn 80%
Voor en achter hyperpro
handvatverwarming
Beurtjes bij de dealer gehad en zelf olie wissel gedaan laatste 3000km
Bagage rekje
cruise control
Usb lader
Zit er erg aan te twijfelen eind september hem te verkopen!

Ik las dat je hem mogelijk wilde vervangen door een nieuwer model tripel. Misschien anders ff bij Joris vragen wat die ervoor wilt geven als je hem inruilt?
 
Ik las dat je hem mogelijk wilde vervangen door een nieuwer model tripel. Misschien anders ff bij Joris vragen wat die ervoor wilt geven als je hem inruilt?
hahaha ja wil of een tiger 900cc maar heb totaal geen extra budget en denk zelf dus los verkopen en volgend seizoen of ergens in januari weer een motor te gaan kopen. Denk verkopen weer aan joris het tegen gaat vallen wat ik terug krijg.
 
hahaha ja wil of een tiger 900cc maar heb totaal geen extra budget en denk zelf dus los verkopen en volgend seizoen of ergens in januari weer een motor te gaan kopen. Denk verkopen weer aan joris het tegen gaat vallen wat ik terug krijg.

Oké, ja dan kan je hem idd beter particulier verkopen denk ook niet dat Joris er een enorm hoog bod op zal doen, tenzij je hem inruilt.
 
Vandaag de nieuwe hendels even getest met een lekker zomers ritje. Hendelt toch een stuk lekkerder dan de standaard hendels 8-)

Gelijk maar even een vergelijkingsfotootje geschoten op dezelfde plek als met m'n oude motor.

Oud:
20220614_171750.jpg


Vs nieuw:
20220821_135642.jpg


Zoveel vetter :)
 
Eerste recreatie ritje weer gemaakt en de velg is nog nooit zo schoon geweest na een rit 👌 Poetsen kan ik dus in ieder geval wel en ik hoef me geen zorgen te maken om een Amerikaanse inval om de olie tijdens het rijden. Tussen mn oren moet het vertrouwen wel weer terugkomen, merk dat ik toch nog bang ben om een glijer te maken en ga nu echt als een oud wijf rotondes over. Komende tijd maar lekker veel rijden, dan zal het wel weer goed komen met het vertrouwen.
Een dagdeel Midland doet ook wonderen om je vertrouwen weer snel op te bouwen
 
Ben zelf aan het kijken naar een Tiger 800 ivm met een ongeluk niet meer goed kunnen zitten op de street. Wat betaalbaarder da n een Tiger 900 ook.
 
Vanmorgen bij Bruurs geweest met de Street voor updates.
Het windscherm verstellen is er nu uit, maar de bluetooth module werkt ondanks een update nog niet.

Deze wordt voor garantie aangeboden. Echt super net geholpen!
 
Raar dat hij zo blijft haperen, maar fijn dat het onder de garantie valt! Hopelijk straks weer probleemloos alle apparaten koppelen 👍
 
Ik lees dat bij het model 2023 gesproken wordt over een "aanzienlijk vernieuwd 765 cc motorblok". Ik las dat in de moto 2 er ook meer vermogen uit het blok wordt gehaald.
Iemand al op de hoogte van een wijziging in specs voor het model 2023?
 
Terug
Bovenaan Onderaan