Triumph Street Triple topic deel 24

Het viel me op dat je wel heel erg stevige valbeugels hebt gemonteerd. Deze zag ik nog niet eerder. Hiermee kan je zelfs wat stuntwerk gaan oefenen en met een intacte motor naar huis komen :)
 
Mijn 2016 Tiger Sport 1050 heeft 2 ruime harde panniers, die er nooit aanhangen overigens. Ik heb geen topbox. Maar om eerlijk te zijn, ik denk dat ik bij de volgende grote trip volgend jaar opnieuw de voorkeur zal geven aan deze grote bagagetrolley en de rockstraps.
Door die panniers zou ik extra moeten gaan opletten als het smal of filefilteren is. Een eventuele topbox hangt veel verder achteruit.
Deze trolley zit juist achter mij, ik kan er tegenaanleunen, gewicht is veel centraler bij sportief rijden. Rockstraps laten toe om met twee klikken de bagage los te maken en de trolley heeft handige wieltjes en een uitschuifbaar handvat, waarover de helm past om van de moto naar het hotel of B&B te wandelen. Soms is simpel gewoon goed, oh ja en er kan ook heeeeel veel in

Met andere woorden waarom moeilijk doen als het makkelijk en goedkoop kan:t
 
Het viel me op dat je wel heel erg stevige valbeugels hebt gemonteerd. Deze zag ik nog niet eerder. Hiermee kan je zelfs wat stuntwerk gaan oefenen en met een intacte motor naar huis komen :)
Dit zijn volgens mij idd stunt/crash beugels, wist ik destijds niet uit onwetendheid (nieuw in de motor wereld):P
Maarja iets overdreven maar staat hem wel goed! Ik geloof dat er bijna niks beschadigd kan raken als hij zou omvallen dus dat zit in ieder geval wel goed
 
Dus....even testen die handel....
NOT.... Veel te mooie motor mocht het toch misgaan 👍
 
Dus....even testen die handel....
NOT.... Veel te mooie motor mocht het toch misgaan 👍
Testen zeker wel.. maar echt stunten zoals in die YouTube video een paar posts geleden...nee (ben niet meer zo lenig) dan breek ik waarschijnlijk mn botten bij de eerste beste val en blijft de motor heel_O-
 
  • Haha
Waarderingen: gvy
Knipsel.JPG

een exoskeleton dan maar
 
Hahaha 😂 met die pak aan kom je niet eens vooruit met het zonnetje erop ook niet echt lekker, kom je als een gebraden kippetje eruit
 
Nee die ga ik zeker niet spuiten. Ik wil alles weer kunnen terug draaien. Misschien een extra set een keer scoren en laten poedercoaten. Heeft geen prioriteit.

Mijn paddockstands zijn net binnen. Ik had al gelezen dat de vorkpoten soms ongelijk zijn. Dus voor draait een beetje met opbokken. Staat wel stevig, maar ik laat ze er af. Handig om in elk geval te hebben bij onderhoud.

[Vanmorgen nog eens gekeken en het ligt echt aan mijn garagevloer die afloopt]
blijft echt geweldig kleurtje :o
 
Nice, Ik had ook een set ledprojectoren in mijn street triple. Ze pasten mooi in de chroom buckets, maar om uiteinden van de chroom ringen , die de projectoren vastklemmen met elkaar te kunnen verbinden had ik wel iets langere M5 schroeven nodig , dan de originele.
De groene stekker voor dim en grootlicht paste gewoon, maar ik moest wel de draad van het standlichtje afknippen en ofwel voorzien van een faston, ofwel gewoon solderen.
 
Nice, Ik had ook een set ledprojectoren in mijn street triple. Ze pasten mooi in de chroom buckets, maar om uiteinden van de chroom ringen , die de projectoren vastklemmen met elkaar te kunnen verbinden had ik wel iets langere M5 schroeven nodig , dan de originele.
De groene stekker voor dim en grootlicht paste gewoon, maar ik moest wel de draad van het standlichtje afknippen en ofwel voorzien van een faston, ofwel gewoon solderen.
Ja dat van de stadslichten zag ik ook. Ik knip ze even netjes door en maak er daarna wel tulpverbindingen op. Dan kan ik alles weer terug bouwen en wisselen. Ik moet ook vanaf het stadslicht de geschakelde plus trekken voor mijn Rider 550, dus knippen moest ik toch al 😁.
 
Toch maar de garage in gedoken. Er moest wel het een en ander aan de nieuwe lampen aangepast worden. De koelvinnen zijn net wat te groot om goed te passen. Met een langere bout in de sluitring kan ik het ook oplossen, maar ik heb de slijptol gepakt en met een lamellenschijf de vinnen bijgeslepen tot ze pasten met de originele boutjes.

De look is een stuk agressiever en industriëler zo.
 

Bijlagen

  • 20221210_215739.jpg
    20221210_215739.jpg
    168 KB · Weergaven: 40
  • 20221210_215806.jpg
    20221210_215806.jpg
    172,8 KB · Weergaven: 40
  • 20221210_215833.jpg
    20221210_215833.jpg
    204,1 KB · Weergaven: 39
  • 20221210_215849.jpg
    20221210_215849.jpg
    134 KB · Weergaven: 35
Toch maar de garage in gedoken. Er moest wel het een en ander aan de nieuwe lampen aangepast worden. De koelvinnen zijn net wat te groot om goed te passen. Met een langere bout in de sluitring kan ik het ook oplossen, maar ik heb de slijptol gepakt en met een lamellenschijf de vinnen bijgeslepen tot ze pasten met de originele boutjes.

De look is een stuk agressiever en industriëler zo.
poh! Dat staat hem echt heel goed.
 
Wil je eens een foto in het donker nemen, met de street triple op ongeveer 3m afstand van een muur. Wat mij vooral interesseert is het straalpatroon van de dimlichten op die muur. krijg je een rechte lijn met duidelijke donker/licht?
 
Wil je eens een foto in het donker nemen, met de street triple op ongeveer 3m afstand van een muur. Wat mij vooral interesseert is het straalpatroon van de dimlichten op die muur. krijg je een rechte lijn met duidelijke donker/licht?
Niet helemaal zuiver, maar je krijgt er wel een idee van. Er is vrij rechte lijn met een licht/ donker scheiding, maar je ziet aan de bovenkant op deze afstand nog wat extra stroomlicht. Dat komt mede door de parkeerlicht balken en de korte afstand waar ik op richt.

Ook zie ik een soort 'banen' in het lichtbeeld. Maar zonder hem echt buiten te zetten in het donker heb ik geen idee hoe het zal zijn. Het is wel fijn wit licht en niet blauw.
 

Bijlagen

  • 20221211_101540.jpg
    20221211_101540.jpg
    273,8 KB · Weergaven: 32
Net de rs gezien in het rood is toch wel een super mooi ding 🤤
Ook erop gezeten en vond dat de zithoogte nog vrij laag is waarschijnlijk omdat het zadel enz vrij smal is ivm mijn eerste generatie street die in theorie een lagere zithoogte heeft.

Ook de afstand tussen zadel en voetsteunen is nog vrij ruim en dus comfortabel.
Voor circuit gebruik waarschijnlijk de eerste modificatie om die hoger te zetten ivm grondspeling.

Maarja eerst nog maar een jaar mijn zx10r afbetalen die ik ondertussen al lang niet meer heb🥲
 
Net de rs gezien in het rood is toch wel een super mooi ding 🤤
Ook erop gezeten en vond dat de zithoogte nog vrij laag is waarschijnlijk omdat het zadel enz vrij smal is ivm mijn eerste generatie street die in theorie een lagere zithoogte heeft.

Ook de afstand tussen zadel en voetsteunen is nog vrij ruim en dus comfortabel.
Voor circuit gebruik waarschijnlijk de eerste modificatie om die hoger te zetten ivm grondspeling.

Maarja eerst nog maar een jaar mijn zx10r afbetalen die ik ondertussen al lang niet meer heb🥲
Deze morgen ook gaan kijken, de rode RS is idd zeer mooi!
Schermafbeelding 2022-12-11 om 14.02.09.png
Schermafbeelding 2022-12-11 om 14.02.21.png


Helaas was er geen sleutel aanwezig, dus niet kunnen zien of de layout van de TFT is aangepast...
 
Bij Roke zeggen ze nog maar enkele beschikbaar te hebben voor 2023? Loopt het zo hard of is het aanbod gering?
 
Wel ik hoorde dat je snel moest zijn voor een rode en er zijn er volgens mij al 2 verkocht op dat uurtje dat ik er was!
Waarvan een rode aan een kennis van me ik grapte nog toen ze naast bancontact kastje stond van "ah je staat al op de goede plaats voor een voorschot"
15 min later zat ze aan tafel om contract te tekenen 😂
Ze laat een 2020 of 21 765 over ze kreeg nog een mooie overname prijs en is gewoon gek van rode kleur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan