Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn 2016 Tiger Sport 1050 heeft 2 ruime harde panniers, die er nooit aanhangen overigens. Ik heb geen topbox. Maar om eerlijk te zijn, ik denk dat ik bij de volgende grote trip volgend jaar opnieuw de voorkeur zal geven aan deze grote bagagetrolley en de rockstraps.
Door die panniers zou ik extra moeten gaan opletten als het smal of filefilteren is. Een eventuele topbox hangt veel verder achteruit.
Deze trolley zit juist achter mij, ik kan er tegenaanleunen, gewicht is veel centraler bij sportief rijden. Rockstraps laten toe om met twee klikken de bagage los te maken en de trolley heeft handige wieltjes en een uitschuifbaar handvat, waarover de helm past om van de moto naar het hotel of B&B te wandelen. Soms is simpel gewoon goed, oh ja en er kan ook heeeeel veel in
Dit zijn volgens mij idd stunt/crash beugels, wist ik destijds niet uit onwetendheid (nieuw in de motor wereld)Het viel me op dat je wel heel erg stevige valbeugels hebt gemonteerd. Deze zag ik nog niet eerder. Hiermee kan je zelfs wat stuntwerk gaan oefenen en met een intacte motor naar huis komen
Testen zeker wel.. maar echt stunten zoals in die YouTube video een paar posts geleden...nee (ben niet meer zo lenig) dan breek ik waarschijnlijk mn botten bij de eerste beste val en blijft de motor heelDus....even testen die handel....
NOT.... Veel te mooie motor mocht het toch misgaan
blijft echt geweldig kleurtjeNee die ga ik zeker niet spuiten. Ik wil alles weer kunnen terug draaien. Misschien een extra set een keer scoren en laten poedercoaten. Heeft geen prioriteit.
Mijn paddockstands zijn net binnen. Ik had al gelezen dat de vorkpoten soms ongelijk zijn. Dus voor draait een beetje met opbokken. Staat wel stevig, maar ik laat ze er af. Handig om in elk geval te hebben bij onderhoud.
[Vanmorgen nog eens gekeken en het ligt echt aan mijn garagevloer die afloopt]
Ja dat van de stadslichten zag ik ook. Ik knip ze even netjes door en maak er daarna wel tulpverbindingen op. Dan kan ik alles weer terug bouwen en wisselen. Ik moet ook vanaf het stadslicht de geschakelde plus trekken voor mijn Rider 550, dus knippen moest ik toch al .Nice, Ik had ook een set ledprojectoren in mijn street triple. Ze pasten mooi in de chroom buckets, maar om uiteinden van de chroom ringen , die de projectoren vastklemmen met elkaar te kunnen verbinden had ik wel iets langere M5 schroeven nodig , dan de originele.
De groene stekker voor dim en grootlicht paste gewoon, maar ik moest wel de draad van het standlichtje afknippen en ofwel voorzien van een faston, ofwel gewoon solderen.
poh! Dat staat hem echt heel goed.Toch maar de garage in gedoken. Er moest wel het een en ander aan de nieuwe lampen aangepast worden. De koelvinnen zijn net wat te groot om goed te passen. Met een langere bout in de sluitring kan ik het ook oplossen, maar ik heb de slijptol gepakt en met een lamellenschijf de vinnen bijgeslepen tot ze pasten met de originele boutjes.
De look is een stuk agressiever en industriëler zo.
Niet helemaal zuiver, maar je krijgt er wel een idee van. Er is vrij rechte lijn met een licht/ donker scheiding, maar je ziet aan de bovenkant op deze afstand nog wat extra stroomlicht. Dat komt mede door de parkeerlicht balken en de korte afstand waar ik op richt.Wil je eens een foto in het donker nemen, met de street triple op ongeveer 3m afstand van een muur. Wat mij vooral interesseert is het straalpatroon van de dimlichten op die muur. krijg je een rechte lijn met duidelijke donker/licht?
Net de rs gezien in het rood is toch wel een super mooi ding
Maarja eerst nog maar een jaar mijn zx10r afbetalen die ik ondertussen al lang niet meer heb
Deze morgen ook gaan kijken, de rode RS is idd zeer mooi!Net de rs gezien in het rood is toch wel een super mooi ding
Ook erop gezeten en vond dat de zithoogte nog vrij laag is waarschijnlijk omdat het zadel enz vrij smal is ivm mijn eerste generatie street die in theorie een lagere zithoogte heeft.
Ook de afstand tussen zadel en voetsteunen is nog vrij ruim en dus comfortabel.
Voor circuit gebruik waarschijnlijk de eerste modificatie om die hoger te zetten ivm grondspeling.
Maarja eerst nog maar een jaar mijn zx10r afbetalen die ik ondertussen al lang niet meer heb
Het toerental was veel beter zichtbaar.Idd maar ik vermoed dat dit hetzelfde is als voorgaand model.
Blijkbaar was het lcd display van de eerste generatie 765 beter afleesbaar.