Nee.. niet ongeveer maar exact in die volgorde is het inderdaad gegaan. Stuur stond half scheef (logisch ook met een voorpoot zo krom als een ) schijfrem zo krom als een hoepel en mischien ook de remcilinder/klauw naar de knoppen.. maar daar kom ik pas achter als de nieuwe schijf is gemonteerd.Een motor kan ook de volle remkracht aan, ga je zonder voorspatbord rijden en je remleiding komt tegen een voorwiel aan met 130km/h, pakt grip en rolt zo over het voorwiel waardoor die kapot getrokken wordt en vervolgens om je vooras draait dan snap ik de schade wel. (tenminste zo zal het ongeveer gegaan zijn)
Nee idd weer een grote les geleerd, ik heb heel wat kilometers gemaakt zonder de spatbord maar deze keer ging het mis.Het is ook niet slim om zonder voorspatbord te rijden...
Ja de remleiding is meegenomen door de voorband is vast komen te zitten. Exact hoe sjorrit het heeft beschrevendus remkabel(als is het geen kabel) Tussen band en velg gekomen en vast geslagen
?