Triumph Street Triple topic deel 24

Beste Triple fans.

Vraagje. Heb beurt uitgevoerd op mijn Street Triple 675 bj 2008. Bougies vervangen en dus ook hoop kabel bomen moeten ontkoppelen. Alles aangesloten en gestart. Starten in een keer geen probleem. Loopt en rijd goed maar blijft motor management lampje branden. Iemand enig idee??

Graag ook ervaring met OBD fout lees apparatuur en software voor Street Triple.

Alvast bedankt!

Tijd en Datum op de teller goed zetten helpt ook ben ik achter gekomen kreeg ook rare meldingen toen ik de accu los had gegooid

Heb nu kort achter elkaar een TC storing gehad naar Blom in Leusden gereden en daar laten uitlezen maar niets in de ecu dus weet nu nog niets

lang leven de elektronica
 
Beste Triple fans.

Vraagje. Heb beurt uitgevoerd op mijn Street Triple 675 bj 2008. Bougies vervangen en dus ook hoop kabel bomen moeten ontkoppelen. Alles aangesloten en gestart. Starten in een keer geen probleem. Loopt en rijd goed maar blijft motor management lampje branden. Iemand enig idee??

Graag ook ervaring met OBD fout lees apparatuur en software voor Street Triple.

Alvast bedankt!
mogelijks contact opgezet toen er nog iets moest aangesloten worden, zoals reeds vermeld na 3 cycli word dit gereset
hoeft maar een dom stekkertje van een knipperlicht te wezen om dit te veroorzaken
 
En zou je je bevindingen met ons kunnen delen? Zou mijn 2022 ook willen laten tunen voor het nieuwe seizoen en ben benieuwd naar wat madracing ervan gemaakt heeft.

Ik ga ook nog even bij Druijf informeren of hij al een mapping heeft. Heb goede ervaringen met hem met het tunen van een eerdere motor.
Helaas is de eigenaar van mad racing er een tijdje tussen uit ivm privé omstandigheden. Geen idee wanneer hij weer begint. Hoop dat het niet telang meer duurt. Hou jullie op de hoogte.
 
Bedankt voor de eerste reacties. Op mn motor storting lamp probleem. Dat van die 3 cycles wist ik niet. Had wel keer naar de eerst start accu polen paar minuten losgegooid om te kijken of het zo zou resetten. Helaas was dat niet de oplossing. Nog geen 3x mee gereden. Gaat deze week ook niet gebeuren met de vorst 🥶.

Ben benieuwd.
 
Bedankt voor de eerste reacties. Op mn motor storting lamp probleem. Dat van die 3 cycles wist ik niet. Had wel keer naar de eerst start accu polen paar minuten losgegooid om te kijken of het zo zou resetten. Helaas was dat niet de oplossing. Nog geen 3x mee gereden. Gaat deze week ook niet gebeuren met de vorst 🥶.

Ben benieuwd.
In het verleden moest je de motor koud starten en stationair laten draaien totdat de ventilator 3x aangeslagen was. Je mocht dan beslist geen gas geven. Is vast hier nog wel terug te vinden op het topic.
 
Hallo allemaal kan iemand mij helpen aan een volledig instelbaar achterveer voor een triumph street triple 675 2010
 
Ah jou volg ik op insta! Lachen man, zit er ook een ekeur op? Dacht het niet toch?
Nop geen Ekeur nee maar met de DB klinkt hij niet te luid en het ligt er ook maar net aan hoe je er mee rijdt en hier in Brabant valt het nog mee en ik kom ook niet op de dijken dus dat scheelt ook
 
ach.... mijn vrouw haar triple heeft het triumph arrow demper systeem MET db killers en ekeur (fabrieks optie begreep ik, dus zo geleverd), en die maakt volgens sommigen ook een "pokkeherrie".....
Die maakt muziek vindt ik :P

Hoop dat ik komend voorjaar weer terug kan gaan naar een street r/rs
Vindt de tracer 900 toch niet alles kwa speelsheid als een street triple!

Dan maar iets minder comfort op de snelweg!
 
Die maakt muziek vindt ik :P

Hoop dat ik komend voorjaar weer terug kan gaan naar een street r/rs
Vindt de tracer 900 toch niet alles kwa speelsheid als een street triple!

Dan maar iets minder comfort op de snelweg!
geloof het gelijk ik heb voor dat ik mijn street triple RS kocht ook proef gereden op een MT09 SP maar dat vond ik ook niets
 
ach.... mijn vrouw haar triple heeft het triumph arrow demper systeem MET db killers en ekeur (fabrieks optie begreep ik, dus zo geleverd), en die maakt volgens sommigen ook een "pokkeherrie".....

Niet af fabriek, de dealer krijgt altijd een motor met originele dempers binnen. Arrow was altijd wel een officiële onderdelen leverancier van Triumph, net zoals Akrapovic dit is bij KTM enz.
 
Er was zelfs een tijd dat Triumph een actie had als je een nieuwe Street Triple kocht je er "gratis" Arrow dempertjes bij kreeg.
Zal wel in 2012 geweest zijn, laatste first-gen Street Triple's.
 
Er was zelfs een tijd dat Triumph een actie had als je een nieuwe Street Triple kocht je er "gratis" Arrow dempertjes bij kreeg.
Zal wel in 2012 geweest zijn, laatste first-gen Street Triple's.
Motor van mijn vrouw is van juni 2012
i-4pm2V3f-X2.jpg

Vind het toch wel de mooist ogende dempers onder dit type ST hoor
(en zoals gezegd, een geweldige sound, zeker onder vollast hoger in de toeren)
 
Blijf de eerste generatie een gave fiets vinden, maar wel met de lage Arrow graag! (ik vind die bochten bij de voetsteunen echt niet mooi).
 
geloof het gelijk ik heb voor dat ik mijn street triple RS kocht ook proef gereden op een MT09 SP maar dat vond ik ook niets
ja ik twijfel heel erg want comfort is wel echt veel meer en lekker kofferset en goeie windruitje op de tracer!

IS er ook iets meer wind protectie op de rs 765 te koop of te halen ?
Op mijn oude street van 2009 was het bij 180 echt niet meer leuk namelijk en eigenlijk 130 langere tijd ook niet
 
ja ik twijfel heel erg want comfort is wel echt veel meer en lekker kofferset en goeie windruitje op de tracer!

IS er ook iets meer wind protectie op de rs 765 te koop of te halen ?
Op mijn oude street van 2009 was het bij 180 echt niet meer leuk namelijk en eigenlijk 130 langere tijd ook niet
Als ik het zo lees ben je opzoek naar iets wat volgens mij niet bestaat. Speelsheid van een street triple met het comfort van een tour motor. Er komen wel steeds meer motoren in dit segment maar het blijft concessies doen in mijn ogen.

Ik rijd lekker op een street en knoop de motor wel op een aanhanger of zet de tanden op elkaar als ik snelweg kilometers moet maken.
 
Als ik het zo lees ben je opzoek naar iets wat volgens mij niet bestaat. Speelsheid van een street triple met het comfort van een tour motor. Er komen wel steeds meer motoren in dit segment maar het blijft concessies doen in mijn ogen.

Ik rijd lekker op een street en knoop de motor wel op een aanhanger of zet de tanden op elkaar als ik snelweg kilometers moet maken.
Ja ik ga ook dus terug naar een street triple
Alleen de vraag goedkoop een 675 of een 765 rs ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan