Triumph Tiger 800

Status
Niet open voor verdere reacties.
dsc01706b.jpg


*O*

Nieuw herriepijpje
 
Jeroen, ik heb nog niet op een XC gezeten. Zit deze van zichzelf al recht, of hang je net zover naar voren als de normale 800? Het is dat ik vandaag geen tijd heb anders was ik wel ff naar Goedhart gegaan om op een XC te zitten '(
Stuur van de XC staat standaard al wat hoger dan die van de normale.
 
Mooi pijpje hoor!
Ik heb bij de xc ook nog de 20mm stuurverhogers van swmotech. Vooral met onverhard rijden heb je dan wat meer controle (als je gaat staan). Verder zit het erg ontspannen.

Ik heb ook een blêrpijp besteld. Het is toch de akra geworden. Die vondt m'n vrouw het mooiste O-) O-) Helaas worden deze alleen op bestelling gemaakt en wordt er bij de importeur niets op voorraad gehouden (lang leve de crisis). Dus het kan nog even duren.
 
Mooi pijpje hoor!
Ik heb bij de xc ook nog de 20mm stuurverhogers van swmotech. Vooral met onverhard rijden heb je dan wat meer controle (als je gaat staan). Verder zit het erg ontspannen.

Ik heb ook een blêrpijp besteld. Het is toch de akra geworden. Die vondt m'n vrouw het mooiste O-) O-) Helaas worden deze alleen op bestelling gemaakt en wordt er bij de importeur niets op voorraad gehouden (lang leve de crisis). Dus het kan nog even duren.

Gefeliciteerd, Akrapovic maakt hele mooie dempers, super afgewerkt ook :Y

Ik heb gisteren de Mivv van Incredible Me gezien en gehoord, en moet zeggen; was danig onder de indruk! Een heel mooi vol geluid, zeker niet asociaal hard en bij gas dicht een mooie gorchel :9~
 
Beetje weinig plaatjes hier :z
Eentje van de 800 in het Schwarzwald....lijkt al weer lang geleden 8-)
bikepics-2416727-full.jpg


Vadaag ook nog effe ritje gemaakt met de 800, de Dunflops RS zijn echt een stuk prettiger dan de standaard Pirelli's, sturen fijner, comfort is ook beter. Maar zo te zien gaan ze hooguit 8000km mee....
 
Tering da's niet echt een goedkope beurt. Ik moet nog 5000 km dus dan kan ik alvast gaan sparen. Weet je toevallig of ze de kleppen ook gesteld hebben? Ik vind 20000 erg vroeg om de kleppen te stellen. Bij moderne motoren gaan de kleppen op z'n vroegst eens bij 40000 verlopen.

Als hij uit de garantie is, ga ik het denk ik maar zelf doen. Je hebt wel een redelijk dure pakking nodig als je de "kop" eraf haalt.
Kleppen zijn niet gesteld, alleen gechecked.



Zo :/ , hoeveel was je kwijt voor de 10.000 beurt, die moet ik binnen een aantal weken, dan kan ik mezelf al voorbereiden
10.000 beurt kostte € 147,59. Niet al te veel dus! *O*
 
Daar was het beter weer dan hier in Limburg. Gisteren was het hier echt mousson regen.
Je kunt aan het tijdstip van posten wel zien hoeveel het voetbal me boeit :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan