TT 350. 1 euro per cc, crosser met org. kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is mijn vraag ook :Y

De motor heeft een warmloper gehad. Eigen stommiteit eigenlijk. Had die dag hard geregend dus crossbaan op sommige stukken tot halverwege je motor in de blup. Daardoor kwam het blok helemaal onder de modder en dat heb ik te laat eraf gehaald die dag. Het blok heeft niet goed kunnen koelen waardoor olie voor een deel is verbrand. Na een sessie zet ik mijn motor af, ga wat drinken en als ik hem weer wil starten heeft hij geen compressie meer. Vorig jaar is er nog nieuwe zuiger, big-end, lagers, spoel en carb gemonteerd. Vandaar dat het mij voor de hand liggend lijkt dat het zwakste deel het begeven heeft en de rest nog in orde. Dat is dus de zuiger (zuigerringen bijv.). Wellicht hebben de kleppen ook een klap gehad. Dan moet je die even tussen de bankschroef zetten.
 
Ik ben al een tijdje een sleutel XT of TT aan het zoeken. Als hij nog te koop is:

voor 1 euro per cc kom ik hem halen, en ja ik kom ECHT niet. Je kunt me een PB sturen voor een afspraak!

Edit: heb reeds een andere motor gevonden, succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Als je niet net als Jor7y op 250km woont mag je hem nog komen ophalen :D
 
Zuiger kost 50-60 euro. Als je veel meer moet betalen, zetten ze je af ;)

Zet anders even je PM aan dan bellen we ff?

misschien komt het honen er nog bij. maargoed, leuk opknappertje.

ik hou het topic in de gaten, anders ga ik toch de gok maar wagen om 200 km te rijden richting hertogenbosch ;)
 
Hopeloos dit. Komt iemand kijken, belt weer af. Vraagt iemand om telefoonnummer, belt niet.
 
^^ woont ie ook weer te ver :(

geen brabo's die hem willen fixen? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan