Tweede jaar: MF paasontbijt MD-Meerkerk

wanneer vier ik tweede paasdag?

  • Maandag 28 maart

    Stemmen: 7 38,9%
  • als het mooi weer is

    Stemmen: 2 11,1%
  • als de rapen gaar zijn

    Stemmen: 1 5,6%
  • dit jaar liever niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • na de eerste paasdag

    Stemmen: 2 11,1%
  • wat is dit??

    Stemmen: 2 11,1%
  • met pinksteren

    Stemmen: 1 5,6%
  • hmmmmjah......

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
He Siebrand, als je wil kan je wel met ons meerijden :] (ik en VF1000Rider :} :} ). Ik woon in Schiedam. Ik neem aan dat je via Rotterdam erheen rijdt. Over het tijdstip hebben we nog wel contact.

groeten William

Lache, lijkt me heel leuk!
Houden we contact via dit topic?
 
Lache, lijkt me heel leuk!
Houden we contact via dit topic?

Dat zou kunnen
full
, je mag me ook bellen 06-23126406 of msn william1976_2@hotmail.com

groeten William

p.s Als je het leuk vind mag je ook best mee als ik eens ga toeren :+ :] .
 
Dat zou kunnen(Afbeelding), je mag me ook bellen 06-23126406 of msn william1976_2@hotmail.com

groeten William

p.s Als je het leuk vind mag je ook best mee als ik eens ga toeren :+ :] .

Toeren is altijd leuk :] . Misschien kun jij me een paar toffe weggetjes laten zien hier in het westen.
Ik rij zelf altijd naar Wassenaar(se Slag) of Hoek van Holland. Ik moet nog een paar nieuwe routes ontdekken...
Ik bel je wel over 2e paasdag, zo rond die tijd om af te spreken voor de meeting.
 
Toeren is altijd leuk :] . Misschien kun jij me een paar toffe weggetjes laten zien hier in het westen.
Ik rij zelf altijd naar Wassenaar(se Slag) of Hoek van Holland. Ik moet nog een paar nieuwe routes ontdekken...
Ik bel je wel over 2e paasdag, zo rond die tijd om af te spreken voor de meeting.

Is goed Siebrand
full
, ik hoor het wel van je.

groeten William :+
 
Mogen Bol d'Ors nog komen? ik heb nog geen aanmelding van een bol gezien in dit toppic volgens mij... 8-) Als het redelijk weer is (geen regen) ben ik ook van de partij. Is wel wat vroeg 10.00 :Z maar wat later aanschuiven zal wel lukken
 
Laatst bewerkt:
Mogen Bol d'Ors nog komen? ik heb nog geen aanmelding van een bol gezien in dit toppic volgens mij... 8-) Als het redelijk weer is (geen regen) ben ik ook van de partij. Is wel wat vroeg 10.00 :Z maar wat later aanschuiven zal wel lukken
de oprichter van deze site is zelf in zijn betere dagen een fervent boldriver geweest ,en dus mag jij zeker ook komen . :? .. :+
 
zoveel vf rijders, en maar zo weinig animo, lijkt me stug, kom op mannen en vrouwen meld je aan en kom ook naar het paasonbijt met "wijn" en plezier want ze hebben er geen bier. :] :] :]
 
[me]Bronco komt dit jaar ook weer is gezelli naar Meerkerk....zal alleen deze keer niet op een Bolletje zijn ;) [/me]
 
He Bronco :} :} ,

Als je het leuk vind kan je wel met VF1000f rider,Siebrand en mij meerijden. Voor de tijd en verzamelplaats moet je volgend weekend effe kijken. Laat wel effe weten als je meerijdt met ons.

groeten William
full
 
zouden er niet meer dan 12 gekken zijn die wel op 2de paasdag naar Meerkerk willen komen? Wat heb je normaal nu te doen op 2de paasdag? Toch niks beters dan naar de Mec te gaan om wat te praten over motors....
 
Terug
Bovenaan Onderaan