Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

iedereen zal hossack wel kennen van zijn voorvork.
verder was dit een goed idee om assymetrische poorten te hebben, maar zoals met alle variaties daaromtrent wegen de voordelen niet op tegen de nadelen
 
iemand die deze uitlaten herkend ?
de bovenste ze passen niet op een KR1.
de onderste weet ik niet want ik heb het aansluitstuk aan de cylinders niet. maar vermoedelijk niet omdat de tailpipe nogal laag blijft
P1010008.JPG

P1010007.JPG
 
Aan de bocht vorm te zien zou je toch aan een Kawasaki denken,KR1-S misschien?
 
zijn geen uitlaten voor Kawa KR1(S), die zijn uitwisselbaar en ze passen niet.

beide zijn voor een parallel twin met vrij naarvoor hellende cylinders. meeste kans lijkt mij TZR250.

originele passen niet meer (zie Kawasaki KR1 Topic), en heb deze liggen. zouden geld waard kunnen zijn als ik wist wat/voor welke moto ze zijn.
kom ik dat niet te weten, moet ik er niet mee inzitten om ze eventueel aan te passen.
 
Gingen we elke zaterdagmiddag met vriendjes op de fiets naar toe. Piet Post, aardige lui waren dat, we mochten overal op in tussen, en kregen vaak oude motorbladen en brochures mee.

Herstel Piet moet natuurlijk Leen zijn....... de motoren variant. Staat nu overigens een appartementen complex op die lokatie.
DA7BF06E-D3CA-4694-B587-D7E1D7817CD0.jpeg

Fietste er onlangs voorbij. Witte pand had Leen Post als ‘showroom’ erachter waar nu appartementen staan zijn werkplaats.
 
Bekijk bijlage 1581929
Fietste er onlangs voorbij. Witte pand had Leen Post als ‘showroom’ erachter waar nu appartementen staan zijn werkplaats.
Ja ik kwam daar regelmatig,wel jammer dat die zaak toen verkocht is,had best al een lange geschiedenis en liep erg goed,zodra er weer
wat nieuws op sportmotor gebied uit kwam stonden de Westlanders in de rij .
 
Is het ooit verkocht? Ik had het idee dat ze er gewoon mee opgehouden zijn, ws geld gecasht door grond te verkopen voor nieuwbouw? Jaren later is er op het industrieterrein Motor Centrum West gekomen maar volgens mij geen connectie(s).
 
Is het ooit verkocht? Ik had het idee dat ze er gewoon mee opgehouden zijn, ws geld gecasht door grond te verkopen voor nieuwbouw? Jaren later is er op het industrieterrein Motor Centrum West gekomen maar volgens mij geen connectie(s).
Het hele verhaal er achter weet ik ook niet,wat ik toen gehoord heb is dat Leo de zoon van Leen Post er geen zin meer in had de zaak voort te
zetten,wat ik wel weet is dat Leo lang niet zoveel passie voor de motorhandel had als z,n vader.
Vond dit nog,
Leen en Leo,
Afbeelding kan het volgende bevatten: 3 mensen, lachende mensen
 
Laatst bewerkt:
Ja die Leo was een beetje een hork, Leen was vriendelijker. Heb er ooit eens banden besteld en laten monteren (met balanceren) voor mijn Zundapp :]
 
Ja die Leo was een beetje een hork, Leen was vriendelijker. Heb er ooit eens banden besteld en laten monteren (met balanceren) voor mijn Zundapp :]
Leo was er 1 met een gebruikshandleiding,kwam ook omdat hij daar niet echt naar z,n zin had,hij was liever op de golfbaan,ik kon altijd
wel goed met hem opschieten,kwam waarschijnlijk ook omdat m,n beste vriend familie van hem was,maar Leen was inderdaad vriendelijker ,al moest je wel goed opletten als je zaken met hem deed. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan