Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

De laatste van Aalt, helaas is het er niet van gekomen.
 
De laatste van Aalt, helaas is het er niet van gekomen.
Nee die is inmiddels zo groen niet meer ;),maar goed wie weet, de man blijft maar bezig ondanks z,n inmiddels hoge leeftijd.:}
 
Komt mijn vrouw tegen bij het zolder opruimen 🧹🙈
73BB18A4-3EA8-4B1B-9FB5-869388F5B4C3.jpeg
 
Even een algemene vraag: ik lees net ergens dat je na een revisie van een 2T de eerste twee tanken met minerale olie moet rijden en daarna kun je overgaan naar synthetisch. Er werd geen uitleg gegeven en deze informatie had ik nog niet eerder ergens gehoord. Aangezien ik nooit te beroerd ben om iets te leren vroeg ik me af of er mensen zijn hier die mij, en wellicht ook anderen, hier iets meer over kunnen vertellen, of is het gewoon onzin? Zelf gebruik ik altijd Castrol TTS en zou dit normaal gesproken ook gebruiken na een revisie, dus ben benieuwd naar eventuele reacties.
 
Even een algemene vraag: ik lees net ergens dat je na een revisie van een 2T de eerste twee tanken met minerale olie moet rijden en daarna kun je overgaan naar synthetisch. Er werd geen uitleg gegeven en deze informatie had ik nog niet eerder ergens gehoord. Aangezien ik nooit te beroerd ben om iets te leren vroeg ik me af of er mensen zijn hier die mij, en wellicht ook anderen, hier iets meer over kunnen vertellen, of is het gewoon onzin? Zelf gebruik ik altijd Castrol TTS en zou dit normaal gesproken ook gebruiken na een revisie, dus ben benieuwd naar eventuele reacties.
Nooit van gehoord,heb dat ook niet gedaan bij m,n 2 takten,enigste reden zou kunnen zijn voor het inlopen,
dat hoor je meer bij 4 takten dan 2 takten,zou gewoon de TTS er in doen en de eerste 500km rustig aan doen.
 
Tja dat kan beide zijn ,als hij net slidend uit een bocht komt en dan een wheelie trekt zal er ook rook van de band
kunnen komen,is het op een recht stuk zal het alleen uit de uitlaten komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan