TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.351
- 20.008
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die 500 MachIII is er wel heel slecht aan toe zeg! Dapper als je daar aan gaat beginnen.Opknappertje,vers uut den boer'n schuure.
≥ Honda cb750f2 bol dor 1980 ,cb750k ,kawasaki mach3 500 3cil — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
Bekijk bijlage 1886017
Wat doet die Honda hier?
Tja, toch heb ik ergere motoren opgeknapt zien worden. Eerlijk gezegd is het de enigste van de 3 waarvan het nog loont om opDie 500 MachIII is er wel heel slecht aan toe zeg! Dapper als je daar aan gaat beginnen.
Terug naar mijn foto's op de computer....helaas matige foto's van de Saab en DKW zijspannen.Ook maar even een album gemaakt van de Lynx Saab
Lynx Saab 850 Sidecar racer
Een historisch moment van de eerste ordeDeze tekening/druk onlangs mogen krijgen van iemand die er geen plek voor had. Heb het opgehangen in de garage en het maakt de sleutelplek zeker compleet. Aanwinst dus.
Als ik zo’n ding hoor gaan mijn gedachten terug naar de tijd dat GertJan van Doorn ermee voorbij kwam vliegen in de GP van Namen. Plankgas tussen de bomen door. Wouw!Na bijna één jaar stil gestaan te hebben, mijn CR500 weer terug opgebouwd. Ik had een voorvork met T-stuk en kroonplaat van een CRF 450 gekocht om in mijn CR te zetten. Zou één op één moeten passen volgens de verkoper. Dit bleek echter ( natuurlijk) niet zo te zijn. Ik wilde ook mijn CR niet aanpassen maar alleen de CRF vork aanpassen. De originele CR vork was dun gesleten op de buitenpoten waar de kunststof bescherming langs heeft geschuurd. Deze vork wil ik ook weer fiksen en in goede staat terug brengen. Afgelopen jaar heb ik op mijn KTM SX250 gecrosst, dit rijdt natuurlijk veel makkelijker dan mijn 500 tractor, op de 500 is het, voor mij, geen kwestie van kijken hoe snel ik kan gaan, maar hoe lang kan ik erop blijven en hoe lang gaat de motor heen waar ik heen wil. Soort Rodeo rijden. Maar goed, gisteren de CR aangetrapt en dan krijg je gewoon kippenvel van het rauwe karakter en geluid van dit beest. Vanmiddag met de SX en de CR maar eens naar de crossbaan gaan voor een "shoot out".
Filmpje van de start:
Foto:
Bekijk bijlage 1888625
De goeie ouwe tijd, tegenwoordig is het net zo,n scheetluchtzak waar je op kan zitten die scheetgeluiden maaktAls ik zo’n ding hoor gaan mijn gedachten terug naar de tijd dat GertJan van Doorn ermee voorbij kwam vliegen in de GP van Namen. Plankgas tussen de bomen door. Wouw!
In onderstaande video wordt uitgelegd waarom de 4T de 2T heeft verdrongen uit de MX. Begon allemaal met Yamaha....De goeie ouwe tijd, tegenwoordig is het net zo,n scheetluchtzak waar je op kan zitten die scheetgeluiden maakt
Toen ze overstapte op viertakten heb ik geen wedstrijd meer bekeken.
En heel wat ouder,
Tja , het geluid blijft flut, ondanks dat de huidige 4takten beter zijn, blijft een 2takt veeeeeeeeeeel leuker om naar te kijken,In onderstaande video wordt uitgelegd waarom de 4T de 2T heeft verdrongen uit de MX. Begon allemaal met Yamaha....
Over dat beter zijn valt te discussieren. Bevoordeeld zijn ze in alle gevalTja , het geluid blijft flut, ondanks dat de huidige 4takten beter zijn, blijft een 2takt veeeeeeeeeeel leuker om naar te kijken,
te ruiken en te horen. Mixing gass kicking ass