Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Bouwjaar 1977?? ;)
whahaha nee.

Niet mijn eigen foto. Stond op facebook.

eaf98ac3-1298-4eb3-b7c3-f19a22cfba96.jpg
 
Erg goed, amper mechanisch geluid, geen olie verbruik sporen waar te nemen , schakelt prima, remt ook prima.
hij heeft een tijd stil gestaan ,, maar krijgt nog een beurt

zijn ook andere type motoren


Kijk, mechanisch lopen die bmw’s erg fraai....net als mijn V4. Heel wat anders dan mijn Italiaan, en toch valt hij niet uit elkaar al zou je dat verwachten met al dat gemaal onder je.

Iig heel veel plezier ermee!
 
Gefeliciteerd Dion. Ik had het zelf niet gedurfd met 105K, veel te bang dat ik een kat in de zak koop.




Daarom rij ik nu ook Italiaans :+
dat zou ik nou niet durven

nee, Arjan Brouwer in Putten
Kijk, mechanisch lopen die bmw’s erg fraai....net als mijn V4. Heel wat anders dan mijn Italiaan, en toch valt hij niet uit elkaar al zou je dat verwachten met al dat gemaal onder je.

Iig heel veel plezier ermee!

ondanks dat ie een beurt nodig heeft wat rommelig loopt, merk je goed dat die 350 cc extra en die nieuwe koppen DOHC en bij gewerkte injectie best wel veel vooruit gang geeft, schakelt ook weer beter, en een lichter vliegwiel in 3 open voel je voorwiel licht worden.
 
dat zou ik nou niet durven


nee, Arjan Brouwer in Putten


ondanks dat ie een beurt nodig heeft wat rommelig loopt, merk je goed dat die 350 cc extra en die nieuwe koppen DOHC en bij gewerkte injectie best wel veel vooruit gang geeft, schakelt ook weer beter, en een lichter vliegwiel in 3 open voel je voorwiel licht worden.
Veel plezier ermee.
 
dat zou ik nou niet durven


nee, Arjan Brouwer in Putten


ondanks dat ie een beurt nodig heeft wat rommelig loopt, merk je goed dat die 350 cc extra en die nieuwe koppen DOHC en bij gewerkte injectie best wel veel vooruit gang geeft, schakelt ook weer beter, en een lichter vliegwiel in 3 open voel je voorwiel licht worden.
Lichte voorwiel... :?..... ik zeg gelijk een wheelie trekken, anders is het ook zo saai met de vele GS’en op de weg....._O-

Ps. Ohjee, mijn buurman start zijn Triumph..... :+
 
en net wanneer ik de GS krijg, gaat het plenzen , mogelijk dat het toch nog wat bijtrekt , als toch wat strooien omdat het 2C word nachts spoelt dat wel weg
 
ik rij voor mijn plezier ,, als ik onderweg ben en het gaat regenen dan rij ik wel door, maar ik ga het niet opzoeken, een douche is toch aangenamer
Ik neem aan dat je hem/haar vrijdag gaat ophalen. Voor serieuze voorspellingen zou ik niet eerder dan woensdag weer kijken. Het is nu alweer compleet veranderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan