Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
dat is een idee om het gangbaar te maken ,, een ultrasoon bad doet ook veel.
snap niet dat er geen verbeterde aftermarkt is dan alleen een stukje pijp en iets om de canbus voor de gek te houden
Wanneer de klep open staat deze vastzetten de kabels loshalen en verder laten zitten dan kun je gewoon rijden en krijg je geen foutmelding want het motortje werk dan gewoon
 
Wanneer de klep open staat deze vastzetten de kabels loshalen en verder laten zitten dan kun je gewoon rijden en krijg je geen foutmelding want het motortje werk dan gewoon
Dat is meer een noodoplossing. Als een voertuig van mij wat mankeert dan maak ik een noodoplossing en repareer ik het of als het te ingewikkeld wordt breng ik mijn voertuig naar een garage om het weer goed te laten maken.
 
Wanneer de klep open staat deze vastzetten de kabels loshalen en verder laten zitten dan kun je gewoon rijden en krijg je geen foutmelding want het motortje werk dan gewoon
heb garantie,, dan zou je mogen verwachten dat ze er wel iets aan doen.
maar als het geen garantie was zou ik dd zoiets doen je heb ook modules om het canbus systeem te misleiden en dan kan die grote unit wel weg

Dat is meer een noodoplossing. Als een voertuig van mij wat mankeert dan maak ik een noodoplossing en repareer ik het of als het te ingewikkeld wordt breng ik mijn voertuig naar een garage om het weer goed te laten maken.

heb garantie, maar eens afwachten hoe ze het doen ,, het zijn geen remmen of iets wat het functioneren van de motor serieus negatief beïnvloed
 
Achja, die kleppen in de collector zitten vaker wat vast R1 etc ...mooi dat ze hem komen ophalen, nu weet je gelijk dat hun service in orde is.

Ik heb alleen uitlaatkleppen/cat, maar op de vfr een hele slangenzooi en regeling; in/uitlaat ivm milieu-eisen.

Zo, laatste zout spoelt vandaag, nu weg, en morgen eens kijken of het kan...... :]
 
heb garantie,, dan zou je mogen verwachten dat ze er wel iets aan doen.
maar als het geen garantie was zou ik dd zoiets doen je heb ook modules om het canbus systeem te misleiden en dan kan die grote unit wel weg



heb garantie, maar eens afwachten hoe ze het doen ,, het zijn geen remmen of iets wat het functioneren van de motor serieus negatief beïnvloed
daar heb je ook een punt. Maar bij moet het gewoon goed zijn.
 
Morgen rondje posbank en waaldijk
 

Bijlagen

  • 364D0873-04F5-4F4C-8807-7E09E263A4EC.jpeg
    364D0873-04F5-4F4C-8807-7E09E263A4EC.jpeg
    287,4 KB · Weergaven: 4
Morgen rondje posbank en waaldijk

Ik wacht nog even tot het weer iets aanlokkelijker word. Eens kijken of ik dinsdag een beetje op tijd kan stoppen met werken om een vroeg avond rondje te maken. De 11 graden die voor morgen voorspeld word is nog niet echt aantrekkelijk.
 
Wandelen met wandeldin 8-)

Frisjes op de motor lijkt me, ook nog kans op nattigheid als ik de voorspellingen moet geloven...B|
Ach zonnetje schijnt nu en dus moet lukken lijkt mij.

Ik zal eerst met de tuin aan de gang gaan, gisteren wat boompjes gekocht en die gaan straks erin.

En motorrijden....wat is dat..... _O-...onder de mom van : er komen nog genoeg mooiere dagen eraan.
 
Ach zonnetje schijnt nu en dus moet lukken lijkt mij.

Ik zal eerst met de tuin aan de gang gaan, gisteren wat boompjes gekocht en die gaan straks erin.

En motorrijden....wat is dat..... _O-...onder de mom van : er komen nog genoeg mooiere dagen eraan.
20210328_122314.jpg
Toch nog ruim 100km en nu regen.Mooi op tijd thuis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan