Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat is mooi, zo'n RSV Mile lijkt me niet de meest optimale woonwerk motor
Het is een beetje wat je gewend bent ook denk ik, heb zelf momenteel wel problemen met de rug (door werk). Maar heb op de Mille nergens last van, niet voor, tijdens of na het rijden. En gezien er net een nieuw blok onder zit moet ik wel even.
 
moest allerlei zooi mee nemen dus kon niet met de GS naar het werk
Wel blijven zwaaien hè 😂😂

B6B8D769-86B4-4F7D-BFCB-93F79ECE9069.jpeg
 
over uitlaat en dempers gesproken

Dat heb ik weer, ben ik wat dingetjes aan het checken en in stellen ,, staat de motor op contact , hoor ik een vreemd geluid, lijkt het erop dat de klep die voor de demper zit vast zit ,, i.o.m. de werkplaats kapje eraf en ja hoor muur vast,, was met de proefrit niet zo.

Nu komen ze hem halen omdat anders het electro motortje kan verbranden , en ze repareren dan ook de verwarmde handvaten wat al afgesproken was.

BMW R1200GS uitlaat klep.jpg


Jammer dat ik niet kan rijden van het weekend, maar er zijn ergere dingen
 
Mooi dat je wat garantie erbij hebt. Enne, zaterdag rotweer voorspeld volgens mij.

As woensdag weer op stagebezoeken, ik trek de Africatwin bij ma uit de schuur (winterstalling), accu erin en terugweg kronkelroute aan van Zeewolde naar huis.
Langs de IJssel deventer-zwolle: wat is leuker, westkant of oostkant?
 
Mooi dat je wat garantie erbij hebt. Enne, zaterdag rotweer voorspeld volgens mij.

As woensdag weer op stagebezoeken, ik trek de Africatwin bij ma uit de schuur (winterstalling), accu erin en terugweg kronkelroute aan van Zeewolde naar huis.
Langs de IJssel deventer-zwolle: wat is leuker, westkant of oostkant?
Westkant en naar zeewolde is saai stuk langs het water.
 
Mooi dat je wat garantie erbij hebt. Enne, zaterdag rotweer voorspeld volgens mij.

As woensdag weer op stagebezoeken, ik trek de Africatwin bij ma uit de schuur (winterstalling), accu erin en terugweg kronkelroute aan van Zeewolde naar huis.
Langs de IJssel deventer-zwolle: wat is leuker, westkant of oostkant?
Westkant...oostkant is een gewone en drukke N-weg
 
Ik ga tegenwoordig juist binnendoor langs de oostzijde, liggen een heleboel mooie kleine wegen. Heb wel een route vanaf Holten naar Zwolle.
 
Ik ga tegenwoordig juist binnendoor langs de oostzijde, liggen een heleboel mooie kleine wegen. Heb wel een route vanaf Holten naar Zwolle.
Klopt, en Haarle, en richting Lierderholthuis/Laag Zuthem....kronkeloptie TomTom doet daar uitstekend zijn werk!

En hiermee mijdt je de drukke n35
 
Terug
Bovenaan Onderaan