Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Als ik alleen deze tabel zie weet ik niet of het wel zo’n succes is

moet je in gedachten nemen dat veel van die staten flink groter zijn in oppervlakte en aantal inwoners dan NL, en als je dan afzet tegen dat goede medische zorg daar minder laag drempelig is als bij ons , en kijk vooral WIE sterven daar, en raad eens net als hier hoofdzakelijk 75 + en/of met onderliggende aandoeningen , en die te zwaar zijn laat dat nou in de VS een serieus probleem zijn......

een paar jaar geleden stierven er ruim 65.000 aan een zware seizoens griep in NL,, daar passen alle corona slachtoffers wel een paar keer in , hoop absoluut niet dat dit weer/zo zou gebeuren , begrijp me niet verkeerd. maar denk dat de cijfers nu wel sterker gaan dalen is vorig jaar ook gebeurt rond deze tijd, covid gedraagt zich op dit vlak als een griep virus, en zal in het najaar weer de kop op steken in gemuteerde vorm. en dan zullen ze wel weer een ander vaccine hebben. corona kennen we al erg lang.

gezond verstand zeker gebruiken, absoluut , ik neem altijd mee in mijn afweging wat zou het belang en motief zijn van die andere partij.
en zoals de kaarten nu geschud zijn hebben ze belangen die niet de mijne zijn.
 
Tis prachtig weer, ik ga een stukje rijden......op de vfr want die doet het nog.... :]
Stond net ff buiten te Schilderen, ondanks dat het maar 11 graden is voelt het veel warmer. Zonnetje doet zijn best. Hopelijk zondag wat meters maken op de tracer
 
Stond net ff buiten te Schilderen, ondanks dat het maar 11 graden is voelt het veel warmer. Zonnetje doet zijn best. Hopelijk zondag wat meters maken op de tracer
Het was prima te doen, Nijhaerweg bij Beuningen:

8D689F02-64FC-4550-ACCB-D9A78C9AE608.jpeg
 
Ff op en neer naar enter geweest. Maar dit telt van mij nog niet als lekker motorweer ... Brrr kouwe handjes al na 15 min.
 
mijn gekochte ruit van MP is binnen gelijk gemonteerd zo maar kijken of het een stuk stiller is. gelijk ff tanken
 
heb een nieuwe ruit gemonteerd, het gekke is afhankelijk van de wind , ene moment denk ik heerlijk stil en dan weer gebulder en alles.
nog maar wat rond rijden en experimenteren met de afstellingen

BMW R1200GS 2011_ (25).jpg
 
heb een nieuwe ruit gemonteerd, het gekke is afhankelijk van de wind , ene moment denk ik heerlijk stil en dan weer gebulder en alles.
nog maar wat rond rijden en experimenteren met de afstellingen

Bekijk bijlage 1623613
Ik verdraai hem af en toe, maar het blijft een compromis. Ik heb hem op lage snelheid afgesteld en met vizier omhoog. Ik toer toch het meest met 60-70 op de achteraf wegen. En eenmaal op snelheid vizier dicht en gaan...en dan met meer herrie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan