Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
20210110_155122.jpg
Dit is de mijne
 
Ik heb wel een zwak voor tandwielaangedreven nokkenassen (gear whine) van de VFR.
De 5e generatie was "the sweet spot" met deze techniek + injectie.
Vroeger was alles beter...;)
 
Ik heb wel een zwak voor tandwielaangedreven nokkenassen (gear whine) van de VFR.
De 5e generatie was "the sweet spot" met deze techniek + injectie.
Vroeger was alles beter...;)

Mijn vtec VFR blok is erg stil, vandaar dat ik een vtec wou, ziet er overigens mijn smaak dan een stuk beter uit.

Zo heb je die eeuwige discussie mbt een droge/natte koppeling van ducati's....de mijne is gemodificeerd en rammelt niet zo heel hard. Is meer een marketings argument oud versus nieuw; vervuiling olie/herrie/vermogensverlies/slijtage, verkopers zijn ook praatmachines denk ik maar.

Oude ducati's zijn duur in onderhoud mbt de huidige met grote intervallen en van de andere kant willen 'ze' mijn 888 maar al te graag inkopen.

Gaat uiteindelijk om geld verdienen want ze verzinnen ter plekke wel een argument...... _O-
 
Ik heb wel een zwak voor tandwielaangedreven nokkenassen (gear whine) van de VFR.
De 5e generatie was "the sweet spot" met deze techniek + injectie.
Vroeger was alles beter...;)
Ja ben ik 't mee eens.
De tandwiel jingel mis ik ook wel op de VTEC moet ik zeggen.
Eigenlijk is de enigste reden dat ik de VTEC heb gekocht ipv een 5e generatie is het feit dat ik op de VTEC omgekeerd schakelen voor elkaar kon krijgen.
Magoed, rijdt ook wel prima en vind hem persoonlijk ook wel mooier dan de 5e gen.
 
Dit is mijn pekel motor gister nog effe gereden Bekijk bijlage 1709066

Mooi ding.
Maarruuuh... wat doen die VTEC stickertjes daar? :+

Ik heb wel een zwak voor tandwielaangedreven nokkenassen (gear whine) van de VFR.
De 5e generatie was "the sweet spot" met deze techniek + injectie.
Vroeger was alles beter...;)
Mooi allemaal hoor met een VFR....maar het is nog steeds geen Kawasaki:N





:+
 
Nouja, nog nooit een kawa gehad…..en zal ook nooit gebeuren…..de VFR gaat nog heel lang mee.

Wel heel vroeger ‘71 voor de winkelruit van Schram te Wolvega staan te kijken naar de Kawa 3 cilinder 350…..uiteindelijk de Suzuki T350 gekocht….;)
 
Één keer en nooit weer…;)
Hehe, snap ik :t Ben toen 2x op m'n cbr op het circuit geweest, dat vond ik al spannend, vallen is nieuwe kopen.

Reden er 2 voor mij. 1 op een Honda fireblade uit 2009. En een heeele mooie VTR sp2. Gleed het voorwiel van de Fireblade weg in de bocht, gleed naar buiten en nam de VTR mee. 2x Total loss... :') Kon er net omheen, maar er naar kijken deed me al zeer.
 
Hehe, snap ik :t Ben toen 2x op m'n cbr op het circuit geweest, dat vond ik al spannend, vallen is nieuwe kopen.

Reden er 2 voor mij. 1 op een Honda fireblade uit 2009. En een heeele mooie VTR sp2. Gleed het voorwiel van de Fireblade weg in de bocht, gleed naar buiten en nam de VTR mee. 2x Total loss... :') Kon er net omheen, maar er naar kijken deed me al zeer.
Is idd zonde, zal de vtr eigenaar balen….maar alles risico van daar rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan