Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Inmiddels een verblijf gevonden wacht nog op antwoord van 1 Motor B&B en dan zou alles geregeld zijn
Dus voor degenen die het zich afvragen waarom Frankrijk ???
Er is weer eens drama in de XJR Club rond om Eurofest dus ik heb mijn lidmaatschap geannuleerd en heb de reis naar de Dolemieten gecanceld , het is namelijk niet de eerste keer en heb geen zin in weer gezeik. NO CLUB NO RULES NO SHIT
Ik ga op vakantie om een leuke tijd te hebben samen met vrienden en kennissen dus dat gaat ik vanaf heden dan ook doen , de heenreis naar zuid frankrijk word 1500 KM ongeveer en dan daar nog 5 dagen rijden en dan nog weer 1500 KM terug via een andere route van 26 Mei tot 05 Juni , 6 Juni nog vrij en thuis om alles weer op orde te krijgen qua boodschappen was etc.......
Zie er erg naar uit is lang geleden dat ik alleen ben gaan rijden om gezamelijk met anderen vakantie te hebben :]
 
Wie van hier weet misschien een Motor vriendelijk Hotel/B&B in de omgeving van Troyes Frankrijk?
Ik heb het in het verleden wel eens aangegeven in een ander topic, maar ik heb over het algemeen betere ervaringen in een gewoon hotel, dan hotels die zichzelf motor vriendelijk noemen.
Ook wat betreft veilige stalling.
 
Ik heb het in het verleden wel eens aangegeven in een ander topic, maar ik heb over het algemeen betere ervaringen in een gewoon hotel, dan hotels die zichzelf motor vriendelijk noemen.
Ook wat betreft veilige stalling.
Ik weet waar ik heen ga , enige onbekende is in de buurt van Troyes, de rest zijn bekenden en echte motor hotels/campings . Geen auto's of ander verkeer toegelaten dus als jij daar komt op de motor en je partner of anderen volgen met de auto of camper worden zij weggestuurd. Dus ja het zijn echte motorrijders verblijven
 
Maar wat voegt het toe aan de vakantievreugde dat je tussen de motorrijders verblijft, alsof andere personen niet interessant zijn.
Zelf probeer ik juist in contact te komen met locals (als ik tenminste hun taal beheers).
 
Maar wat voegt het toe aan de vakantievreugde dat je tussen de motorrijders verblijft, alsof andere personen niet interessant zijn.
Zelf probeer ik juist in contact te komen met locals (als ik tenminste hun taal beheers).
Ieder zijn keuzes en redenen, en je hebt mij niet horen zeggen dat ik geen locals opzoek 😉👌
 
Nog een week voor Ritje Eigenwijs Volgende week Zondag , ik hoop echt dat het weer verbeterd om een leuke rit te hebben met een leuke groep Deelnemers , @Wim_S nog steeds interesse om samen met je Broer mee te rijden?
 
Vandaag de nieuwe K-Factory slave geinstalleerd tegelijkertijd met de nieuwe koppelings leiding echt een mega verschil had ik VEEL EERDER MOETEN DOEN *O*:Y
 

Bijlagen

  • 342926769_751131843090894_3733327795893360536_n.jpg
    342926769_751131843090894_3733327795893360536_n.jpg
    183 KB · Weergaven: 12
De SZR staat weer eens stil. Te veel speling op de transmissie rubbers? (die rubbers in je achterwiel)
 
De SZR staat weer eens stil. Te veel speling op de transmissie rubbers? (die rubbers in je achterwiel)
Weet niet hoeveel je te besteden hebt, maar Robert zijn collega heeft nog een cb500 te koop . Ziet er mooi uit goed onderhouden.

Als ik jou was zou ik alles SZR weg doen en je richten op de volgende 😉👌
 
Weet niet hoeveel je te besteden hebt, maar Robert zijn collega heeft nog een cb500 te koop . Ziet er mooi uit goed onderhouden.

Als ik jou was zou ik alles SZR weg doen en je richten op de volgende 😉👌
Meh. Eerst dit oplossen. Dan rijbewijs halen en dan de SZR weg
 
Van Motorrijden in Twente maar afgehaakt, lekker m'n eigen tempo. Mooi weer :]
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-04-23-12-11-50-399_com.google.android.apps.maps.jpg
    Screenshot_2023-04-23-12-11-50-399_com.google.android.apps.maps.jpg
    45,6 KB · Weergaven: 17
Vanaf Nordkirchen binnendoor naar Denekamp gereden nog even aangeschoven bij @RaceRookie en de rest. Met de rest daarna binnendoor richting Hengelo, bij Borne afgehaakt en weer naar de garage om te wisselen naar de auto.

Mooi weekend gehad weer :]
 

Bijlagen

  • IMG_20230423_140437.jpg
    IMG_20230423_140437.jpg
    412,7 KB · Weergaven: 9
Heb nog wel staan vloeken in die hoek van NL, @Type>>R .. Pont tussen Maassluis en Rozenburg was gesperd/uit de vaart voor gemotoriseerd verkeer.. 3 kwartier omrijden...
Ach ja, was wel weer 3 kwartier op een motor, dus helemaal slecht was het nog niet..
 
Pontje over de IJssel bij Dieren was afgelopen zondag wel open, rondje met de auto gemaakt….. :+

Ik meen dat er een vacature is als schipper, pontje bij Wijhe dan….._O-
 
Ik rij dus mee met een groep (hebben allemaal Garmin) maar ik had een hele andere route gereden.......
Heb wat tips ontvangen voor t gebruik van MRA en nu weet ik dus wat er mis is gegaan bij De Toerrit van MC Bartje
Je kunt in MRA dus kiezen voor bepaalde map types bestemd voor Garmin TomTom enzovoorts , ja als je dan een Garmin route op een TomTom laadt (dus in het verkeerder map type) dan lijkt de route in de TomTom in de verste verte niet op de route die de Garmin gaat rijden
 
Heb wat tips ontvangen voor t gebruik van MRA en nu weet ik dus wat er mis is gegaan bij De Toerrit van MC Bartje
Je kunt in MRA dus kiezen voor bepaalde map types bestemd voor Garmin TomTom enzovoorts , ja als je dan een Garmin route op een TomTom laadt (dus in het verkeerder map type) dan lijkt de route in de TomTom in de verste verte niet op de route die de Garmin gaat rijden
Tis tegenwoordig alles GPX…en zou uitwisselbaar moeten zijn…. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan