Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
een Tom Tom of Garmin zal een route altijd op zijn eigen manier berekenen, en dan ook nog afhankelijk van hoe je je eigen instellingen er in hebt staan volgens mij.
altijd leuk als je met een paar man dezelfde route probeert te rijden
 
Klopt, al kan het wél goed gaan @Type>>R .. “mrGps methode” maar eens googelen...
Zou toch binnen een mc zo onderhand ingeburgerd mogen zijn, zou je verwachten..
Ook heeft mra een tool waarbinnen je ze beide kunt vergelijken, kun je direct zien waar het afwijkt tov elkaar..

Gebruik al jaren mra, maar mijn persoonlijke voorkeur blijft toch de Michelin kaart.. Voor mijn gebruik, doeleinden en verwachtingen dé kaart die daarbij aansluit..
 
Deze dus. De 1.1 is voor de TomTom en de 1.2 voor de Garmin. Dit heeft te maken met de vormings en via punten.
Daarbij worden de routes met verschillende kaarten berekend TomTom rekend de routes met open street map.
Bij de Garmin XT werkt het doorsturen van routes via Garmin drive zonder problemen en heb je de juiste route.
 

Bijlagen

  • IMG_0109.png
    IMG_0109.png
    67,9 KB · Weergaven: 8
Wel gereden vandaag, maar dan met het koekblik..

Eergister 150 km ivm een medisch onderzoek en intake/anesthesie gesprek van m'n wederhelft
Gister 200 km ivm een medisch onderzoek van de middelste dochter;
Vandaag 200 km ivm medische onderzoeken van jongste en oudste dochter (in 2 verschillende ziekenhuizen);
Dinsdag mag m'n wederhelft zich melden/mag ik haar brengen naar Bad Bentheim voor een knie OP (vervanging met 43 jr), 1 week ziekenhuis en wss aansluitend 3 week "rehabilitation" in een 'reha' kliniek (in de volksmond een kuuroord).. Kortom ik kan als 1 ouder gezin de komende maand fungeren voor onze 3..

Mijn motorkm's worden de komende maand heul weinig.. A.s. zaterdag nog ff met een nieuwe transalp kennismakingsrondje maken en volg. weekend Varsselring/Hengelo GLD/IRRC heb ik nog kunnen plannen, rest wordt niets..
 
Wel gereden vandaag, maar dan met het koekblik..

Eergister 150 km ivm een medisch onderzoek en intake/anesthesie gesprek van m'n wederhelft
Gister 200 km ivm een medisch onderzoek van de middelste dochter;
Vandaag 200 km ivm medische onderzoeken van jongste en oudste dochter (in 2 verschillende ziekenhuizen);
Dinsdag mag m'n wederhelft zich melden/mag ik haar brengen naar Bad Bentheim voor een knie OP (vervanging met 43 jr), 1 week ziekenhuis en wss aansluitend 3 week "rehabilitation" in een 'reha' kliniek (in de volksmond een kuuroord).. Kortom ik kan als 1 ouder gezin de komende maand fungeren voor onze 3..

Mijn motorkm's worden de komende maand heul weinig.. A.s. zaterdag nog ff met een nieuwe transalp kennismakingsrondje maken en volg. weekend Varsselring/Hengelo GLD/IRRC heb ik nog kunnen plannen, rest wordt niets..
Knie is toch 1 dag zkh en revalidatie thuis? Bij mij tenminste wel, was wel een halve knie. M n zus hele nieuwe knie ook 1 dag zkh. En we lopen weer als een kievit.
 
Knie is toch 1 dag zkh en revalidatie thuis? Bij mij tenminste wel, was wel een halve knie. M n zus hele nieuwe knie ook 1 dag zkh. En we lopen weer als een kievit.
🤷‍♂️ Geen ervaringsdeskundigen hier of in de directe omgeving..
Week ziekenhuis is sowieso fix, 3 week ‘reha’ is afhankelijk van de OP zelf en mening artsen en ziekenfonds. (Praten hier overigens wel over D)
Hier word de knie schijnbaar gefixt door de de knie te voorzien van metaal oid op de botten (ter vervanging van bol en kom) met daartussen een kunststof plaat. Wordt een volledige vervanging. Waren iig 3 varianten geloof ik, dit is de middelste. Zwaarste variant is nog heftiger..
 
Hier wel ervaring heb zelf 2 hemi knieprothese en m n zus heeft 2 hele knieprothese. Beide benen dus. 1e x Drie dagen zkh en afgelopen December 1 dag. Met een hele prothese ben je ook in 1 dag thuis. Ik NL dan revalideren, eerst fisio thuis en later naar de praktijk. Voor meer info wil ik je 'm n telno wel geven via pb
 
Vanmiddag eerst naar Moto Polo in Gronau gereden. Gloednieuwe zaak. Veel kleding. Was bijna niemand, logisch, was gewone werkdag in Duitsland. Daarna via Autobahn naar Louis in Emsdetten. Die zaak is veel gaver, veel meer spullen en koffie. Maar een schijfremslot met pen van ca 5mm voor ca 45euri heb ik bij beide zaken niet gezien. Daarna via kronkelroute terug nr Borne.

Op de heenweg nog bijna de 170kmu aangetikt met de transalp700 op de Autobahn. Superstabiel, en dat met topkoffer.

Daarna nog een uurtje gelopen in Twickel, onthaasten zeg maar. Zaterdag met de auto naar Marseille. Mijn vrouw is al onderweg er naartoe met haar eend 2cv6 uit 1983. Zij is al in Orange, rijdt in 3 dagen. Eend doet het goed!
 
Vandaag met de wederhelft zo'n 100km gereden met het koekblik zonder deksel! Zodra de zon scheen, was het echt lekker!
Verwarming aan…:?….want ik vond het best fris. Gisteren na het eten/wandeling Buursezand weer een klein rondje gereden…. _O-…langs de grens in Dld en via Buurse retour.

Tijdens de wandeling hoorde ik op de achtergrond een 4 cilinder motor flink tekeer gaan, maar deze was muisstil…. :+

DSCF3249.jpeg
 
Hier wel ervaring heb zelf 2 hemi knieprothese en m n zus heeft 2 hele knieprothese. Beide benen dus. 1e x Drie dagen zkh en afgelopen December 1 dag. Met een hele prothese ben je ook in 1 dag thuis. Ik NL dan revalideren, eerst fisio thuis en later naar de praktijk. Voor meer info wil ik je 'm n telno wel geven via pb
Dank je wel voor je aanbod, ben echter vrij nuchter daarin, KWW.. Kiek'n wat wordt, we gaan het meemaken..
 
Verwarming aan…:?….want ik vond het best fris. Gisteren na het eten/wandeling Buursezand weer een klein rondje gereden…. _O-…langs de grens in Dld en via Buurse retour.

Tijdens de wandeling hoorde ik op de achtergrond een 4 cilinder motor flink tekeer gaan, maar deze was muisstil…. :+

Bekijk bijlage 1872764
Nee, viel mee. Je zit nog redelijk uit de wind in zo'n mx5, alleen boven op het bolletje voel je het en achter in de nek merk je het iets. Maar daar heb ik geen last van. Doordat de zon scheen was het prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan