Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Gistermiddag bakkie gedaan bij motor Eibergen. Op terugweg op de oude weg na de watertoren linksaf de zandweg in. 60kmu zone.
Ik had alleen de cb500 bij me en niet de xrv750.... Daarom niet minder lol!
Op zich fijner voor de ketting dat het zand vochtig was (en is).

IMG-20200606-WA0008.jpeg
 
Helaas nog niet veel plezier van de xjr op t moment -O- verkeerde spullen ontvangen...... Heb maar klein beetje koppeling. Nu alleen in twijfel, doorgaan met de huidige koppeling in orde maken en wachten op spullen uit de usa, of terug naar deels Orginele koppeling.......
 
Oh, kan niet moeilijk zijn..... :?

Huis, staal en voeringsplaten, veren en monteren toch.

Mijn duc heeft een Biggelaar mod, drukplaat gemonteerd waardoor het gekletter, en hierdoor overmatige slijtage bij stationair een stuk minder is. 117k en nog steeds volledig origineel....

Honda geen idee...70k.
 
Oh, kan niet moeilijk zijn..... :?

Huis, staal en voeringsplaten, veren en monteren toch.

Mijn duc heeft een Biggelaar mod, drukplaat gemonteerd waardoor het gekletter, en hierdoor overmatige slijtage bij stationair een stuk minder is. 117k en nog steeds volledig origineel....
Standaard koppeling kan t vermogen niet aan, dus heb een Barnett koppeling, alleen barnett heeft veren mee gestuurd voor standaard vermogen, en dat hadden heavy duty moeten zijn.
Standaard xjr +- 100pk 108nm krukas
Nu +- 120pk 119nm op t achterwiel
Morgen weer contact met Barnett over hoe of wat.

M'n broertje heeft een gemodificeerde koppeling van Ducati Verduijn
 
Redt die ouwe boxer dat? 👌_O-

Ik rij ook veel rustig, maar zo nu en dan heerlijk sturen deins ik niet voor terug :Y :]


ja hoor ,, 190 zit ie redelijk vlot op, tot 160 is ie behoorlijk rap ( echte tomtom km )
sturen over bochtige wegen is zijn ding , zeker als ik wat aan de achterschokdemper doe
 
Dus wel :P

Mooi ding man, uiteindelijk wil iedereen een naked bike!

We zien hem mss volgende week dus. :t

Vandaag lijkt Gilhus sowieso niet wat te worden..'(
Sja, de Versys is echt helemaal niks mis mee. Rijdt fantastisch. Maar op één of andere manier had ik er gewoon niet echt lol op. En het plan om vaak lange ritten te gaan doen is toch niet uitgekomen. Dus dan maar weer terug. Toen ik reed gaf het een heel vertrouwd GSR 600 gevoel :+.

Heb ook op een Kawasaki Z900 gereden. Ook erg mooi. Nog meer vermogen dan dit. Alleen de zithouding was me te sportief en ik kreeg na een tijdje al snel last van de rechterknie. En die zitting... Het lijkt wel een plank! Uiteindelijk won de Suzuki het dus toch. Ook op prijs.
 
Sja, de Versys is echt helemaal niks mis mee. Rijdt fantastisch. Maar op één of andere manier had ik er gewoon niet echt lol op. En het plan om vaak lange ritten te gaan doen is toch niet uitgekomen. Dus dan maar weer terug. Toen ik reed gaf het een heel vertrouwd GSR 600 gevoel :+.

Heb ook op een Kawasaki Z900 gereden. Ook erg mooi. Nog meer vermogen dan dit. Alleen de zithouding was me te sportief en ik kreeg na een tijdje al snel last van de rechterknie. En die zitting... Het lijkt wel een plank! Uiteindelijk won de Suzuki het dus toch. Ook op prijs.

Proficiat, altijd leuk een nieuwe motor.

Off-topic, ga je vier wielen elektrisch rijden?
 
Duurt een tijd voordat ik overga naar een elektrische motorfiets, de Honda zal eerst stuk moeten gaan.....
 
Zag inderdaad een bekende naam daar :+
Voor mij was de keus vrij snel gemaakt. Het was een ontzettend goede actie. En met het aantal kilometers dat ik per maand maak hoef je ook echt niet boven de 10.000 te gaan zitten. Normaal is het gemiddeld zo'n 7.000 per jaar. Dit jaar uiteraard veel minder, inmiddels week 13 van het thuiswerken (hoewel ik nu vakantie heb). M'n huidige auto heeft sinds ik getankt heb 11 maart maar liefst 343km gereden! En hoewel die Getz nog steeds een leuke auto is, wilde ik voor de APK toch wel iets anders. Afijn door leveringsproblemen + sluiting van de fabriek door Corona heeft de auto dus een half jaar vertraging opgelopen, dus de komende weken maar eens proberen om de Getz door de APK te slepen voor zo min mogelijk geld :+
 
Voor mij was de keus vrij snel gemaakt. Het was een ontzettend goede actie. En met het aantal kilometers dat ik per maand maak hoef je ook echt niet boven de 10.000 te gaan zitten. Normaal is het gemiddeld zo'n 7.000 per jaar. Dit jaar uiteraard veel minder, inmiddels week 13 van het thuiswerken (hoewel ik nu vakantie heb). M'n huidige auto heeft sinds ik getankt heb 11 maart maar liefst 343km gereden! En hoewel die Getz nog steeds een leuke auto is, wilde ik voor de APK toch wel iets anders. Afijn door leveringsproblemen + sluiting van de fabriek door Corona heeft de auto dus een half jaar vertraging opgelopen, dus de komende weken maar eens proberen om de Getz door de APK te slepen voor zo min mogelijk geld :+
In Vriezenveen blijkt er 1 te zitten voor €50 _O- kijkt nergens naar
 
Terug
Bovenaan Onderaan