Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Standaard koppeling kan t vermogen niet aan, dus heb een Barnett koppeling, alleen barnett heeft veren mee gestuurd voor standaard vermogen, en dat hadden heavy duty moeten zijn.Oh, kan niet moeilijk zijn.....
Huis, staal en voeringsplaten, veren en monteren toch.
Mijn duc heeft een Biggelaar mod, drukplaat gemonteerd waardoor het gekletter, en hierdoor overmatige slijtage bij stationair een stuk minder is. 117k en nog steeds volledig origineel....
JaKrijg je van het opvoeren.....
Ach, je moet wat te doen hebben.....straks in de voortuin hier...
Redt die ouwe boxer dat?
Ik rij ook veel rustig, maar zo nu en dan heerlijk sturen deins ik niet voor terug
Sja, de Versys is echt helemaal niks mis mee. Rijdt fantastisch. Maar op één of andere manier had ik er gewoon niet echt lol op. En het plan om vaak lange ritten te gaan doen is toch niet uitgekomen. Dus dan maar weer terug. Toen ik reed gaf het een heel vertrouwd GSR 600 gevoel .Dus wel
Mooi ding man, uiteindelijk wil iedereen een naked bike!
We zien hem mss volgende week dus.
Vandaag lijkt Gilhus sowieso niet wat te worden..
Sja, de Versys is echt helemaal niks mis mee. Rijdt fantastisch. Maar op één of andere manier had ik er gewoon niet echt lol op. En het plan om vaak lange ritten te gaan doen is toch niet uitgekomen. Dus dan maar weer terug. Toen ik reed gaf het een heel vertrouwd GSR 600 gevoel .
Heb ook op een Kawasaki Z900 gereden. Ook erg mooi. Nog meer vermogen dan dit. Alleen de zithouding was me te sportief en ik kreeg na een tijdje al snel last van de rechterknie. En die zitting... Het lijkt wel een plank! Uiteindelijk won de Suzuki het dus toch. Ook op prijs.
Heel toevallig op Tweakers in het private lease topic aan het neuzen geweest?Proficiat, altijd leuk een nieuwe motor.
Off-topic, ga je vier wielen elektrisch rijden?
Heel toevallig op Tweakers in het private lease topic aan het neuzen geweest?
Ja klopt. Met enige vertraging (half jaar) uiteindelijk wel een keer
Een veelgehoord argument. Dat ik volledig naast me neerleg.als je een beetje slim aanpakt is zelf doen goedkoper
Heel toevallig op Tweakers in het private lease topic aan het neuzen geweest?
Ja klopt. Met enige vertraging (half jaar) uiteindelijk wel een keer
Voor mij was de keus vrij snel gemaakt. Het was een ontzettend goede actie. En met het aantal kilometers dat ik per maand maak hoef je ook echt niet boven de 10.000 te gaan zitten. Normaal is het gemiddeld zo'n 7.000 per jaar. Dit jaar uiteraard veel minder, inmiddels week 13 van het thuiswerken (hoewel ik nu vakantie heb). M'n huidige auto heeft sinds ik getankt heb 11 maart maar liefst 343km gereden! En hoewel die Getz nog steeds een leuke auto is, wilde ik voor de APK toch wel iets anders. Afijn door leveringsproblemen + sluiting van de fabriek door Corona heeft de auto dus een half jaar vertraging opgelopen, dus de komende weken maar eens proberen om de Getz door de APK te slepen voor zo min mogelijk geldZag inderdaad een bekende naam daar
In Vriezenveen blijkt er 1 te zitten voor €50 kijkt nergens naarVoor mij was de keus vrij snel gemaakt. Het was een ontzettend goede actie. En met het aantal kilometers dat ik per maand maak hoef je ook echt niet boven de 10.000 te gaan zitten. Normaal is het gemiddeld zo'n 7.000 per jaar. Dit jaar uiteraard veel minder, inmiddels week 13 van het thuiswerken (hoewel ik nu vakantie heb). M'n huidige auto heeft sinds ik getankt heb 11 maart maar liefst 343km gereden! En hoewel die Getz nog steeds een leuke auto is, wilde ik voor de APK toch wel iets anders. Afijn door leveringsproblemen + sluiting van de fabriek door Corona heeft de auto dus een half jaar vertraging opgelopen, dus de komende weken maar eens proberen om de Getz door de APK te slepen voor zo min mogelijk geld
Never, tank altijd gewoon Super in Duitsland. Ook met de motor. Waarom het risico nemen?Toch geen E10 getankt, anders kun je andere ‘gratis’ problemen krijgen.
Alle Yamaha motorfietsen vanaf 2000 zijn e10 bestendig tank het zelf al jaren, geen probleem.Never, tank altijd gewoon Super in Duitsland. Ook met de motor. Waarom het risico nemen?
Jij rijdt, ik sta vaak stil.....Alle Yamaha motorfietsen vanaf 2000 zijn e10 bestendig tank het zelf al jaren, geen probleem.