Uitlaadsysteem voor streetfighter?

Highdncreaz

MF veteraan
22 jan 2005
1.476
0
Tilburg
Hallo,

Recent heb ik mijn Seven11R aangeschafd, die overigens echt een plaatje is.
Toch zit ik te denken aan een andere uitlaad. En wel eentje die mooi onder de kont past. Heeft iemand een idee hoe duur zoiets is? Ik moet dus de hele uitlaad hebben en niet alleen de demper!

Bijlage: hi 007.jpg
 
Ah, foutje
full
 
Zoiets als dit.
Maar ik heb ooit een R1 gezien met 4 pipes onder de kont! Echt heel erg vet!
Weet iemand die dit verkoopt en/of maakt?
 
Gevonden! Op MF notabene.
Zou deze uitlaad ook bij mijn fightertje passen? Of na enige aanpassing?
full
 
Mooie fiets trouwens, maar persoonlijk vind ik de demper idd wat groot :o

Het systeem met de 4 dempers onder de R1 is volgens mij van Laser :} . weet niet of dit een standaard vervangingssetje is...
 
Laatst bewerkt:
Het is een ovale demper van Marving. En Carbon op mijn motor? dat staat dus echt helemaal niet met al dat chroom! Maar toch bedankt voor je (nutteloze) Tip. (no offence!)
 
Het is uitlaaT.

Startwin in Loenen maakt ook mooi spul, maar je moet wel erg er op letten dat ze het ook mooi afwerken....

Maatje van me heeft daar 'MV Agusta' dempers voor onder zn Monster 900 laten maken.
 
Maatje had zeker geld over :? Startwin vind ik erg mooi maar ook best duur helaas...

Ennehh, Wij willen natuurlijk een plaatje van een M900 met MV uitlaten *D
 
Erg mooi! Ik heb deze uitlaten staan bekijken op de Fighterama. Circa 1100 euro voor een setje dempers en bochten -O-
 
inderdaad, zelf creatief zijn. ik vind persoonlijk de demper heeeeel erg mooi. misschien het een idee om twee grote uitlaat gaten in je undertray te maken. vink heel erg heftig maar zal wel kabaal gaan maken :P maargoed daar houden we van als fighterbouwers :P

Gr. Steven :9
 
Maatje had zeker geld over :? Startwin vind ik erg mooi maar ook best duur helaas...

Ennehh, Wij willen natuurlijk een plaatje van een M900 met MV uitlaten *D
Ik zal eens vragen of ie dr een paar door mailt... Zit btw ook een 748 enkelzijdige brug in, en hij is nu bezig met een 749 kontje.
 
Persoonlijk vind ik mijn fighter ook erg mooi, maar ben natuurlijk al wel bezig met eventuele verbeteringen. Door al dat commentaar op MF op de demper, zet je aan het denken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan