Uitlaat bevestiging Bandit 600N

Jeetje80

MF'er
21 dec 2008
209
0
Enschede
Goeienavond....

Ik heb voor een tijdje geleden een laser duotech ovaal gemonteerd onder mijn Bandit. Nu wil het geval dat de orginele uitlaat op 3 plaatsen vast zit. Voor (blok), middenonder (ongeveer waar de orginele standaard zit, aan de pijp van de achterdemper) en achter (frame). De laser heeft echter geen bevestigingspunt in het midden. Kan het kwaad om de uitlaat alleen voor en achter vast te zetten? Het voelt nu allemaal wel heel solide en vast aan...

Groet en zo
JanJaap
 
Laatst bewerkt:
ik zou gewoon een gat in je linkpijp boren en daar een bout doorheen doen zodat hij ook op het 3e bevestegingspunt vast zit :)


maar... omdat er vast iemand bij laser heeft nagedacht over deze ophanging kan je het natuurlijk ook gewoon zo laten ;)
 
Lol, dat gat boren zie ik niet zo zitten...

Je kon daar nog wel eens gelijk in heben, denk wel dat ze daar een beetje nadenken he!!!

Bedankt!

Zo iets heb ik ook gehad met mijn bandit 600s, toen betreft het een verkeerd type Laser dup tech uitlaat. Was voor de B en ik had een A of andersom. Weet je 100% zeker dat deze uitlaat voor jouw bandit is?
 
Laatst bewerkt:
Zo iets heb ik ook gehad met mijn bandit 600s, toen betreft het een verkeerd type Laser dup tech uitlaat. Was voor de B en ik had een A of andersom. Weet je 100% zeker dat deze uitlaat voor jouw bandit is?

Volgens Motoport Hengelo is het de goede... Ga er wel van uit dat ze daar weten waar ze over praten.... Kan natuurlijk altijd wel een keer fout gaan, maar goed....
 
Ik vind je vraag een beetje wazig.........

Heb je een heel uitlaatsysteem van laser gekocht voor de bandit van voor naar achter ?
Dan zou het best kunnen.

Bij een losse demper of wat dan ook snap ik het echter niet.
De bandit heeft voorbochten die natuurlijk aan het blok gemonteerd zitten (1ste punt)
Onder het blok, bij de overgang van de voorbochten naar het einddeel van de uitlaat (de connector) zit het tweede deel van de uitlaat vast met een beugel als bevestigingspunt. Dit tweede deel van de uitlaat is de linkpijk die bij de B600 eindigd in een slip-on en bij de B1200 een bolt-on met 3 schroeven. De demper is dan nog midddels een derde punt aan het frame of voetsteuntje rechts gemonteerd.

Ik snap alleen niet hoe het tweede deel van de uitlaat (de linkpijp) wijzigt als je alleen een demper zou vervangen :?
 
Ok, ik begin het te snappen... Wat ik gewijzigd heb, dat is het gedeelte vanaf de connector, dus de linkpijp en de demper. De bochten zijn dus nog orgineel. Zal dus niet geheel orgineel zijn denk ik. Past trouwens allemaal wel heel goed en zit ook heel goed vast!

*edit*
Heb net nog even gekeken en de orginele demper zit vast gelast op de pijp, dit is dus èèn geheel. Las het trouwens hier op het forum ook dat dat èèn geheel hoort te zijn en dus geen slip on... Hij is van `97 trouwens,...
 
Laatst bewerkt:
Op "onze" bandit zit ook een laser slip-on demper. Met linkpijp, dus waarschijnlijk eenzelfde soort type. De bandit is een 600 van 99 en ook deze heeft origineel een extra bevestigingspunt onder het blok.

De vervangingsdemper heeft geen extra bevestiging. En bij ons gaat het al 6 jaar goed!!!
 
Op "onze" bandit zit ook een laser slip-on demper. Met linkpijp, dus waarschijnlijk eenzelfde soort type. De bandit is een 600 van 99 en ook deze heeft origineel een extra bevestigingspunt onder het blok.

De vervangingsdemper heeft geen extra bevestiging. En bij ons gaat het al 6 jaar goed!!!

Kijk, op dit bericht zat ik te wachten... Ik heb nu ook een laser slip on, mèt linkpijp. Zal dus inderdaad hetzelfde zijn.... Mijne is alleen van `97, maar dat zal het verschil niet zijn.... Kan me ook niet voorstellen dat ie er af mieterd of zo....
Bedankt!
 
Graag gedaan hoor ;)

Mocht je het nou niets vinden, zo'n Laser... Ik heb nog een demper "over", zo'n origineel ding. Moet er wel een keertje vanaf en de kliko is zonde voor iets wat nauwelijks gebruikt is. Interesse?

Groeten!
 
Graag gedaan hoor ;)

Mocht je het nou niets vinden, zo'n Laser... Ik heb nog een demper "over", zo'n origineel ding. Moet er wel een keertje vanaf en de kliko is zonde voor iets wat nauwelijks gebruikt is. Interesse?

Groeten!

Lol, heb um er zelf ook nog liggen... Klinkt nergens naar.... Geen interesse dus!!!

Groet en zo!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan