Uitlaat Kawasaki ZX10R

ZX7R Tiger

MF'er
19 jun 2004
81
0
België
Hallo,

Bestaat er een uitlaatsysteem onder het zadel voor de zx10r?
Dit is het enigste wat me tegenhoud om hem te kopen.
Als er pics moesten bestaan hiervan... posten die handel

Greetz
 
Sorry kan ik je niet mee helpen, maaruh...

Heb jij misschien al wel foto's gevonden van een
alternatief voor het orgineel onder de nieuwe zx6-r?
 
Hallo,

Bestaat er een uitlaatsysteem onder het zadel voor de zx10r?
Dit is het enigste wat me tegenhoud om hem te kopen.
Als er pics moesten bestaan hiervan... posten die handel

Greetz


Zover ik weet niet. Zijn wel andere brute systemen.

full
 
Waarom hebben de nieuwe R1 en de FireBlade dan uitlaten onder het zadel?


Omdat het een puur stylistisch iets is. Ieder merk heeft het inmiddels en je kan niet achterblijven wil je de verkoopcijfers hoog houden. Wel eens een compleetssyteem opgetild van een r1/blade en een k4/zx10r? kijk maar eens naar pk/koppeluitdraaien. Daarnaast ook geen ruimte in het kontje van de fiets. En als je je pakkie peuken in het kontje legt dan weet je zeker dat na een ritje van 10 km je peuken zijn opgebrand.
 
Als hij toch vraagt of er seatpipes voor zijn ga dan niet lopen zeiken of het mooi is of niet. B|
 
Ik vind dat iedereen zijn mening mag uiten maar op een DEFTIGE manier!

Wie is meneer 'ZX7RULES' dan wel dat hij mij een meeloper durft noemen?

U (NOSfearartu) brengt u mening toch ook op een normale manier naar voren.

Ik vind uitlaten onder het zadel mooi, u niet, u noemt mij daarom toch ook geen meeloper?

Ik ben het echt zat dat leuke en informatieve forums steed naar de kl*ten worden geholpen door mensen die vinden dat de rest kan ontploffen.

Dit moest eruit

Laat ons terugkeren naar de essentie van dit topic
 
als je seatpipes wil moet je een MV of een Duc 998 kopen. Seat pipes die achteraf op gezet worden zien als een vlag op een strontschuit.

had je effe naar de beurs gegaan en effe op de stand van Ixil gekeken dan weet je hoe seat pipes op een 10R er uitzien: ruk
 
Ik vind dat iedereen zijn mening mag uiten maar op een DEFTIGE manier!

Wie is meneer 'ZX7RULES' dan wel dat hij mij een meeloper durft noemen?

U (NOSfearartu) brengt u mening toch ook op een normale manier naar voren.

Ik vind uitlaten onder het zadel mooi, u niet, u noemt mij daarom toch ook geen meeloper?

Ik ben het echt zat dat leuke en informatieve forums steed naar de kl*ten worden geholpen door mensen die vinden dat de rest kan ontploffen.

Dit moest eruit

Laat ons terugkeren naar de essentie van dit topic

Hier ben ik het dus wel mee eens, zo'n opmerking van zx7rules voegt echt niks, maar dan ook niks toe! B|

Vindt zelf seatpipes ook niet zo, nou en!
Ik hoef ook niet op TS zijn toekomstige zx10r met seatpipes te rijden :P

dacht trouwens dat ik een foto had gemaakt met seatpipes op een zx10r,
maar kan hem niet vinden :( sorry!
 
had je effe naar de beurs gegaan en effe op de stand van Ixil gekeken dan weet je hoe seat pipes op een 10R er uitzien: ruk
IXIL heeft ze inderdaad! En over smaak valt niet te twisten ;)

Ik vind de ZX10R één van de allermooiste fietsen en vind seatpipes zeker geen verbetering. Check voor de zekerheid een zwarte Yoshimura TRS tri-oval op een zwarte ZX10R :9~
 
ik vinnet helemaal nix, die Ixils....

Een zx10 met seatpipe vraagt eigenlijk ook om een ander kontje.... Bos maakte die volgens mij destijds voor bijvoorbeeld de fireblade, een compleet seatpipesysteem met kontje.

[jaloersmodus]
MV is een beetje passé look aan het worden ;)
[/jaloersmodus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan