Uitlaat Motor BOS

Stijn_vaesen

Rookie
19 mei 2006
2
0
Beste motorvrienden,

Ik rijd momenteel met een CBR 600 F model 2002. Ik ben vanplan een nieuwe uitlaat te kopen. Namelijk een Bos Oval Aluminium. Ik heb gezien dat het om een slipon model gaat en dus redelijk makkelijk te monteren is. Heeft er iemand een idee of er nog aanpassingen dienen te gebeuren aan het motor blok voor een andere uitlaat? Of is dit niet nodig?

Indien iemand nog tips heeft voor het monteren van een uitlaat, altijd welkom.

Vriendelijke groeten,

Stijn Vaesen

 
full

kijkt wat makkelijker ;)
nice bike *O*
 
Beste motorvrienden,

Ik rijd momenteel met een CBR 600 F model 2002. Ik ben vanplan een nieuwe uitlaat te kopen. Namelijk een Bos Oval Aluminium. Ik heb gezien dat het om een slipon model gaat en dus redelijk makkelijk te monteren is. Heeft er iemand een idee of er nog aanpassingen dienen te gebeuren aan het motor blok voor een andere uitlaat? Of is dit niet nodig?

Indien iemand nog tips heeft voor het monteren van een uitlaat, altijd welkom.

Vriendelijke groeten,

Stijn Vaesen

Slip on makkelijk te monteren..Tjah, wat is makkelijk.. Een bolt-on is makkelijker! ;)
Maar aan het blok hoef je geen aanpassingen te doen. Wel moet je motor misschien anders afgesteld worden.. Simpelweg om m op de testbank te pleuren en kijken wat de resultaten zijn...

[edit]
mocht je je toch nog vergist hebben in het bolt/slip- on verhaal.. dan heb ik nog een bolt-on te koop voor je ;) (geen aluminium maar titanium!!!)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan