Uitlaat verdraaien???

Mr. Lee

MF'er
20 mrt 2008
194
3
't Veld
Ik heb op m'n SP1 twee vervangende dempers gezet van Arrow; het zijn dempers die vast zitten aan de buis, en dus niet met veertjes, en aansluitend op de originele pijpen.

Als je dit vanaf de achterzijde bekijkt zit de rechter demper keurig mooi recht, maar de linker demper zit iets gedraaid t.o.v. de rechter. Dit lijkt nergens naar :N

Aangezien de demper vast zit aan de buis kan ik deze niet verdraaien. Verder zit de buis van deze demper ook gewoon goed want de bevestigingspunten komen precies uit.

Nu is mijn vraag alsvolgt: Aan beide uiteinden van de demper zit een ring met popnagels. Als ik deze aan de kant waar de buis aan de demper zit uitboor, kan ik dan de demper een slag draaien, daarna nieuwe gaten boren en dan met popnagels weer vastzetten?

Heb namelijk geen idee hoe zo'n demper in elkaar zit, dus voordat ik met m'n idee bezig wil graag even wat ideeën van julie ;)

Bedankt alvast :}
 
Met dank aan Jerryt zit de boel nu mooi recht :}

Vakmannetje hoor, en niet van origineel te onderscheiden. Nog ff geen foto gemaakt, maar gisteren wel van de Arrow sound genoten :]

Ga nu eerst op vakantie :W
 
popnagels uitboren idd en eindstukje even een slagje draaien en nieuwe popnagels erin...
Met motor van een kennis ook gehad, ging prima en was ook zo gebeurd..

Suc6


*edit:*

Weer eens niet alles gelezen én te laat....solly... :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan