Uitlaat voor Bol D'or

Jo Suburban

MF'er
19 okt 2010
50
0
Spijkenisse
Hallo,

Ben nieuw hier mijn naam is Johan en kom uit spijkenisse.
Ik heb een honda cb900f Bol D'or uit 1981 gekregen van mijn broer.
Maar de uitlaat die erop zat is doorgerot bij de collector dus eraf gehaald
en in de oud ijzer bak gedumpt. Nu is mijn vraag kan er alleen een uitlaat van een
cb900f erop of zijn er nog van andere motoren die erop passen.


Groet jo

PS Ik heb wel foto's maar die staan op mijn externe harde schijf maar die doet het niet.
Dus de foto's komen nog.
 
de uitlaat van een cb 750 f bol d'or past ook.
Via Wout in Lunteren of Rene van het boldorcenter kun je vast wel een gooed gebruikt exemplaar kopen. Ik heb er geen meer liggen.
 
past er dan alleen van een bol d'or of ook van de kz,custom enzo.
En boldolcenter heb ik bij mijn favorieten gezet Bedankt.

Groet Jo
 
Weet ik niet zeker, hij moet in ieder geval afkomen van een motor die ook het blok met de dubbele nokkenas heeft. Anders passen de bochten niet. Maar er zijn wel verschillen in de bevestigingen van de dempers. Maar ik hoeverre dat van een custom of KZ past of makkelijk passend te maken is weet ik niet.
 
Ik heb ook nog 2 uitlaten voor zo'n ding. Eentje van Laser, met wat deukjes in de voorpijpen. En een losse demper. Laser K2 geloof ik

De andere is wat nieuwer, pas een jaar of 3 oud. Vance & Hines. Maatje van me komt maandag passen of het iets is voor zijn motor, maar anders misschien iets voor jou? Stuur maar een mailtje als je interesse hebt. Ik heb er ook geen haast mee hoor...
 
No problem, was klote geweest als je p/o een verkeerde uitlaat had gekocht. Er staat nog wel ergens een Scheiebel rvs bochten set te koop.

Die had ik op mp gezien. Maar ik zoek lievers iets in het zwart. (en rvs zal ook wel prijzig zijn).

Groet Jo
 
Laatst bewerkt:
rvs hoeft niet prijzig te zijn, madura had de mijne voor een mooi prijsje.
en zwart spuiten kan altijd ook nog he, rot je uitlaat iig nooit door!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan