Uitlaat voor zx-12r

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy2005

Die hard MF'er
17 okt 2007
780
0
Elst
Voor mijn Kawasaki zx12r (eerste model) ben ik op zoek naar een uitlaat demper. Bij voorkeur een met een E keur.
Heb je wat liggen? Laat het me weten.

Gr. Tommy
 
Is niet meer zo heel veel voor te krijgen ben ik bang. GPR heeft een mooie ronde demper met e-keur en uitneembare db-killer. Naar keuze rvs, carbon of titanium.
 
Hallo,

Een demper alleen heeft weinig zin voor vermogenswinst, en is sowieso niet erg mooi vanwege de dikke flens. Ik heb een Akrapovic full system op mijn ZX12 zitten met een titanium hexagonal demper erop met e-keur. Wellicht kun je dit overnemen. Stuur me een PD bij interesse.
Het systeem levert bijna 20pk meer vermogen dan standaard. Ik heb een vermogens uitdraai ervan
 
Hallo,

Een demper alleen heeft weinig zin voor vermogenswinst, en is sowieso niet erg mooi vanwege de dikke flens. Ik heb een Akrapovic full system op mijn ZX12 zitten met een titanium hexagonal demper erop met e-keur. Wellicht kun je dit overnemen. Stuur me een PD bij interesse.
Het systeem levert bijna 20pk meer vermogen dan standaard. Ik heb een vermogens uitdraai ervan

Je hebt een PB.
 
Hallo,

Een demper alleen heeft weinig zin voor vermogenswinst, en is sowieso niet erg mooi vanwege de dikke flens. Ik heb een Akrapovic full system op mijn ZX12 zitten met een titanium hexagonal demper erop met e-keur. Wellicht kun je dit overnemen. Stuur me een PD bij interesse.
Het systeem levert bijna 20pk meer vermogen dan standaard. Ik heb een vermogens uitdraai ervan

Zonder opnieuw afstellen?
 
Wat ik ondertussen begrepen heb, is dat bij bijna alle aanpassingen, bij een zx12r een aanpassing van het management nodig is.

Dat is wel het beste,vooral als je de kleppen na een tijd niet wil opstoken. :')
Met een open systeem kan nl het mengsel "armer"worden.

Daarom vroeg ik het ook :)

Let wel het afstellen is,dikwijls,niet goedkoop :)

Geldt trouwens voor alle brommers :)
 
Laatst bewerkt:
Doe een mailtje sturen/bellen naar Mile Pajic ( pajic-racing.nl ). Hij kan vast een uitlaat aan jouw 12R bouten met een E-keur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan