uitlaat vraagje

Zazza

MF veteraan
2 apr 2004
3.326
34
Achterhoek
Toen ik vorig jaar mijn CBR600F'je kocht zat er een volledig Yoshimura systeem onder, de vorige eigenaar was bij het testrijden tegen een fietser opgeknalt waardoor de mooie chrome uitlaat een persoonlijke "handtekening" kreeg door een pbsje(platte bek smak). Nu heb ik de uitlaat verkocht toen dertijd omdat ik wat plastic moest hebben voor de motor (lees:kuip). Dus deze voor een redelijk prijsje verkocht. Maar nou vraag ik mij af of ik zelf ook de schade had kunnen repareren. Check de foto's zou ik zeggen:

a1.jpg


a2.jpg


a3.jpg


ik vraag me af of ik hem nou niet had moeten verkopen :X
 
Dat zijn wel errug diepe krassen, die krijg je er niet uitgepoetst!
(zelfs niet bij de professionele polijsterij)
Alleen een andere mantel kan deze demper nog redden!
 
Toen ik vorig jaar mijn CBR600F'je kocht zat er een volledig Yoshimura systeem onder, de vorige eigenaar was bij het testrijden tegen een fietser opgeknalt waardoor de mooie chrome uitlaat een persoonlijke "handtekening" kreeg door een pbsje(platte bek smak). Nu heb ik de uitlaat verkocht toen dertijd omdat ik wat plastic moest hebben voor de motor (lees:kuip). Dus deze voor een redelijk prijsje verkocht. Maar nou vraag ik mij af of ik zelf ook de schade had kunnen repareren. Check de foto's zou ik zeggen:

(Afbeelding)

(Afbeelding)



Popnagels los boren ook van het reclame plaatje hele zaakje
verdraaien zodat de krassen beneden komen te zitten, opnieuw
gaatjes boren ,poppen en je was klaar geweest.


(Afbeelding)

ik vraag me af of ik hem nou niet had moeten verkopen :X
 
Was hij technisch nog in orde?
Dan was het zonde om hem te verkopen, een paar krasjes wegen naar mijn mening niet op tegen de voordelen van zo'n uitlaat.

Tenzij het je alleen om het uiterlijk van de motor gaat natuurlijk.

tja, het oog wil natuurlijk ook wat. Mja het geld wat ik er voor kreeg kon ik goed gebruiken voor me kuip ( nieuwe)
 
Terug
Bovenaan Onderaan