Uitlaat

sprietje

Rookie
27 jun 2009
6
0
Baarn
Goedenmiddag :Z iedereen,

Sinds gister ben ik lid van MF. En ik zit met een probleem met me uitlaat. Eigenlijkt 2 uitlaten.
Ik heb een suzuki GSX 600f uit 1993. Je gat het niet geloven, maar toen ik het 25 april kocht had, had hij nog geen 4.500 km gelopen. Hij heeft 13 jaar stil gestaan bij een man die gescheiden was en er geen omkijken naar had.
Wat wil nou het probleem. Aangezien ik geen grote schuur heb en ik dus 2 uitlaten onder me motor heb is het nog al moeilijk om hem de schuur uit te krijgen. Ik zat zelf te denken om 2 hele nieuwe gebruikte uitlaten te kopen of de dempers eraf te halen en kleinere erop te zetten. Ik weet niet of dit mag of kan? En denk ik de grootste vraag op dit alles is waar kan ik dit kopen? Ik heb het internet afgezocht maar ik kon en kan het gewoon niet vinden :N .

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Dennis :W
 
Kan. Alleen denk ik dat de woningbouw een beetje boos gaat zijn. Ik ben het vergeten bij te zetten dat er ook een vrij standaard geluid uitkomt. Het mag van mij wel wat stoerder. Je moet wel kunnen horen(niet dat ik er op Kick) dat er een motor aan komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan