Uitlaten voor Honda VTR 1000F

k, heb ff met 'm gebeld en hij had het over €850,-

Valt dus nog mee, die €50 kan er ook nog wel bij :)
 
Scarface,

Kun jij mij vertellen waar je neef 2 brothers haalt voor 850 euro?????
Ik neem aan dat hij wel de hooggemonteerde carbon bedoeld!! Laagemonteerde aluminium zijn namelijk een stuk goedkoper!
 
Laatst bewerkt:
Dat hoeft voor mij dus ook weer niet. De nieuwe uitlaten mogen best wat harder klinken, maar moeten geen donderpotten worden. Vooral het laag mag wel wat meer zijn: echte klappen.
De ronde MIG uitlaten die ik wil gaan kopen geven 100 dB qua geluid (volgens de importeur): dit zegt me weinig, is dit hard???

Scarface, weet jij al wat meer over die 2 Brothers uitlaten???
 
Ik heb op mijn VTR Nikko Racing Carbon high Levels en dat geluid is echt :} zonder te Aso te zijn.
Ook de pasvorm en afwerking van de uitlaten en steunen is zeer goed.
De voetsteunen voor de duo vervallen echter wel
 
Dat hoeft voor mij dus ook weer niet. De nieuwe uitlaten mogen best wat harder klinken, maar moeten geen donderpotten worden. Vooral het laag mag wel wat meer zijn: echte klappen.
De ronde MIG uitlaten die ik wil gaan kopen geven 100 dB qua geluid (volgens de importeur): dit zegt me weinig, is dit hard???

Scarface, weet jij al wat meer over die 2 Brothers uitlaten???
Denk het wel, meestal is 90db toegestaan. Elke 3db betekend een verdubbeling van het geluid. Dus reken maar uit...
 
Jarno: Ik ben al een keer een foto tegengekomen met Nikko uitlaten: zien er inderdaad goed uit: helaas zijn ze nogal duur: meer dan 1000 euro voor de carbon uitvoering.
Kubiekdriehoekje: 100 db is dus erg hard??
Volgens een VTR rijder met MIG uitlaten zijn de uitlaten aanwezig, maar zeker niet hard.
Ik hoop een keer bij deze persoon langs te gaan.
 
Ja ik denk dat ze met 100db redelijk wat kabaal genereren. Een CBR Bos demper geeft 93db ipv. 90db, maar dat wordt meer naar mate de demper ouder wordt. Die van Nognietingebruik is nu +/- 1 jaar oud en klinkt al een stuk luider...
 
Morgen komen de foto's!!

Eerste indruk: prachtig: twee dempers dicht bij het kontje, gewoon prachtig!!!!!
Geluid: iets heftiger dan de standaard, maar niet overdreven: ben nog maar tot 3000 toeren geweest: nog niet gereden: komt morgen wel.
 
De FOTO's!!!!!

De doos:

mig_doos.jpg


Met orginele uitlaten:

vtr-standaard2.jpg


vtr-standaard-achter2.jpg


Met beide, erg leuke foto!!!

vtr-beide.jpg


Met MIG uitlaten:

vtr-mig-achter2.jpg


vtr-mig-zij.jpg


vtr-mig-zij2.jpg


Nu nog even de knipperlichtjes erop maken.
 
Errug mooi die uitlaatjes. :9~
Even een vraagje: gaat er wel eens iemand bij jouw achterop??
Mijn echtgenote vraagt zich nml. af of dat niet erg warm wordt aan de billen })
kwil ook ;( maar het spaarpotje is even leeg.
 
Errug mooi die uitlaatjes. :9~
Even een vraagje: gaat er wel eens iemand bij jouw achterop??
Mijn echtgenote vraagt zich nml. af of dat niet erg warm wordt aan de billen })
kwil ook ;( maar het spaarpotje is even leeg.
Heel af en toe gaat er bij mij iemadn achterop: is tot nu toe 2 keer voorgekomen.
Met deze nieuwe uitlaten nog niemand achterop gehad: ik denk dat het meevalt met de hitte: je houdt niet voor niets de duo-voersteunen.
Heb nog wel aan de importeur gevraagd of het niet mogelijk is deze voetsteunen weg te halen: motor wordt er niet echt mooier op.
 
Ziet er goed uit, heb 3 weken geleden een rode VTR met dezelfde dempers maar dan van Alu gezien.
Die zag er toch stukker minder uit '( .
Knipperlichten waren ook lelijk gemonteerd, ben benieuwd naar jouw oplossing.
En MP3-tje was ook wel mooi geweest }) !

Groeten, Jeroen
 
Ziet er goed uit, heb 3 weken geleden een rode VTR met dezelfde dempers maar dan van Alu gezien.
Die zag er toch stukker minder uit '( .
Knipperlichten waren ook lelijk gemonteerd, ben benieuwd naar jouw oplossing.
En MP3-tje was ook wel mooi geweest }) !

Groeten, Jeroen
Waar heb je deze gezien: in het zuiden des lands??
Ik ben namelijk in Kerkrade bij iemand wezen luisteren: die persoon had ook een rode met alu uitlaten. Hij had cat-eye knipperlichten gebruikt: gemonteerd op het kontje: erg slecht te zien, hij was er ook niet zo blij mee.
Ik heb kleine carbon knipperlichtjes gekocht: deze komen oder de uitlaten te zitten: vind het erg belangrijk dat ik van achter wordt gezien!
 
De FOTO's!!!!!
Met MIG uitlaten:

vtr-mig-achter2.jpg

Nu nog even de knipperlichtjes erop maken.

Zou ook nog ff de zaag in je spatbord zetten en deze 10 tot 15 cm inkorten. Kentekenplaat omhoog, lijkt het allemaal nog net weer een stuk mooier en sportiever. :)
 
Klopt, dit staat nog op het lijstje, net als een boel andere zaken:

knipperlichten
kentekenplaathouder inkorten
ander tandwiel
af laten stellen
run op vermogensbank
 
Klopt, dit staat nog op het lijstje, net als een boel andere zaken:

knipperlichten
kentekenplaathouder inkorten
ander tandwiel
af laten stellen
run op vermogensbank
and last but not least...een andere fiets :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan