Underseat CBR600 PC35

Status
Niet open voor verdere reacties.

Br00d

Die hard MF'er
9 apr 2008
302
0
Ureterp
Heb hier een undertail liggen die ik over heb voor een CBR 600 PC35. Is compleet met lichten. Is nieuw en nog nooit gemonteerd geweest. Bescherm folie zit er nog omheen.

Prijs is 100 euro ex de verzendkosten.

Groeten

Arjan

2n16tlu.jpg


9fpncl.jpg


4l3bn.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niemand die hier belang heeft?

Zo ziet die er uit als die gemonteerd is:

CBR600F_HUV_mont.jpg


Alleen heeft deze rode achterlichten en loopt die een stukje verder door
 
Laatst bewerkt:
Niemand belang bij deze underseat? Hij is dus passend op het model met de bananen zadel. Dus ook de nieuwere types.
 
Laatst bewerkt:
Buddyslot komt daar waar de witte sticker zit. Dus dat is geen probleem. Zit ook een alu strip bij om je knipperlichten mee te bevestigen.
 
hi hi,

heb je die undertray nog? Zoja dan ben ik wel geinteresseerd! Graag verneem ik wat je uiterste prijs is. Als je akkoord gaat met 70 euro incl. verzendkosten dan hebben we een deal.

Ik hoor het graag!

marieke
 
is in principe akkoord alleen nog 2 kleine vraagjes: zitten de lampjes er ook bij? Dat kon ik niet zo goed eruit halen en is deze zwart. Is wel belangrijk aangezien mijn motor helemaal zwart is.
Stuur me anders effe een privebericht met je email dat is wellicht makkelijker dan kan ik je mijn telefoonnummer sturen.

alvast bedankt
 
PM. Lichten zitten er bij. Op een of andere manier heeft tinypic die foto weg gehaald.

Zitten geen knippers bij. Kan geregeld worden maar daar zit een meerprijs bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan