undertail GSX-r 1000

doop77

MF'er
2 nov 2003
69
0
Zoetermeer
In navolging van een eerder gesloten topic over undertails voor de gixxer moest ik dit toch nog even laten zien. Een undertail met geintregeerde uitlaat. Maat van me heeft de set besteld. Als de set gemonteerd is zullen we een paar foto's laten zien.

 
Laatst bewerkt:
full
 
dat was een andere uitlaat die had een uitlaat in zijn achterlicht niet deze uitlaat die was inderdaad heel blikkerig
 
seatpipes is bij mijn weten nog steeds vermogens verlies en het gene wat Suuz nog ook aantrekkelijk houdt/maakt is dat ze geen seatpipes hebben.maar meningen verschillen het ziet er wel mooi uit.Greetz Vasily
 
Idd vermogens verlies zo'n pijp.

Je kunt hem nu wel echt van achter nemen :+

Vind het wel leuk uitzien overigens! Hoewel ik bij een dikke fiets ook een vette demper wil zien.
 
ik had hem al eerder gezien maar als je er niet een circuitfiets van maakt , waar ga je dan die kentekenplaat plaatsen , ik ben benieuwd hoe je dat op gaat lossen zonder dat de klabakken je konstant aanhouden, maar buiten dit alles ziet het er wel gaaf uit !!!
 
Ik denk dat je (in geval van man) op je rechteronderbeen weinig haar houdt.

Mooi is het wel. Onhandig ook. Kenteken moet je nog weer achter de uitlaat pijp hangen en een behoorlijke hoek om niet de band te raken.
 
Alles is gemonteerd. Kentekenplaat komt achter de uitlaat en is nog (te) goed zichtbaar ;) . Ziet er echt vet uit. Over een paar dagen een powercommander erop en dan klaar. Pics komen nog.
 
Hee doop, ik vind het echt heel vet staan. Was je maat nou veel kwijt aan het invoeren of viel dat wel mee. Vind het echt heel mooi staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan